Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hölöpölötöpö

+19
asfaltti_käärme
Kuchi
Wowi
Duff
Nazgul
¤snowflake¤
mursutar-
hosuli
dark_sun
saneli.
Shimmer
Para-noir
canis_lupus
Defender
swii
Rasti
Immoral
Caps_Lock
Wegrey
23 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Siirry alas  Viesti [Sivu 40 / 40]

976Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 8:58 am

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Nazgul kirjoitti:
canis_lupus kirjoitti:http://www.herutus.net/index.php?p=7&s=6&knimi=^heartbreaker^&kuvanro=225444

Miksi näin pienet rintsikat? ;o
Kuvittelee näyttävänsä aivan upealta?

Varmaankin.. ;o "kuka uskaltaa tulla viereen?" xD

977Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 8:58 am

swii

swii
jyrä
jyrä

canis_lupus kirjoitti:Mä en tiiä viel... Dataan jonku verran ainaki. ;DD

Minä datailen tuttuun tapaan koko päivän Very Happy

http://www.freewebs.com/suvis/

978Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 9:02 am

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Mä pääsen ylihuomenna shoppaamaan. <3___<3 Sain porukoilta yht. 270 € rahaa vaatteisiin, sisustuskamoihin ja karkkiin. <3 ;DD

979Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 9:02 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Jaah, mulla kuluu päivä kaverilla Very Happy Ja dataamisessa. Ja kait mä voisin tota koiraakin lenkittää ihan kunnolla, jostain kumman syystä se on pikkasen lihonu, kun ainoot pihalla käyttäjät ollaan mä ja mun veli.. Lenkit on tyylin viis metriä pihan ulkopuolelle ja takasi

http://www.freewebs.com/gallerysilence

980Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 9:02 am

swii

swii
jyrä
jyrä

mutta heii (: mää voisin kyllä vähä aikaa vielä nukkua Very Happy väsyttää....

http://www.freewebs.com/suvis/

981Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 9:03 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

canis_lupus kirjoitti:Mä pääsen ylihuomenna shoppaamaan. <3___<3 Sain porukoilta yht. 270 € rahaa vaatteisiin, sisustuskamoihin ja karkkiin. <3 ;DD
Njah, epäreilua.. Mä en saa porukoilta rahaa muuta kun kuukausirahan, jonka pitäis riittää kaikkeen. Huonekkin kaipais kipeesti remonttia, se kun on meikäläisen seittemän vanhana sisustama ja todella tyylikäs -.-'

http://www.freewebs.com/gallerysilence

982Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 9:05 am

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Nazgul kirjoitti:
canis_lupus kirjoitti:Mä pääsen ylihuomenna shoppaamaan. <3___<3 Sain porukoilta yht. 270 € rahaa vaatteisiin, sisustuskamoihin ja karkkiin. <3 ;DD
Njah, epäreilua.. Mä en saa porukoilta rahaa muuta kun kuukausirahan, jonka pitäis riittää kaikkeen. Huonekkin kaipais kipeesti remonttia, se kun on meikäläisen seittemän vanhana sisustama ja todella tyylikäs -.-'

Uskon. 8D
Mäki saan kuukausirahaa. Paljonko sä saat?

983Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 9:11 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

canis_lupus kirjoitti:
Nazgul kirjoitti:
canis_lupus kirjoitti:Mä pääsen ylihuomenna shoppaamaan. <3___<3 Sain porukoilta yht. 270 € rahaa vaatteisiin, sisustuskamoihin ja karkkiin. <3 ;DD
Njah, epäreilua.. Mä en saa porukoilta rahaa muuta kun kuukausirahan, jonka pitäis riittää kaikkeen. Huonekkin kaipais kipeesti remonttia, se kun on meikäläisen seittemän vanhana sisustama ja todella tyylikäs -.-'

Uskon. 8D
Mäki saan kuukausirahaa. Paljonko sä saat?
Riippuu vähän millanen mä oon ollu. jos on pahastikkin kettuillu porukoille, niin ei tipu mitään, tai sitten aina vaan vähemmän, mutta alunperin sen piti olla 80 € ja siitä pitäis itte maksaa kaikki lehtitilaukset, vaatteet, puhelinlaskut, karkit ja limsat ja kaikki.. Ei siitä paljo ylimäärästä jää.
Kuin paljo sulla on?

http://www.freewebs.com/gallerysilence

984Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 9:13 am

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Nazgul kirjoitti:
canis_lupus kirjoitti:
Nazgul kirjoitti:
canis_lupus kirjoitti:Mä pääsen ylihuomenna shoppaamaan. <3___<3 Sain porukoilta yht. 270 € rahaa vaatteisiin, sisustuskamoihin ja karkkiin. <3 ;DD
Njah, epäreilua.. Mä en saa porukoilta rahaa muuta kun kuukausirahan, jonka pitäis riittää kaikkeen. Huonekkin kaipais kipeesti remonttia, se kun on meikäläisen seittemän vanhana sisustama ja todella tyylikäs -.-'

Uskon. 8D
Mäki saan kuukausirahaa. Paljonko sä saat?
Riippuu vähän millanen mä oon ollu. jos on pahastikkin kettuillu porukoille, niin ei tipu mitään, tai sitten aina vaan vähemmän, mutta alunperin sen piti olla 80 € ja siitä pitäis itte maksaa kaikki lehtitilaukset, vaatteet, puhelinlaskut, karkit ja limsat ja kaikki.. Ei siitä paljo ylimäärästä jää.
Kuin paljo sulla on?

Vaivaiset 20€, koska iskä ostaa mulle karkit, vaatteet, limsat ja maksaa puhelinlaskut jne. 8DD

985Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 9:14 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

canis_lupus kirjoitti:
Nazgul kirjoitti:
canis_lupus kirjoitti:
Nazgul kirjoitti:
canis_lupus kirjoitti:Mä pääsen ylihuomenna shoppaamaan. <3___<3 Sain porukoilta yht. 270 € rahaa vaatteisiin, sisustuskamoihin ja karkkiin. <3 ;DD
Njah, epäreilua.. Mä en saa porukoilta rahaa muuta kun kuukausirahan, jonka pitäis riittää kaikkeen. Huonekkin kaipais kipeesti remonttia, se kun on meikäläisen seittemän vanhana sisustama ja todella tyylikäs -.-'

Uskon. 8D
Mäki saan kuukausirahaa. Paljonko sä saat?
Riippuu vähän millanen mä oon ollu. jos on pahastikkin kettuillu porukoille, niin ei tipu mitään, tai sitten aina vaan vähemmän, mutta alunperin sen piti olla 80 € ja siitä pitäis itte maksaa kaikki lehtitilaukset, vaatteet, puhelinlaskut, karkit ja limsat ja kaikki.. Ei siitä paljo ylimäärästä jää.
Kuin paljo sulla on?

Vaivaiset 20€, koska iskä ostaa mulle karkit, vaatteet, limsat ja maksaa puhelinlaskut jne. 8DD

Grr. epäreilua.. No jaa, kai näinkin selviää. Nytten tulee kohta väkisin joku karkkilakko, kun pitäis ens kuussa Maidenin keikalla olla vähän rahaakin, jotta voi ostaa sitä ylihinnoteltua fanikamaa Very Happy

http://www.freewebs.com/gallerysilence

986Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 9:15 am

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Nazgul kirjoitti:
canis_lupus kirjoitti:
Nazgul kirjoitti:
canis_lupus kirjoitti:
Nazgul kirjoitti:
canis_lupus kirjoitti:Mä pääsen ylihuomenna shoppaamaan. <3___<3 Sain porukoilta yht. 270 € rahaa vaatteisiin, sisustuskamoihin ja karkkiin. <3 ;DD
Njah, epäreilua.. Mä en saa porukoilta rahaa muuta kun kuukausirahan, jonka pitäis riittää kaikkeen. Huonekkin kaipais kipeesti remonttia, se kun on meikäläisen seittemän vanhana sisustama ja todella tyylikäs -.-'

Uskon. 8D
Mäki saan kuukausirahaa. Paljonko sä saat?
Riippuu vähän millanen mä oon ollu. jos on pahastikkin kettuillu porukoille, niin ei tipu mitään, tai sitten aina vaan vähemmän, mutta alunperin sen piti olla 80 € ja siitä pitäis itte maksaa kaikki lehtitilaukset, vaatteet, puhelinlaskut, karkit ja limsat ja kaikki.. Ei siitä paljo ylimäärästä jää.
Kuin paljo sulla on?

Vaivaiset 20€, koska iskä ostaa mulle karkit, vaatteet, limsat ja maksaa puhelinlaskut jne. 8DD

Grr. epäreilua.. No jaa, kai näinkin selviää. Nytten tulee kohta väkisin joku karkkilakko, kun pitäis ens kuussa Maidenin keikalla olla vähän rahaakin, jotta voi ostaa sitä ylihinnoteltua fanikamaa Very Happy

Hahaaa. >8DDD

Mua oikeesti pännii ku mä haluaisin opetella säästämään rahaa, mutta se ei näköjään oo mahollista. 8<

987Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 9:18 am

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

canis_lupus kirjoitti:
Nazgul kirjoitti:
canis_lupus kirjoitti:
Nazgul kirjoitti:
canis_lupus kirjoitti:
Nazgul kirjoitti:
canis_lupus kirjoitti:Mä pääsen ylihuomenna shoppaamaan. <3___<3 Sain porukoilta yht. 270 € rahaa vaatteisiin, sisustuskamoihin ja karkkiin. <3 ;DD
Njah, epäreilua.. Mä en saa porukoilta rahaa muuta kun kuukausirahan, jonka pitäis riittää kaikkeen. Huonekkin kaipais kipeesti remonttia, se kun on meikäläisen seittemän vanhana sisustama ja todella tyylikäs -.-'

Uskon. 8D
Mäki saan kuukausirahaa. Paljonko sä saat?
Riippuu vähän millanen mä oon ollu. jos on pahastikkin kettuillu porukoille, niin ei tipu mitään, tai sitten aina vaan vähemmän, mutta alunperin sen piti olla 80 € ja siitä pitäis itte maksaa kaikki lehtitilaukset, vaatteet, puhelinlaskut, karkit ja limsat ja kaikki.. Ei siitä paljo ylimäärästä jää.
Kuin paljo sulla on?

Vaivaiset 20€, koska iskä ostaa mulle karkit, vaatteet, limsat ja maksaa puhelinlaskut jne. 8DD

Grr. epäreilua.. No jaa, kai näinkin selviää. Nytten tulee kohta väkisin joku karkkilakko, kun pitäis ens kuussa Maidenin keikalla olla vähän rahaakin, jotta voi ostaa sitä ylihinnoteltua fanikamaa Very Happy

Hahaaa. >8DDD

Mua oikeesti pännii ku mä haluaisin opetella säästämään rahaa, mutta se ei näköjään oo mahollista. 8<

Pöh, säästäminen on sula mahdottomuus!
Nojuu, nyt mun pitää mennä. Möngerrän koneelle taas joskus iltapäivällä

http://www.freewebs.com/gallerysilence

988Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 9:24 am

Shoopy.

Shoopy.
hihhuli
hihhuli

nääh, miten saan kuvan toho mun nickin yläpuolelle? mul ois hyvä kuva, mut en löydä mistään juttua, miten sen tähän sais. Rolling Eyes

989Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 9:26 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:Mis välis Wegreyki hävis? :<

Mä menin nukkuu 8o

990Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 9:27 am

Shoopy.

Shoopy.
hihhuli
hihhuli

kukaan ei sitten taaskaan vastannut kysymykseeni.

991Hölöpölötöpö - Sivu 40 Empty Vs: Hölöpölötöpö Ma Kesä 23, 2008 9:30 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Shoopy. kirjoitti:nääh, miten saan kuvan toho mun nickin yläpuolelle? mul ois hyvä kuva, mut en löydä mistään juttua, miten sen tähän sais. Rolling Eyes

Noku mä en tajunnu 8----''D Sillee mite esim mullon toi kuva vai?

-------
Suite à un grand nombre de réponses, ce sujet a été automatiquement divisé. Vous pouvez retrouver la suite de ce sujet ici :
https://tuijotusnet.palstani.com/viewtopic.forum?t=53

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 40 / 40]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa