on taas niin helvetinmoista keskustelua, että !
Tuijotus.net foorumi
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Mainostamalla. Lisäämällä foorumeita ja poistamalla turhat, esim. Hevoskeskustelua, Kissaklubi, Koirapulinaa, Kanit ja jyrsijät, Matelijat ja akvaario keskustelu. <--- nuo kaikki voisi poistaa ja tehä 1 topicin jonnekin.Naesa kirjoitti:Pakko myöntää ettei enää itekkää käy täällä niin usein ku on niiiin aktiivista keskustelua Millä sais foorumin taas eloon? ;P
Tuomaz kirjoitti:Mainostamalla. Lisäämällä foorumeita ja poistamalla turhat, esim. Hevoskeskustelua, Kissaklubi, Koirapulinaa, Kanit ja jyrsijät, Matelijat ja akvaario keskustelu. <--- nuo kaikki voisi poistaa ja tehä 1 topicin jonnekin.Naesa kirjoitti:Pakko myöntää ettei enää itekkää käy täällä niin usein ku on niiiin aktiivista keskustelua Millä sais foorumin taas eloon? ;P
Uusia foorumeja voisi olla esim. Gallupit & kyselyt, Oppaat, Musiikki, Taide & kirjallisuus, Harrastukset, TV & elokuvat, Tietokoneet & internet
Näin saisi enemmän käyttäjiä...mutta jos tämä on vain pelkkä hevosiqhdaa -foorumi niin turha edes yrittää. Älkää suuttuko. (:
Caps_Lock kirjoitti:mistä tietää oman ÄOnsa? mulla se on varmaa 0 x____________________________________x oon tuntenu itteni varsinki tänää harvinaisen tyhmäks :----D
Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:mistä tietää oman ÄOnsa? mulla se on varmaa 0 x____________________________________x oon tuntenu itteni varsinki tänää harvinaisen tyhmäks :----D
HÄ?selitä-mullekki-!
et-oo-muutenkaa-erityisen-fiksu-o_____Ô''
dataaks-mun-kaa-tän-yön?8D
Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:mistä tietää oman ÄOnsa? mulla se on varmaa 0 x____________________________________x oon tuntenu itteni varsinki tänää harvinaisen tyhmäks :----D
HÄ?selitä-mullekki-!
et-oo-muutenkaa-erityisen-fiksu-o_____Ô''
dataaks-mun-kaa-tän-yön?8D
en voi ku pitää herätä huomenna aikasi :<
Naesa kirjoitti:Täältä saa testattua ÄOn.
"Antamiesi vastausten perusteella älykkyysosamääräsi on 114
Tämän tai paremman tuloksen saavuttaa vain
27.14% testin tekijöistä"
Kuka on Kyylänetin alykkäin?
Ton testin lopussa vaa veikkailin, ku meni hermot ja oli vaa 45 sekuntia aikaa -.-
Siirry sivulle : 1 ... 9 ... 14, 15, 16
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa