Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

---- hölöpölötöpö #2

+21
Tuomaz
KompostiKaali
Kuchi
Shiipa.
Naesa
mursutar-
Shimmer
Shomo
¤snowflake¤
ande.
Grymma
zania
Para-noir
hosuli
asfaltti_käärme
Caps_Lock
Häirikkökärpänen
Immoral
Wegrey
Nazgul
canis_lupus
25 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 12 / 16]

276---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:09 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Äh, täällä ei näköjään käy ketään sillon kun mä oon täällä Razz

http://www.freewebs.com/gallerysilence

277---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:11 am

¤snowflake¤

¤snowflake¤
mankeli
mankeli

Shimmer kirjoitti:Huomenta vaan kaikille!
Mitäs teidän aamuunne? Oma ei lähtenyt kovin hyvin käyntiin. Mun marsu löyty kuolleena häkistään Crying or Very sad Oli menny parissa päivässä niin huonoon kuntoon, ettei yksinkertaisesti jaksanut enää. Meillä olis tänää ollu aika eläinlääkärille klo 13, mutta ei tuo raukka jaksanu enää. Nyt se on omiensa parissa ja sillä on hyvä olla!

Raukka :{

mutjoo. pääsineilen kotiin. Ostin farkut jotka makso 54€, niin sit ku se kauppa loppuu, siä oli 70%alennus ni sain ne farkut 16 eurolla :} Ja sit ostin vähä kaikkee muutaki, esim sellasen hienon heppapatsaan. sit öö. nii. ostosten kokohinnaks tuli 91€ ni maksoin sit lopuks 17€ :}}}}}}}}} ihan oli mielestäni kannattavaa kyllä.

278---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:12 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Pikkasen pääsit khyl halvalla.. Mitäs, onko sulla tänään viä jotain suunnitelmia, vaiko vaan perus dataamista

279---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:14 am

Shomo

Shomo
hihhuli
hihhuli

tylsää :/

280---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:17 am

¤snowflake¤

¤snowflake¤
mankeli
mankeli

perus dataamista vaa varmaa. ei jaksa suunnitella :}}
hihi isoveli sai eilen kevarin. sit kun sillei oo viä korttia, saa viikon päästä ja olis halunnu lähtee ajelee, ni sit ku asutaan tää korves ja tos on tollanen pikkutie 500m, ni siinä saa sit ajaa, ja olsi tiertty halunnu lähtee isolle tielle, ni varmaan vähä sitä sitte potutti siinä. mut se kevari oli hieno (vaikken mitää niistä tiäkkää) mut hienon näköne.

nii, eilen ku oltiin lenkillä ni sit tos matkan varrella oli lehmuja. sitte ku tädin koira meni ensi siihen hyppiin, ni ne lehmut kaikkos siitä ja sitte minä tietysti jäin vahtaahan niitä, ni sit ne tuli siihen tien vieree keräänty kaikki siihen aidan vieree. sit ku olin lähös, ni ne rupes ammuun mulle sitte ammuin takas ja ne vastas mulle. ne oli söpöjä :}

281---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:17 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Todellakin.. Ei täällä oikeesti liiku ketään -.-'

282---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:18 am

¤snowflake¤

¤snowflake¤
mankeli
mankeli

AINII. sit oltiin tädin kaa mattopyykillä, ja siä oli mattomankeli. VÄHÄ SE MANKELI OLI PARAS. hihi se oli jännä<3

283---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:20 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

¤snowflake¤ kirjoitti:perus dataamista vaa varmaa. ei jaksa suunnitella :}}
hihi isoveli sai eilen kevarin. sit kun sillei oo viä korttia, saa viikon päästä ja olis halunnu lähtee ajelee, ni sit ku asutaan tää korves ja tos on tollanen pikkutie 500m, ni siinä saa sit ajaa, ja olsi tiertty halunnu lähtee isolle tielle, ni varmaan vähä sitä sitte potutti siinä. mut se kevari oli hieno (vaikken mitää niistä tiäkkää) mut hienon näköne.

nii, eilen ku oltiin lenkillä ni sit tos matkan varrella oli lehmuja. sitte ku tädin koira meni ensi siihen hyppiin, ni ne lehmut kaikkos siitä ja sitte minä tietysti jäin vahtaahan niitä, ni sit ne tuli siihen tien vieree keräänty kaikki siihen aidan vieree. sit ku olin lähös, ni ne rupes ammuun mulle sitte ammuin takas ja ne vastas mulle. ne oli söpöjä :}

Ui <3 Söpöä.. Äh, mun veli ei viittiny ostaa kevaria, kun se ois käyttäny sen kolmen tonnin mopoo vuoden, vaihtanu kevariin, ajanu kevarilla vuoden, ollu vuoden amerikassa ja sitten hankkinu auton..
Kevari on pikkasen turhan kallis vehje, jos sitä käyttää vaan vuoden.. Ja sen mopo kulkee ihan yhtä paljon kun kevarikin Very Happy Ei onneks yhtään viritelty tai mitään ;D

284---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:21 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

¤snowflake¤ kirjoitti:AINII. sit oltiin tädin kaa mattopyykillä, ja siä oli mattomankeli. VÄHÄ SE MANKELI OLI PARAS. hihi se oli jännä<3

Heh Very Happy

285---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:24 am

Shomo

Shomo
hihhuli
hihhuli

on keskustelut Very Happy

286---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:25 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

todellakin.. Äh, mua ärsyttäää... Koska toi jyrä-hommeli vaihtuu joksiki muuksi?!

287---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:25 am

¤snowflake¤

¤snowflake¤
mankeli
mankeli

Nazgul kirjoitti:

Ui <3 Söpöä.. Äh, mun veli ei viittiny ostaa kevaria, kun se ois käyttäny sen kolmen tonnin mopoo vuoden, vaihtanu kevariin, ajanu kevarilla vuoden, ollu vuoden amerikassa ja sitten hankkinu auton..
Kevari on pikkasen turhan kallis vehje, jos sitä käyttää vaan vuoden.. Ja sen mopo kulkee ihan yhtä paljon kun kevarikin Very Happy Ei onneks yhtään viritelty tai mitään ;D

on se kyl vähä kallis. mulle ei ees sanottu mitä se makso :{{ siispä katson netistä. mutta. sit makso hieman, ku piti ostaa se kevari, sit ajovaatteet, uus kypärä, siihen uus visiiri, ajokengät.. jne.
Mä päätin sen jälkeen etten ikinä halua kevaria. katokku iskä makso ne kaikki. sit iskä ja äiti on luvannu maksaa meiän ajokortit ja ekat autot Very Happy ni sit päätin et saan paremman auton kun en halua kevaria >:}

hihi, sain maanantaina tietää uuden jännän jutun.
"senioriskootteri" vähä oli jännän näköne. sellanen nelipyöränen. sit siinä mainokses luki jotain tyyliin "virkeille vanhuksille" (ei ollu noin mut ton tyylistä). taidan hankkia sellasen SmileSmile "Ei tarvitse ajokorttia eikä rekisteröintiä" HII

288---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:28 am

¤snowflake¤

¤snowflake¤
mankeli
mankeli

Katoin netistä sen ny. "Suositushinta on 6290 euroa"
HUU :{{ Se on tämmönen.
(tuon siis katoin vaa googlen kuvahausta ei siis oo toi, mut samanlaine ja samanvärine)

Edit: HII SENIORISKOOTTERI Very Happy

289---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:31 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Hah hah! Juu, ja se kevarikorttikin maksaa aika järkyttävän paljon Razz

290---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:33 am

¤snowflake¤

¤snowflake¤
mankeli
mankeli

Nazgul kirjoitti:Hah hah! Juu, ja se kevarikorttikin maksaa aika järkyttävän paljon Razz

en oo perehtyny, mitä se muuten maksaa?

Ainut hyvä puoli siinä on varmaa se et ne teoriatunnit on sit pois ku hankkii autokorttii.

291---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:36 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

¤snowflake¤ kirjoitti:
Nazgul kirjoitti:Hah hah! Juu, ja se kevarikorttikin maksaa aika järkyttävän paljon Razz

en oo perehtyny, mitä se muuten maksaa?

Ainut hyvä puoli siinä on varmaa se et ne teoriatunnit on sit pois ku hankkii autokorttii.

Onko? Oho, sitä mä en kyl tienny.. Mut muistaakseni se kevarikortin hankkiminen maksaa yhteensä suunnilleen 900 euroa! Siihen kyl sisältyy jo se terveystarkastus ja sellaset.. Mutta pirun kallista..

292---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:42 am

¤snowflake¤

¤snowflake¤
mankeli
mankeli

Ainaki nii oon kuullu.

900€!? hieman kallista.. ;o

293---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:43 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Nimenomaan! Argh, kaikki on kamalan kallista...

294---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:47 am

¤snowflake¤

¤snowflake¤
mankeli
mankeli

Huoh, mikähän demivillitys tua htnetis on..

AINII. sain eilen ilmasen rannerenkaan :} ei oo oikeeta kultaa, mut kullattua. mut silti, sain sen ilmaseks hihi :}}

e: Tainno, demi"villitys".

295---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:52 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Nojuu, tuo kyl ärsyttää, kun ne demiläiset vaan innostuu, kun saa niin paljon huomioo.. Blah

296---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 12:04 pm

¤snowflake¤

¤snowflake¤
mankeli
mankeli

jep.

btw, eilen ku olin siä tädin tykönä, sit siä oli sellanen pikkupoika kyläs, ehkä joku 3lk. ni siinä sit katottiin jotain sedän vanhan hevosen (R.I.P.) lähtöjä (mitkä se voitti, se oli paras<3) ni se poika rupes selostaan jtn "Sitten tuossa toisena joku ihme erkki ja super simon voittaaaaa hän voittaaaaaaaaaa voitto kotiiiiiiiiiin" siinä repesin Very Happy sit kaikkee tollasta selitti siinä. Sit kun olin koneella, ni se tuli siihe vieree ja sit se katto hetken siinä (pelasin Nitromes Skywire kakkosta) sit se sano "Onks toi vaikee peli?" Mä "No eei.." se: "Näyttää ihan sikahelpolta" ja kaikkee tollasta. sit se yhtäkkiä rupes jotai "nitronme. nitronme." Mä: "Se on nitrome." se: "Nitrome.com. mikä on paras peli tua paikas" ja kaikkee tollasta kyseli.
Sit se oli ihan innoissaa ku pääs ajaa sillä yhellä hepalla. Sit ku se tuli sisälle ni se sano: "Vähä Konsuli meni kovaa siinä yhes vaihees. Mä voisin mennä jo itekki ajaan. Mutta en mä kyllä varmaan uskaltais. mä voisin ajaa mutta kun mä en uskaltais" Ja kaikkee tollasta höpötti siinä. sit se joutu lähtee ja sit se rupes tinttaaha ku se ei halunnu lähtee.

Joo oli taas jännä juttu.

297---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 12:07 pm

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Hah, varmasti aivan ihanaa Very Happy

298---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 12:11 pm

¤snowflake¤

¤snowflake¤
mankeli
mankeli

oli Very Happy Sit ku katottiin niitä super simonin lähtöjä, ni siinei kuulunu ääniä. Sit se poika yritti siinä pätee jotain, sääteli siinä kaukosäätimestä jotain ja sillee ja sitte katoin sinä vieres et "Mitähän tostaki oikeen tulee" Ja sit se yhtäkkiä vissiin paino stoppia, ku se kuva pysähty. Sitte ne ei tajunnu kukaa et mitä tapahtu, ja sit se yks ukkeli joka tuli sen pikkupojan kaa, ni se sano sille pojalle et "Mee apinaa tuosta tota Play:ta." Sit se meni ja kun se kuva rupes taas liikkuu, ni sit se teki oikeen sellasen tyyliin "mä oon paras ja kaikkein ylimielisin"-ilmeen ja lähti siitä. Sitte tosiaan, se tuli kohta takas ja koitti selvittää miksei ne äänet kuulu, aj sääti siinä taas jotain. Sit mä sanoin sedälleni että "Onko ne johdot kunnolla siä takana" ja sit menin laittaa ne johdot kunnolla ni sit ne äänet rupes kuuluu. Siä oliki koko ajan ollu vaa scartliitin liian löysällä. Mut oli kyl huvittavaa kattoo ku se pikkupoika yritti kaukosäätimellä säätää ties mitä Very Happy

299---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 12:13 pm

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Hih! Ei jösses, onneks mulla ei oo noin pieniä tuttavia

300---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 12 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 12:21 pm

¤snowflake¤

¤snowflake¤
mankeli
mankeli

Joo, oo onnelline Very Happy No, emmäkää tota enne oo nähnykkää tota pikkupoikaa mutta.

Sit ku oltiin yhes kaupas, kirpparin tapases jutus, ni sit siä on aina sellanen nainen, ja sen pikkutyttö (About 4-5v.). Sit ku mun täti käy siä aika usein ni se tyttö muistaa mun tädin nimen ja sillee. Sit ku täti katteli kenkiä siinä sellasesta kopasta, ni se pikkutyttö tuli siihen neuvoo jotai ja ettiin niille kengille pareja. sit se kokeili jotain 36-koon kenkiä. ne oli sille IHAN PIKKASEN liian isot. Sit ku mentiin sinne varaston puolelel, mis on vähä viilee ilma, niin sit se pikkutyttö tuli kans sinne, ja mun täti sano sille et "Sun ei varmaan kannata tulla tänne ettet sä vilustu" Ni se tyttö tuli siihe tädin luo ja sano "älä ny *tädin nimi* viitti. älä ny viitti." Ja sitte se kysy tädiltä et " Mikä ton tytön(mun) nimi on?" Sit täti sano sille mun nimen. sit se tyttö sano: "Osaako se tehä ruokaa?" Sit täti: "kyllä se varmaan osaa. Osaatko sä?" se sano: "No emmä vielä kun mä oon näin pieni. mutta sitten mä opettelen kun mä oon aikunen. Aikusena mä hankin lapsia mutta mä en halua miestä. Eihän mun tartte isona ottaa miestä?" Se ei ny ehkä kuulosta hauskalta mut sillon se kyl oli hauskaa Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 12 / 16]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa