Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

---- hölöpölötöpö #2

+21
Tuomaz
KompostiKaali
Kuchi
Shiipa.
Naesa
mursutar-
Shimmer
Shomo
¤snowflake¤
ande.
Grymma
zania
Para-noir
hosuli
asfaltti_käärme
Caps_Lock
Häirikkökärpänen
Immoral
Wegrey
Nazgul
canis_lupus
25 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 11 / 16]

251---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 9:41 pm

mursutar-

mursutar-
mankeli
mankeli

joo mitä ihmettä, onko kaikki täällä jotain heppatyttöjä? :DDD ei sillä, ei siinä mitään vikaa ole.

http://mylimeworld.blogspot.com

252---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 9:45 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

mursutar- kirjoitti:joo mitä ihmettä, onko kaikki täällä jotain heppatyttöjä? :DDD ei sillä, ei siinä mitään vikaa ole.

Onn :''D
Varsinki mä, jihuu alle vuoden ratsastanu lapsonen. : o

CANI, ootko tehny niit kuvanmuokkauksii ja niit nimii niihi? : -- D pitäs saada tietää nimet.

253---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 9:02 am

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

weg >> Äääää... Ei oo vielä valmista, pääsen tänään päivällä paremalle koneelle, jatkan siellä sitten, ku on kunnon välineet. Tässä ei oo ees piirtopöytää. >8(

--

Mulla kävi viime yönä outo juttu. Kävelin unissani, ja sitten pyörryin. o___O

Se kävi näin: (m=minä, ä=äitini)

m: "Äiti, herää, kissa pieraisi."
ä: "Nyt lopetat tuon. Ei kukaan jaksa kuunnella tuota selitystä öisin. Mene nukkumaan."
m: "Mennään kattomaan kissoja. Heti."
ä: "MITÄ?! Ei varmasti keskellä yötä."

Tämän keskustelun jälkeen heräsin ja pyörryin heti. Kaaduin naama edeltä makkarin matolle. Ihanat jäljet naamassa. 8''''D

254---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 10:17 am

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

canis_lupus kirjoitti:weg >> Äääää... Ei oo vielä valmista, pääsen tänään päivällä paremalle koneelle, jatkan siellä sitten, ku on kunnon välineet. Tässä ei oo ees piirtopöytää. >8(

--

ä: "Nyt lopetat tuon. Ei kukaan jaksa kuunnella tuota selitystä öisin. Mene nukkumaan."

Tämän keskustelun jälkeen heräsin ja pyörryin heti. Kaaduin naama edeltä makkarin matolle. Ihanat jäljet naamassa. 8''''D

uhh, kiva Shocked

255---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 11:38 am

mursutar-

mursutar-
mankeli
mankeli

hm joo mä ratsastin joskus pentuna jotai viis vuotta Very Happy mut siit on jo hituC aikaa.

256---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 11:45 am

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

oon truuuly heppatyttö 8-) nojoo, en ehkä ihan kuitenkaan, mutta heppailen juu^^

257---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 12:01 pm

hosuli

mankeli
mankeli

huomenia Very Happy tulin jo töistä ;>

joo tuohon heppatyttö juttuun, inhoan sitä sanaa Very Happy Hevoset on mulle eläimiä siinä missä muutki, vaikkapa kissat :p enkä silti oo mikään kissatyttö ;D

258---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 12:51 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

uuuuuu

259---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 3:40 pm

Naesa

Naesa
hihhuli
hihhuli

Sama kun heppahullu, en tajua miks kaikki hevosista pitävät täytyy leimata heppahulluiks Very Happy Hevoshullusta tulee mielee joku 10v tyttö joka sanoo olevansa 10000% heppafani 4-ever <333

Joomuttahei. Ketkä menee huomen Lintsille? Cool

260---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 3:46 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Naesa kirjoitti:Sama kun heppahullu, en tajua miks kaikki hevosista pitävät täytyy leimata heppahulluiks Very Happy Hevoshullusta tulee mielee joku 10v tyttö joka sanoo olevansa 10000% heppafani 4-ever <333

Joomuttahei. Ketkä menee huomen Lintsille? Cool

Hih, mulle tulee hevosuhullusta mieleen hevoshullu lehden kirjeystäväilmoitukset
"He(i)ppa)! oon 89%hevoshullu ja toivoisin että säkin oisit edes 57%. P.S. Plussaa jos omistat oman tai hoitohevosen, jos voisin tulla joskus hoitamaan P.P.S.Kuva ois kiva" :-D

261---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 4:43 pm

Shiipa.

Shiipa.
hihhuli
hihhuli

Jee, pääsin vihdoinkin tänne sisälle! Aktivointiviestin tulo kesti monta päivää :<

262---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 4:43 pm

hosuli

mankeli
mankeli

täälä on kuollutta No

263---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 4:48 pm

Shiipa.

Shiipa.
hihhuli
hihhuli

Avatarissa yli-ihana Allu Very Happy

264---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 5:26 pm

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Juu, mä oon samaa mieltä, ketuttaa nuo sanat "heppatyttö" ja "hevoshullu". Kyllä, myönnettäköön, olen hevosihminen henkeen ja vereen, mutta en ole kymmenvuotias likka joka ihkuttaa jokasen näkemänsä hevosen perään. Omaan myös muutakin elämää -.-'. ja sekin on ärsyttävää, että jos on hevosihminen, niin on kuulemma kiltti mammantyttö, tai muuta vastaavaa. Prkl, kun niin väittävät jätkät pistäis viiden minuutin ajaks mun hoitopollen karsinaan, niin ne varmasti tulis kuset housuissa takasin. Elukka kun ei ole sitä kiltti ja rauhallinen- tyylisuuntaa nähnytkään. Ja sekin ketuttaa, kun en kuulemma voi olla oikea "hevari", koska ratsastan ja hoidan hevosia.. Argh!

No joo, vitutus sikseen, tulin justiin särkästä, kun kaverit raahas mukaansa ja luonnollisesti heti ensimmäisenä dataan Very Happy.. Mitenkäs täällä, onko ketään paikalla?

http://www.freewebs.com/gallerysilence

265---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 5:38 pm

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

siispä täällä ei ole taaskaan ketään...

266---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 7:06 pm

Naesa

Naesa
hihhuli
hihhuli

Niin ja sitten jotkut väittää että ei oo 100% heppahullu jos ei ajattele vapaa-ajalla muuta kun hevosia. Minäkää en hirveesti koulussa hehkuta sitä, että olen hevosihmisiä, mutta en kuitenkaan osais kuvitella elämääni ilman hevosia. Voin myöntää että mua ärsyttää ihan suunnattomasti ku jotku hevosista tykkäävät kaverit ei puhu mistään muusta kun hevosista Very Happy

Syömään lettuja...-->

267---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 7:25 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Naesa kirjoitti:Voin myöntää että mua ärsyttää ihan suunnattomasti ku jotku hevosista tykkäävät kaverit ei puhu mistään muusta kun hevosista Very Happy

Syömään lettuja...-->

Pakko myöntää joskus se kyllä ärsyttää kun ei puhuta mistään muusta. Siksi mulla onkin ystäviä jotka on hevosihmisiä ja jotka ei ole; ) Nyt kun käy miettimään, itse hirveän harvoin puhun muille heppa-asioita, yleensä vain silloin kun joku kysyy:P

268---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 7:58 pm

mursutar-

mursutar-
mankeli
mankeli

awwww heppatyttöhän on just ihku termi<3 : D itse olen MOPOTYTTÖ, nam sunnuntaina taas endurokisoihin<3 parhaat jätkäthän löytyy sieltä ;>

269---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 8:01 pm

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

Heppatyttö ja heppahullu sopii just noille pienille, alle 10v.

Jos joku tulis sanoo mulle et oot heppatyttö, ni vähä repeisin Laughing

http://www.freewebs.com/kyklon

270---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 8:31 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

canis_lupus kirjoitti:weg >> Äääää... Ei oo vielä valmista, pääsen tänään päivällä paremalle koneelle, jatkan siellä sitten, ku on kunnon välineet. Tässä ei oo ees piirtopöytää. >8(

--

Hö. :< Nojaah, mun pitää kekata sit joitai nimii 8o ku ne pennut on jo !

Vittu vähänkö hajosin tolle yöjutulle :---D Huamen särkkää ♥__♥

271---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 8:40 pm

Shiipa.

Shiipa.
hihhuli
hihhuli

Yhessä lehessä oli sellasella pulinapalstalla aihe, jossa kirjoittaja väitti, että jos käy kerran viikossa ratsastamassa, ei voi olla todellinen hevoshullu... :p

Muttautta, että olisiko mahdollista saada tuonne voorun etusivun alle sellainen pikakirjautumis hommeli? (:

272---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ke Kesä 25, 2008 10:16 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

CANI

Nimet ovat sitten Woygin Apollo, Woygin America ja Woygin Abeca !

273---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 9:23 am

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

weg >> Oukkei, jatkan illemmalla niitä, kun on enemmän aikaa. Nyt pitäis siivota.... 8DD

274---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 9:33 am

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

Huomenta vaan kaikille!
Mitäs teidän aamuunne? Oma ei lähtenyt kovin hyvin käyntiin. Mun marsu löyty kuolleena häkistään Crying or Very sad Oli menny parissa päivässä niin huonoon kuntoon, ettei yksinkertaisesti jaksanut enää. Meillä olis tänää ollu aika eläinlääkärille klo 13, mutta ei tuo raukka jaksanu enää. Nyt se on omiensa parissa ja sillä on hyvä olla!

http://www.freewebs.com/kyklon

275---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 11 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 To Kesä 26, 2008 11:03 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Shimmer kirjoitti:Huomenta vaan kaikille!
Mitäs teidän aamuunne? Oma ei lähtenyt kovin hyvin käyntiin. Mun marsu löyty kuolleena häkistään Crying or Very sad Oli menny parissa päivässä niin huonoon kuntoon, ettei yksinkertaisesti jaksanut enää. Meillä olis tänää ollu aika eläinlääkärille klo 13, mutta ei tuo raukka jaksanu enää. Nyt se on omiensa parissa ja sillä on hyvä olla!

Voi =(.. Itse tulin justiin hammaslääkäristä, kävin tarkastuksessa, eikä vieläkään ollut reiän reikää. Wohou! :'D Ja lauantaina piensuokkien estemestaruuksiin kisahoitajaks, joten vähän oon täpinässä Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 11 / 16]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa