Nazgul kirjoitti:Jes! Mitäs sitä nyt taas keksis puhuttavaa
Emmätiä 8D okei sori turhii.
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Nazgul kirjoitti:Jes! Mitäs sitä nyt taas keksis puhuttavaa
Wegrey kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Miugguguuguguug3<33
Vähän nää on järkeviä
Nii onki :--D
Kiva päivittelin koko aja, eikä sit tullu mtn ilmotust siit, et tähä o tullu uusii kommenttei :<
Nazgul kirjoitti:Huomenna särkkään <3 Saapahan jotain iloa päivään
Heh hee! Eiku mulla on hommia torstaina, kun oon kesäteatterilla näyttelemässä =PWegrey kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Huomenna särkkään <3 Saapahan jotain iloa päivään
Olisit menny särkkää vast torstain 8D Mä meen sinne. Täti soittaa ja kysyy eile illal '' Mitäs jos mentäis Särkkää torstain ? '' :--D
Nazgul kirjoitti:Heh hee! Eiku mulla on hommia torstaina, kun oon kesäteatterilla näyttelemässä =PWegrey kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Huomenna särkkään <3 Saapahan jotain iloa päivään
Olisit menny särkkää vast torstain 8D Mä meen sinne. Täti soittaa ja kysyy eile illal '' Mitäs jos mentäis Särkkää torstain ? '' :--D
Shimmer kirjoitti:Huomenia kaikille!
Tänää taas kauhee ilma ja pitäis lähtee jossain vaiheessa kauppaan, joudun kauppakassien kantajaks, yää! Sitte vielä kaikenkukkuraks maha niin pirun kipee, eikös ne hiton menkat alkanu aamuyöstä!
Huomenta vaan! Jollakin menee näköjään viä huonommin kun mullaShimmer kirjoitti:Huomenia kaikille!
Tänää taas kauhee ilma ja pitäis lähtee jossain vaiheessa kauppaan, joudun kauppakassien kantajaks, yää! Sitte vielä kaikenkukkuraks maha niin pirun kipee, eikös ne hiton menkat alkanu aamuyöstä!
Shimmer kirjoitti:Joo kiitti vaa. Kivahan se oli herätä joskus 4 aikaan aamuyöstä unenpöppörössä Mut no, ei tuolle voi mitään. Parempi näin ettei sitte kesken kauppareissun tai ratsastuksen
Nazgul kirjoitti:Huomenta vaan! Jollakin menee näköjään viä huonommin kun mullaShimmer kirjoitti:Huomenia kaikille!
Shimmer kirjoitti:Äää, en kestä enää! Pakko oli hakee puolikas särkkäri. Hemmetti! Ehkä seki helpottaa ku lähtee kauppaa, pääsee kävelee.
Mutta hei. Mitäs teidän päiväänne, onko mitään erityisiä suunnitelmia? Täällä päässä ei, paitsi tunnille tänää vaan. Ei tonne ulos oike viiti ku siel on niin sateinen ilma.
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa