Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

---- hölöpölötöpö #2

+21
Tuomaz
KompostiKaali
Kuchi
Shiipa.
Naesa
mursutar-
Shimmer
Shomo
¤snowflake¤
ande.
Grymma
zania
Para-noir
hosuli
asfaltti_käärme
Caps_Lock
Häirikkökärpänen
Immoral
Wegrey
Nazgul
canis_lupus
25 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 10 / 16]

226---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 6:07 pm

mursutar-

mursutar-
mankeli
mankeli

ootteko demis mainostanu jo? Very Happy tai jossai miss mixis :''''D

mä lopetin tänää hooteenetissä käymisen. rip poiju</3

http://mylimeworld.blogspot.com

227---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 6:09 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

mursutar- kirjoitti:ootteko demis mainostanu jo? Very Happy tai jossai miss mixis :''''D

mä lopetin tänää hooteenetissä käymisen. rip poiju</3

öö, no demissä joku mainosti, en muista kuka. En sitten tiedä onko muualla mainostettu. :-D
Mullakin on ht:ssa käynti vähentyny huimasti, tänäänkin oon vaan kävässy!Surprised

228---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 6:15 pm

mursutar-

mursutar-
mankeli
mankeli

no mä totesin että taidan olla siel vähän liikaa Very Happy nyt on taas vaihteeks bannit ja kävin vaan tsekkaamassa onko joku tällä aikaa (taas) feikannu mua siellä. sit yhtäkkiä vaan tajusin kuinka noobit jutut niil on siellä, ku topicit oli just jotain luokkaa 'nännini katosivat', 'iiik onko nää menkat', 'moi oon 11 ja panin äsken poikaystävääni'. joo eli nyt poistin nuorten nurkan kirjanmerkeistä ja siirryn lopullisesti tänne homoilemaan, jes<3

229---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 6:19 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

mursutar- kirjoitti:no mä totesin että taidan olla siel vähän liikaa Very Happy nyt on taas vaihteeks bannit ja kävin vaan tsekkaamassa onko joku tällä aikaa (taas) feikannu mua siellä. sit yhtäkkiä vaan tajusin kuinka noobit jutut niil on siellä, ku topicit oli just jotain luokkaa 'nännini katosivat', 'iiik onko nää menkat', 'moi oon 11 ja panin äsken poikaystävääni'. joo eli nyt poistin nuorten nurkan kirjanmerkeistä ja siirryn lopullisesti tänne homoilemaan, jes<3

Mistäs sait bannit? cyclops

no hienoa, tervetuloa joukkoon! pig cheers

230---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 6:22 pm

mursutar-

mursutar-
mankeli
mankeli

en itseasias muista mistä tällä kertaa :'''''D mul oli suunnilleen joka viikko bannit. ne homot vaan ilmianto mut aina :C

vittuku tuol sataa äasiöfha oon datannu oikeesti _KOKO_ päivän ja mul on tänää synttärit :s jajaja haluan tilata tämän topin nyt ja kaikkkeeeeeee! : D

231---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 6:29 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Arght olin Hööksis, ostin http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/220110.jpg noi saappaanvarret, raipan, hanskat ja johdphurit. -__-'' arvatkaa vaa hajosko noi saappaanvarret sillee hauskasti, ku ne on vähä tiukat, mut sain ne korjattuu sillee nopeesti takas. Täytyy toivoo ettei mee uudestaa.

Joo, ja koko hauskuus makso 180e ja rapiat. :s

232---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 6:34 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

ONNEAA!!!!!! 8-DD

Mä haluun palkan että saan kannettavan ja kaikkea muuta kivaa ostettua, mutta se tulee vasta heinäkuun puolessa välissä pläääähhh. O

233---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 6:39 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

mursutar- kirjoitti:en itseasias muista mistä tällä kertaa :'''''D mul oli suunnilleen joka viikko bannit. ne homot vaan ilmianto mut aina :C

vittuku tuol sataa äasiöfha oon datannu oikeesti _KOKO_ päivän ja mul on tänää synttärit :s jajaja haluan tilata tämän topin nyt ja kaikkkeeeeeee! : D

onnee Razz

234---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 7:01 pm

asfaltti_käärme

asfaltti_käärme
hihhuli
hihhuli

onnee!! pig

235---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 7:02 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

MOii. Tulin just kaupasta. 8DD

236---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 7:04 pm

mursutar-

mursutar-
mankeli
mankeli

thnx :---) paljon pitää olla viestei et saa tollasen hienon nimen? :< niiq hihhuli Surprised

237---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 7:04 pm

mursutar-

mursutar-
mankeli
mankeli

OHO NYT SE TAPAHTUI! OLEN HIHHULI<3

238---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 7:06 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

mursutar- kirjoitti:OHO NYT SE TAPAHTUI! OLEN HIHHULI<3

Jeah, onneeeva siitäkin! =D

239---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 7:09 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

canis_lupus kirjoitti:MOii. Tulin just kaupasta. 8DD

Mmoi. :--D

Ne kuvan muokkaukseet? 8oo

240---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 7:10 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Wegrey kirjoitti:

Kesken ovat. 8<

241---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 7:12 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

canis_lupus kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:

Kesken ovat. 8<

Oka <: Mut laita jonnekki nettii ne sit tai laita sähkäril tai jollai ku ykski o valmis : D Millo valmistuu? 8>

242---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 8:11 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Mä voisin tehä jostaki videon, mutten tiiä mistä. Very Happy
Jostain tyypistä + hepasta tai pelkästä hepasta, haluisko joku, et jos tekisin? <: Ku on niiiiin tylsää.

243---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 8:17 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

on pii 8D

244---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 8:21 pm

hosuli

mankeli
mankeli

Wegrey, vitsi oisit voinu tehä minun hepasta mutta ei oo tällä konneella kuvia siitä Sad(

245---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 8:25 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

hosuli > Hö. :< Oisko mitää mist vois kopioida niit kuvii / videoit ? : D

246---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 8:28 pm

hosuli

mankeli
mankeli

no galleriassa ehkä tasan 7 kuvaa että tuota.. Very Happy hitsi ku oon mökillä.... :s

247---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 8:31 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

hosuli kirjoitti:no galleriassa ehkä tasan 7 kuvaa että tuota.. Very Happy hitsi ku oon mökillä.... :s

Okei. :'D

voivoi. :s

No mutjoku muu? <:

248---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 8:47 pm

hosuli

mankeli
mankeli

höh höh, oisin halunnu että joku ois tehny siitä videon Very Happy ku tuo yhen kaverin tekemä joka on youtubessa on jo aikas vanha tai siis siinä on vanhoja kuvia ja videoita :p

249---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 9:21 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Hosuli, mä voin tehä siitä videon heti ku pääset laittaamaa ne kuvat ja videot. 8D

<3 ähh tahon oman ponin

250---- hölöpölötöpö #2 - Sivu 10 Empty Vs: ---- hölöpölötöpö #2 Ti Kesä 24, 2008 9:28 pm

hosuli

mankeli
mankeli

Wegery, sovitaanpa näin >:DD

ei kannata haluta Very Happy tai no siis tykkään kyllä tuosta hepasta tooosi paljon ja näin mutta aina pännii lähteä tallille Very Happy ekan puoli vuotta jaksoin innokkaasti Razz
Mutta sitten ku aina väkisin raahaudun tallille niin sitten siellä on aina niin ihanaa tuon hepan kans Smile että siinä mielessä kannattaa Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 10 / 16]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa