Äh, täällä ei näköjään käy ketään sillon kun mä oon täällä
Tuijotus.net foorumi
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Shimmer kirjoitti:Huomenta vaan kaikille!
Mitäs teidän aamuunne? Oma ei lähtenyt kovin hyvin käyntiin. Mun marsu löyty kuolleena häkistään Oli menny parissa päivässä niin huonoon kuntoon, ettei yksinkertaisesti jaksanut enää. Meillä olis tänää ollu aika eläinlääkärille klo 13, mutta ei tuo raukka jaksanu enää. Nyt se on omiensa parissa ja sillä on hyvä olla!
¤snowflake¤ kirjoitti:perus dataamista vaa varmaa. ei jaksa suunnitella :}}
hihi isoveli sai eilen kevarin. sit kun sillei oo viä korttia, saa viikon päästä ja olis halunnu lähtee ajelee, ni sit ku asutaan tää korves ja tos on tollanen pikkutie 500m, ni siinä saa sit ajaa, ja olsi tiertty halunnu lähtee isolle tielle, ni varmaan vähä sitä sitte potutti siinä. mut se kevari oli hieno (vaikken mitää niistä tiäkkää) mut hienon näköne.
nii, eilen ku oltiin lenkillä ni sit tos matkan varrella oli lehmuja. sitte ku tädin koira meni ensi siihen hyppiin, ni ne lehmut kaikkos siitä ja sitte minä tietysti jäin vahtaahan niitä, ni sit ne tuli siihen tien vieree keräänty kaikki siihen aidan vieree. sit ku olin lähös, ni ne rupes ammuun mulle sitte ammuin takas ja ne vastas mulle. ne oli söpöjä :}
¤snowflake¤ kirjoitti:AINII. sit oltiin tädin kaa mattopyykillä, ja siä oli mattomankeli. VÄHÄ SE MANKELI OLI PARAS. hihi se oli jännä<3
Nazgul kirjoitti:
Ui <3 Söpöä.. Äh, mun veli ei viittiny ostaa kevaria, kun se ois käyttäny sen kolmen tonnin mopoo vuoden, vaihtanu kevariin, ajanu kevarilla vuoden, ollu vuoden amerikassa ja sitten hankkinu auton..
Kevari on pikkasen turhan kallis vehje, jos sitä käyttää vaan vuoden.. Ja sen mopo kulkee ihan yhtä paljon kun kevarikin Ei onneks yhtään viritelty tai mitään ;D
Nazgul kirjoitti:Hah hah! Juu, ja se kevarikorttikin maksaa aika järkyttävän paljon
¤snowflake¤ kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Hah hah! Juu, ja se kevarikorttikin maksaa aika järkyttävän paljon
en oo perehtyny, mitä se muuten maksaa?
Ainut hyvä puoli siinä on varmaa se et ne teoriatunnit on sit pois ku hankkii autokorttii.
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa