päivii
Olin just tuossa lapsenvahtina 3tuntia : DD
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
hosuli kirjoitti:päivii
Naesa kirjoitti:hosuli kirjoitti:päivii
Heha, onnee Mulla meinas pää räjähtää ku vahdin kans jotain 3 tuntia kakaroita viime lauantaina
Äsken tuli sellanen outo ukkosmyrsky ja nyt taas paistaa aurinko ihan normaalisti. O.o
Lintsille ei mentykkää tänää, joskus kuukauden päästä vasta -.-
hosuli kirjoitti:päivii
Naesa kirjoitti:Mä oon muuten miettinyt että opiskelisin lastenhoitajaks, mutta sitte aattelin että ei ikinä. Kiva ku ens vuonna pitäis päättää minne menee eikä oo mitään tietoa minne haluun :S Lukioon en ikinä, se on varma. Ehkä sitte jonneki kauppikseen. Hevosenhoitajaks olis kiva mut ei kuitenkaan välttämättä niin kiva. Ongelma -.-'
Viikonloppuna töitä tiedossa ;P
Wegrey kirjoitti:Hahhha olin tänää koko päivän Särkäs 8''D huihai vähä mua aluks jänskätti se Tornado, menin siihe heti ekaks ja sit menin siihe viel nopeesti ku enneku lähettii. <: Vähä se yks laita mis ollaa makuullee periaattees on siisti :--D Ja kaikki pääalashihihi<3.
Joo-o, oon vähä väsyny. :< Nukahin sit autos ku mut herätettii kasilt, ku normaalisti herään kahelttoist. Kivaa sit oli olla 2h autos yhtee suuntaa. :< Ja särkäs oltii vaa 4h.
Kuchi kirjoitti:Awww Tornado on ihana laite <3
Nazgul kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Hahhha olin tänää koko päivän Särkäs 8''D huihai vähä mua aluks jänskätti se Tornado, menin siihe heti ekaks ja sit menin siihe viel nopeesti ku enneku lähettii. <: Vähä se yks laita mis ollaa makuullee periaattees on siisti :--D Ja kaikki pääalashihihi<3.
Joo-o, oon vähä väsyny. :< Nukahin sit autos ku mut herätettii kasilt, ku normaalisti herään kahelttoist. Kivaa sit oli olla 2h autos yhtee suuntaa. :< Ja särkäs oltii vaa 4h.
ääh, tornado on ihan löysä Mä kyl vihaan sitä trombia, eli sitä missä ollaan "makuullaan"
Nazgul kirjoitti:Hihii, toi raketti on aika hauskan olonen
Naesa kirjoitti:Trombi on kauhee x/ Siinä tuntuu et putoo ja pää kolisee koko ajan sitä hökötystä vasten, niin pitää jännittää niskoja. Tornado on paras, ja siinä on kivat ne turvakaaret, tukevat mutta ei liian hankalat.
Mitä laitteita muuten Lintsillä on sellasia, minne kannattaa mennä, minne ei kannata?
Nazgul kirjoitti:Tänä kesänä ois tarkotus
Wegrey kirjoitti:
Ooks menos lintsille?
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa