caps >> Gimp on påp.
weg >> Joo teen sitte lisää kaikkea vaikak huomenna aamulla, kun saan olla taas rauhassa koneella.
weg >> Joo teen sitte lisää kaikkea vaikak huomenna aamulla, kun saan olla taas rauhassa koneella.
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Caps_Lock kirjoitti:hei mikä o hyvä kuvanmuokkausohjelma? 8>
tarviin sellasen, mulla ei oo muutaku paint :--DD
Grymma kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:hei mikä o hyvä kuvanmuokkausohjelma? 8>
Mulla on käytössä Adobe Photoshop CS ja Jasc Paint Shop Pro 8. Molemmat on hyviä ja helpohkoja käytää .
Häirikkökärpänen kirjoitti:mullaki on gimp. mut en osaa oikeen käyttää sen kaikkia hienouksia joten pistän vaan yleensä kehykset sillä kuviin.
pitäis varmaan lähtä nukkumaan.
ps. voitte siis kutsuu mua hämyks (8
Caps_Lock kirjoitti:Grymma kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:hei mikä o hyvä kuvanmuokkausohjelma? 8>
Mulla on käytössä Adobe Photoshop CS ja Jasc Paint Shop Pro 8. Molemmat on hyviä ja helpohkoja käytää .
onks ne molemmat suomenkielisiä?
Wegrey kirjoitti:Kani, käy kattoo se 8D
Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:Grymma kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:hei mikä o hyvä kuvanmuokkausohjelma? 8>
Ne on maksullisii. :<
Häirikkökärpänen kirjoitti:ylhäältä > Script-Fu > koristeelliset > lisää reunus.. ja sit siit n__n
Caps_Lock kirjoitti:Grymma kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:hei mikä o hyvä kuvanmuokkausohjelma? 8>
Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:Grymma kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:hei mikä o hyvä kuvanmuokkausohjelma? 8>
Ne on maksullisii. :<
:<<<
:p ei se vaikeaa oleCaps_Lock kirjoitti:Häirikkökärpänen kirjoitti:ylhäältä > Script-Fu > koristeelliset > lisää reunus.. ja sit siit n__n
koitan jos osaisin 8D
oon huono tässä ;<swii kirjoitti:keksikää mulle tekemistä -.-
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa