Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

---- hölöpölötöpö #2

+21
Tuomaz
KompostiKaali
Kuchi
Shiipa.
Naesa
mursutar-
Shimmer
Shomo
¤snowflake¤
ande.
Grymma
zania
Para-noir
hosuli
asfaltti_käärme
Caps_Lock
Häirikkökärpänen
Immoral
Wegrey
Nazgul
canis_lupus
25 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Siirry alas  Viesti [Sivu 16 / 16]

376---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 16 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 La Heinä 05, 2008 6:57 pm

mursutar-

mursutar-
mankeli
mankeli

fpaioödgha ärsyttää ku kaikki kaverit on iha juappoja :----( ku on itse absolutisti, sit se menee aina siihen että tässä vaiheessa iltaa mä lähden kotiin datailemaan ja myöhemmin saa kuulla kuinka vitun kivaa niillä oli sen jälkeen kun olin lähtenyt. mutta kun ei vaan kiinnosta (:

vois katsoa brokeback mountainin.

ps onko kukaan ikinä painanut tuossa mun allekirjoituksessa olevaa, linkitettyä ruksia? ois tosi ihanaa jos joku nyt klikkaisi sitä ja jättäisi vaikka kommentinkin, multa on nimittäin viime aikoina vähän lähtenyt lukijoita kun on jäänyt päivittely vähemmälle :C pliis, klikatkaa sitä pupsit<3

http://mylimeworld.blogspot.com

377---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 16 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ma Heinä 07, 2008 11:25 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

15-vuotias harvemmin kyllä mikään oikea juoppo on. Okei, hän juo yhen pullon sidukkaa ja sen jälkeen teeskentelee olevansa niiiiiin kännissä -.-'.. Mut ei sun kannata juomaan mennä jos ei huvita, dataat sitten vaan =)

http://www.freewebs.com/gallerysilence

378---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 16 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Heinä 09, 2008 11:07 pm

Kärpässieni

Kärpässieni

Moi hei, miekin rekkasin tänne.

379---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 16 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Heinä 10, 2008 11:16 am

hosuli


mankeli
mankeli

Nazgul kirjoitti:15-vuotias harvemmin kyllä mikään oikea juoppo on. Okei, hän juo yhen pullon sidukkaa ja sen jälkeen teeskentelee olevansa niiiiiin kännissä -.-'.. Mut ei sun kannata juomaan mennä jos ei huvita, dataat sitten vaan =)

no ei tosiaan 15-vuotias yleensä mikään oikea juoppo oo Very Happy Mutta pakko sanoa että itekki täytän tänä vuonna viel 15 ja käyn juomassa. Enkä juo yhtä sidukkaa ja teeskentele olevani kännissä Very Happy Juon niin paljon ku juomia ittellä on ja sitten oon jos oon oikeasti kännissä.

380---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 16 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Pe Heinä 11, 2008 12:41 pm

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Noh, tyylinsä kullakin, mun mielestä maksansa ehtii pilaamaan myöhemminkin.. Ja ei siinä nyt mitään, että juo, jos kerran homma innostaa, mutta se ärsyttää, kun juodaan siks, että sillon on sitten niiiiiiin cool. Ehkä sekin on cool, että on keski-ikänen työtön juoppo -.-'.. Eihän se nyt näiden tulevaisuus vielä ole, mutta ehkäpä jonain päivänä...

http://www.freewebs.com/gallerysilence

381---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 16 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 La Heinä 19, 2008 6:34 am

Häirikkökärpänen

Häirikkökärpänen
mankeli
mankeli

heii pitkästä aikaa :'o

382---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 16 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 La Heinä 26, 2008 7:34 pm

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

hei vaan.. Täällä ei kyl nykyään enää kukaan käy

http://www.freewebs.com/gallerysilence

383---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 16 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ma Heinä 28, 2008 3:46 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

^ eikä käykkää :s :< :/

384---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 16 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Heinä 29, 2008 2:52 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Mä päätin - mä en enää jätä tätä paikkaa koskaa yksi, oon tääl täst lähtie 24/7 ::>>>

385---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 16 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Heinä 29, 2008 2:57 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Hah, mäki oon päättäny palata, ht.netissä modet ja ylläpitäjät on alkanu olemaan yhtä vittua.

386---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 16 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Heinä 29, 2008 3:16 pm

Mumrik

Mumrik

hiljasta

387---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 16 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Heinä 29, 2008 6:15 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

mumrik jep :<

cani 8D

PUHUKAAPUHUKAAPUHUKAA !

388---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 16 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Heinä 31, 2008 12:10 am

Häirikkökärpänen

Häirikkökärpänen
mankeli
mankeli

karvalepakko 8''D

389---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 16 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Heinä 31, 2008 4:12 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Häirikkökärpänen,8DD

390---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 16 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Elo 05, 2008 4:53 pm

Privi

Privi

Moi. Ajattelin tässä nyt olemaan enemmän tällä foorumilla, niin näkee canistakin vähän enemmän. Mitäs kuuluu? Smile

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 16 / 16]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa