Uusi, vanha lakkas pelittämästä.
Täällä voi siis jutella keikesta maan ja taivaan välillä. (:
Täällä voi siis jutella keikesta maan ja taivaan välillä. (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 8 ... 16
canis_lupus kirjoitti:Mulla se ei toimi kunnolla, ei välillä anna laittaa viestejä. :/ Jatketaan tähän. (:
Wegrey kirjoitti:Laittakaapa muute pelkkä ' y ' toho osoteriville :--D ja sit painakaa entterii.
Ei tuu mitään?Wegrey kirjoitti:Laittakaapa muute pelkkä ' y ' toho osoteriville :--D ja sit painakaa entterii.
Nazgul kirjoitti:unissakävelystäpä siis Itse en kyllä oo ikinä kävelly unissani, mutta onko jotakuta, jolla on siitä oikein kokemustakin? o__O
canis_lupus kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Laittakaapa muute pelkkä ' y ' toho osoteriville :--D ja sit painakaa entterii.
mul ei tuu mtn. sul?
Voi raukkaa =(Immoral kirjoitti:Vväh. Vätystää, mie ko liiun tääl ni sit kai vois jo melkee sanoo unissa kävelyks
Pitäis mennä tekee ruokaa. Ei jaks.
Nazgul kirjoitti:Ei tuu mitään?Wegrey kirjoitti:Laittakaapa muute pelkkä ' y ' toho osoteriville :--D ja sit painakaa entterii.
Immoral kirjoitti:Vväh. Vätystää, mie ko liiun tääl ni sit kai vois jo melkee sanoo unissa kävelyks
Oho!Wegrey kirjoitti:Nazgul kirjoitti:unissakävelystäpä siis Itse en kyllä oo ikinä kävelly unissani, mutta onko jotakuta, jolla on siitä oikein kokemustakin? o__O
Mulla on, oon ollu 6-7 viimeks ku oon unissakävelly. : O Olin aina lähteny sängyst, sit menny meiä rappusten( jotka vie alakertaa, sellaset ns '' jyrkät '' ) puolvälii, heränny ja alkanu itkee. tota tapahtu viikoittai, vuoden ajan c__c
Immoral kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Ei tuu mitään?Wegrey kirjoitti:Laittakaapa muute pelkkä ' y ' toho osoteriville :--D ja sit painakaa entterii.
https://www.youtube.com/watch?v=CJn_jC4FNDo
Mul tuli tollain En kyl halun kattoo sit videoo
Wegrey kirjoitti:Immoral kirjoitti:Vväh. Vätystää, mie ko liiun tääl ni sit kai vois jo melkee sanoo unissa kävelyks
:--D mä teen koht makaroonii ja juustoo <333 namii
Viimeinen muokkaaja, Immoral pvm Ma Kesä 23, 2008 3:45 pm, muokattu 1 kertaa
canis_lupus kirjoitti:Mä oli viimeyönä kävelly unissani äitini luokse ja me oltiin vähän keskusteltu. (äiti oli hereillä)
m = minä
ä = äitii
m: "paskat kiertää rinkiä mahassa"
ä: "mitä vit..? mee takasi nukkumaan. o.O"
m: "ne menee ympyrää ne paskat!"
ä: "aha. mee ny nukkumaan. jutellaan sitte aamulla"
olin sit käpertyny äitin viereen. 8'''D
Immoral kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Immoral kirjoitti:Vväh. Vätystää, mie ko liiun tääl ni sit kai vois jo melkee sanoo unissa kävelyks
:--D mä teen koht makaroonii ja juustoo <333 namii
Kovin helppoa, mun pitäis keittää makaroonii ja tehä kanakastike
Hihihi! Mahto siinä äites ihmetelläcanis_lupus kirjoitti:Mä oli viimeyönä kävelly unissani äitini luokse ja me oltiin vähän keskusteltu. (äiti oli hereillä)
m = minä
ä = äitii
m: "paskat kiertää rinkiä mahassa"
ä: "mitä vit..? mee takasi nukkumaan. o.O"
m: "ne menee ympyrää ne paskat!"
ä: "aha. mee ny nukkumaan. jutellaan sitte aamulla"
olin sit käpertyny äitin viereen. 8'''D
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 8 ... 16
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa