Nazgul kirjoitti:Kuvittelee näyttävänsä aivan upealta?canis_lupus kirjoitti:http://www.herutus.net/index.php?p=7&s=6&knimi=^heartbreaker^&kuvanro=225444
Miksi näin pienet rintsikat? ;o
Varmaankin.. ;o "kuka uskaltaa tulla viereen?" xD
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Nazgul kirjoitti:Kuvittelee näyttävänsä aivan upealta?canis_lupus kirjoitti:http://www.herutus.net/index.php?p=7&s=6&knimi=^heartbreaker^&kuvanro=225444
Miksi näin pienet rintsikat? ;o
canis_lupus kirjoitti:Mä en tiiä viel... Dataan jonku verran ainaki. ;DD
Njah, epäreilua.. Mä en saa porukoilta rahaa muuta kun kuukausirahan, jonka pitäis riittää kaikkeen. Huonekkin kaipais kipeesti remonttia, se kun on meikäläisen seittemän vanhana sisustama ja todella tyylikäs -.-'canis_lupus kirjoitti:Mä pääsen ylihuomenna shoppaamaan. <3___<3 Sain porukoilta yht. 270 € rahaa vaatteisiin, sisustuskamoihin ja karkkiin. <3 ;DD
Nazgul kirjoitti:Njah, epäreilua.. Mä en saa porukoilta rahaa muuta kun kuukausirahan, jonka pitäis riittää kaikkeen. Huonekkin kaipais kipeesti remonttia, se kun on meikäläisen seittemän vanhana sisustama ja todella tyylikäs -.-'canis_lupus kirjoitti:Mä pääsen ylihuomenna shoppaamaan. <3___<3 Sain porukoilta yht. 270 € rahaa vaatteisiin, sisustuskamoihin ja karkkiin. <3 ;DD
Riippuu vähän millanen mä oon ollu. jos on pahastikkin kettuillu porukoille, niin ei tipu mitään, tai sitten aina vaan vähemmän, mutta alunperin sen piti olla 80 € ja siitä pitäis itte maksaa kaikki lehtitilaukset, vaatteet, puhelinlaskut, karkit ja limsat ja kaikki.. Ei siitä paljo ylimäärästä jää.canis_lupus kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Njah, epäreilua.. Mä en saa porukoilta rahaa muuta kun kuukausirahan, jonka pitäis riittää kaikkeen. Huonekkin kaipais kipeesti remonttia, se kun on meikäläisen seittemän vanhana sisustama ja todella tyylikäs -.-'canis_lupus kirjoitti:Mä pääsen ylihuomenna shoppaamaan. <3___<3 Sain porukoilta yht. 270 € rahaa vaatteisiin, sisustuskamoihin ja karkkiin. <3 ;DD
Uskon. 8D
Mäki saan kuukausirahaa. Paljonko sä saat?
Nazgul kirjoitti:Riippuu vähän millanen mä oon ollu. jos on pahastikkin kettuillu porukoille, niin ei tipu mitään, tai sitten aina vaan vähemmän, mutta alunperin sen piti olla 80 € ja siitä pitäis itte maksaa kaikki lehtitilaukset, vaatteet, puhelinlaskut, karkit ja limsat ja kaikki.. Ei siitä paljo ylimäärästä jää.canis_lupus kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Njah, epäreilua.. Mä en saa porukoilta rahaa muuta kun kuukausirahan, jonka pitäis riittää kaikkeen. Huonekkin kaipais kipeesti remonttia, se kun on meikäläisen seittemän vanhana sisustama ja todella tyylikäs -.-'canis_lupus kirjoitti:Mä pääsen ylihuomenna shoppaamaan. <3___<3 Sain porukoilta yht. 270 € rahaa vaatteisiin, sisustuskamoihin ja karkkiin. <3 ;DD
Uskon. 8D
Kuin paljo sulla on?
canis_lupus kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Riippuu vähän millanen mä oon ollu. jos on pahastikkin kettuillu porukoille, niin ei tipu mitään, tai sitten aina vaan vähemmän, mutta alunperin sen piti olla 80 € ja siitä pitäis itte maksaa kaikki lehtitilaukset, vaatteet, puhelinlaskut, karkit ja limsat ja kaikki.. Ei siitä paljo ylimäärästä jää.canis_lupus kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Njah, epäreilua.. Mä en saa porukoilta rahaa muuta kun kuukausirahan, jonka pitäis riittää kaikkeen. Huonekkin kaipais kipeesti remonttia, se kun on meikäläisen seittemän vanhana sisustama ja todella tyylikäs -.-'canis_lupus kirjoitti:Mä pääsen ylihuomenna shoppaamaan. <3___<3 Sain porukoilta yht. 270 € rahaa vaatteisiin, sisustuskamoihin ja karkkiin. <3 ;DD
Uskon. 8D
Kuin paljo sulla on?
Vaivaiset 20€, koska iskä ostaa mulle karkit, vaatteet, limsat ja maksaa puhelinlaskut jne. 8DD
Nazgul kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Riippuu vähän millanen mä oon ollu. jos on pahastikkin kettuillu porukoille, niin ei tipu mitään, tai sitten aina vaan vähemmän, mutta alunperin sen piti olla 80 € ja siitä pitäis itte maksaa kaikki lehtitilaukset, vaatteet, puhelinlaskut, karkit ja limsat ja kaikki.. Ei siitä paljo ylimäärästä jää.canis_lupus kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Njah, epäreilua.. Mä en saa porukoilta rahaa muuta kun kuukausirahan, jonka pitäis riittää kaikkeen. Huonekkin kaipais kipeesti remonttia, se kun on meikäläisen seittemän vanhana sisustama ja todella tyylikäs -.-'canis_lupus kirjoitti:Mä pääsen ylihuomenna shoppaamaan. <3___<3 Sain porukoilta yht. 270 € rahaa vaatteisiin, sisustuskamoihin ja karkkiin. <3 ;DD
Uskon. 8D
Kuin paljo sulla on?
Vaivaiset 20€, koska iskä ostaa mulle karkit, vaatteet, limsat ja maksaa puhelinlaskut jne. 8DD
Grr. epäreilua.. No jaa, kai näinkin selviää. Nytten tulee kohta väkisin joku karkkilakko, kun pitäis ens kuussa Maidenin keikalla olla vähän rahaakin, jotta voi ostaa sitä ylihinnoteltua fanikamaa
canis_lupus kirjoitti:Nazgul kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Riippuu vähän millanen mä oon ollu. jos on pahastikkin kettuillu porukoille, niin ei tipu mitään, tai sitten aina vaan vähemmän, mutta alunperin sen piti olla 80 € ja siitä pitäis itte maksaa kaikki lehtitilaukset, vaatteet, puhelinlaskut, karkit ja limsat ja kaikki.. Ei siitä paljo ylimäärästä jää.canis_lupus kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Njah, epäreilua.. Mä en saa porukoilta rahaa muuta kun kuukausirahan, jonka pitäis riittää kaikkeen. Huonekkin kaipais kipeesti remonttia, se kun on meikäläisen seittemän vanhana sisustama ja todella tyylikäs -.-'canis_lupus kirjoitti:Mä pääsen ylihuomenna shoppaamaan. <3___<3 Sain porukoilta yht. 270 € rahaa vaatteisiin, sisustuskamoihin ja karkkiin. <3 ;DD
Uskon. 8D
Kuin paljo sulla on?
Grr. epäreilua.. No jaa, kai näinkin selviää. Nytten tulee kohta väkisin joku karkkilakko, kun pitäis ens kuussa Maidenin keikalla olla vähän rahaakin, jotta voi ostaa sitä ylihinnoteltua fanikamaa
Hahaaa. >8DDD
Mua oikeesti pännii ku mä haluaisin opetella säästämään rahaa, mutta se ei näköjään oo mahollista. 8<
Caps_Lock kirjoitti:Mis välis Wegreyki hävis? :<
Shoopy. kirjoitti:nääh, miten saan kuvan toho mun nickin yläpuolelle? mul ois hyvä kuva, mut en löydä mistään juttua, miten sen tähän sais.
Siirry sivulle : 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa