Wegrey >> Olet kyllä niin vaikuttava persoona että...(jatkan yksityisviestillä 8D)
Tuijotus.net foorumi
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:mä tarviin uusia vaatteita, mut mulla ei oo nyt senttiäkään ton kameran oston jälkeen ;__;
Mäki. ;s mutten voi mennä shoppailee ku tarviin ne ridakamat ja kameran. :<
ja oon nytki velkaa vanhemmille vaikka kuinka paljon siitä kamerasta kun tarviin sen heinäkuuks ni ne lupas ostaa sen nyt jos maksan takas.
ja sit mun pitäis ostaa viel neljälle ihmiselle lahjakin .__.
Kiva. : o Mite muute aiot hommata rahaa? ; o muute, dataaks tänää yölläki ? 8--D
teen hommia. oon tehny koko kesäloman säästäessäni siihen kameraan. Ja nyt se jatkuu kunnes velat on maksettu 8D
kivalikivali. :--D Muuuttta. yödatis?
en tiä : D yritän kääntää unirytmiäni vähän normaalimmaks, mut kyl mä ainaki alkuyöstä oon 8DD
Hyvähyvä. :''D
Nej ko oo meiänkaa vähintää neljää
jos oon neljään, ni sit siitä ei oo enää paluuta. Jään koukkuun jos oon niin kauan ja sit dataanki koko yön :')
Oo ny neljää jooooko ! : D * koiranpentuilme *
katotaan ;D
canis_lupus kirjoitti:Wegrey >> Olet kyllä niin vaikuttava persoona että...(jatkan yksityisviestillä 8D)
Wegrey kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Wegrey >> Olet kyllä niin vaikuttava persoona että...(jatkan yksityisviestillä 8D)
Voi luoja 8----DDDDDDDD
canis_lupus kirjoitti:Wegrey kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Wegrey >> Olet kyllä niin vaikuttava persoona että...(jatkan yksityisviestillä 8D)
Voi luoja 8----DDDDDDDD
Nyt sulla on sitte jotain muutaki hehutettavaa. 8DD
Caps_Lock kirjoitti:mä en malta oottaa sitä kameraaaa x__x oispa jo keskiviikko. tai mieluummin torstai, ni se olis jo ihan varmana tullu. EN KESTÄ
Caps_Lock kirjoitti:HEEI wegreylle lempinimi !
Wegrey kirjoitti:Saanks muute hehkuu ht.netis? : O
Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:mä en malta oottaa sitä kameraaaa x__x oispa jo keskiviikko. tai mieluummin torstai, ni se olis jo ihan varmana tullu. EN KESTÄ
:------D mäkihaluuun < 3 minkä siis saat?
Wegrey kirjoitti:Oikeesti arght en suurinpiirtei erota teit Caps ja cani 8D
Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Oikeesti arght en suurinpiirtei erota teit Caps ja cani 8D
opettele elään sen kans, ollaan me ht.netissäki näillä nickeillä >8D
Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:mä en malta oottaa sitä kameraaaa x__x oispa jo keskiviikko. tai mieluummin torstai, ni se olis jo ihan varmana tullu. EN KESTÄ
:------D mäkihaluuun < 3 minkä siis saat?
Sony DSLR-A200 + 18-70 mm kittiputki <3
Caps_Lock kirjoitti:HEEI wegreylle lempinimi !
Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:HEEI wegreylle lempinimi !
niiiiiin !
k!
e!
k!
s!
i!
k!
ä!
ä!
!
Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:HEEI wegreylle lempinimi !
niiiiiin !
k!
e!
k!
s!
i!
k!
ä!
ä!
!
mä en osaaa 8<<
canis_lupus kirjoitti:Weg >> 350 viestin jälkeen. >8D