joo mitä ihmettä, onko kaikki täällä jotain heppatyttöjä? :DDD ei sillä, ei siinä mitään vikaa ole.
Tuijotus.net foorumi
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
mursutar- kirjoitti:joo mitä ihmettä, onko kaikki täällä jotain heppatyttöjä? :DDD ei sillä, ei siinä mitään vikaa ole.
canis_lupus kirjoitti:weg >> Äääää... Ei oo vielä valmista, pääsen tänään päivällä paremalle koneelle, jatkan siellä sitten, ku on kunnon välineet. Tässä ei oo ees piirtopöytää. >8(
--
Mulla kävi viime yönä outo juttu. Kävelin unissani, ja sitten pyörryin. o___O
Se kävi näin: (m=minä, ä=äitini)
m: "Äiti, herää, kissa pieraisi."
ä: "Nyt lopetat tuon. Ei kukaan jaksa kuunnella tuota selitystä öisin. Mene nukkumaan."
m: "Mennään kattomaan kissoja. Heti."
ä: "MITÄ?! Ei varmasti keskellä yötä."
Tämän keskustelun jälkeen heräsin ja pyörryin heti. Kaaduin naama edeltä makkarin matolle. Ihanat jäljet naamassa. 8''''D
Naesa kirjoitti:Sama kun heppahullu, en tajua miks kaikki hevosista pitävät täytyy leimata heppahulluiks Hevoshullusta tulee mielee joku 10v tyttö joka sanoo olevansa 10000% heppafani 4-ever <333
Joomuttahei. Ketkä menee huomen Lintsille?
Naesa kirjoitti:Voin myöntää että mua ärsyttää ihan suunnattomasti ku jotku hevosista tykkäävät kaverit ei puhu mistään muusta kun hevosista
Syömään lettuja...-->
canis_lupus kirjoitti:weg >> Äääää... Ei oo vielä valmista, pääsen tänään päivällä paremalle koneelle, jatkan siellä sitten, ku on kunnon välineet. Tässä ei oo ees piirtopöytää. >8(
--
Mulla kävi viime yönä outo juttu. Kävelin unissani, ja sitten pyörryin. o___O
Se kävi näin: (m=minä, ä=äitini)
m: "Äiti, herää, kissa pieraisi."
ä: "Nyt lopetat tuon. Ei kukaan jaksa kuunnella tuota selitystä öisin. Mene nukkumaan."
m: "Mennään kattomaan kissoja. Heti."
ä: "MITÄ?! Ei varmasti keskellä yötä."
Tämän keskustelun jälkeen heräsin ja pyörryin heti. Kaaduin naama edeltä makkarin matolle. Ihanat jäljet naamassa. 8''''D
Shimmer kirjoitti:Huomenta vaan kaikille!
Mitäs teidän aamuunne? Oma ei lähtenyt kovin hyvin käyntiin. Mun marsu löyty kuolleena häkistään Oli menny parissa päivässä niin huonoon kuntoon, ettei yksinkertaisesti jaksanut enää. Meillä olis tänää ollu aika eläinlääkärille klo 13, mutta ei tuo raukka jaksanu enää. Nyt se on omiensa parissa ja sillä on hyvä olla!
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa