Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Esittäytykää!

+39
Piruett
Diamonds.
Nenow.
Naesa
Rhodry
Miiu
asfaltti_käärme
tipikka
evvaa
Aamu
AngelaCross
ande.
Grymma
Nazgul
N|t-a
Shomo
Erkkilä
mursutar-
¤snowflake¤
zania
dark_sun
saneli.
hosuli
Aputsiaq-Wickaninnish
Wowi
Shimmer
Para-noir
Garesu
Defender
swii
ssassa
Rasti
Tuholaiseläin
Wegrey
canis_lupus
pyromaani
Caps_Lock
pääsiäismuna
Immoral
43 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 3]

51Esittäytykää! - Sivu 3 Empty Vs: Esittäytykää! Ma Kesä 23, 2008 6:16 pm

asfaltti_käärme

asfaltti_käärme
hihhuli
hihhuli

joo elikkä meikän nimi on siis janika, ja oon 13 vuotta (heinäkuussa 14). pituutta löytyy vaivaiset 154cm!! minulta löytyy myös siniset silmät ja vihreät hiukset.

lemmikkinä toimii 4 vuotias marsu, nimeltä velmu. perheellä on myös akvaario joka omistaa muutamia kaloja, ja oman kalani nimi on smurffi ja hän on lehtikala. Very Happy

harrastan ratsastusta, dataamista ja muuta sellasta. ratsastuksesta pidin melkeen vuoden tauon, mutta innostus tuli takasi taas tän kesän alussa. sitä oonki harrastanu hurjat 3vuotta.

lempibändejäni on children of bodom, iron maiden, turmion kätilöt, kotiteollisuus, sonata arcica yms.. ei viitti tässä luetella kaikkia. mutta siis enimmäkseen heviä tulee kuunneltua.

noo, empä tiiä mitä muuta tässä kertos joten taijan jättää tähän pig

52Esittäytykää! - Sivu 3 Empty Vs: Esittäytykää! Ti Kesä 24, 2008 12:52 pm

Miiu

Miiu

Heipparallaa!

Meikä on tällainen 13-vuotias tyttö Viitasaarelta. Mulla on ruskeat hiukset, siniset silmät ja pituutta n. 170cm.
Kotona terrorisoi 5-vuotias Siru kissa ja myös 140-litranen akvaario löytyy.
Harrastan ratsastusta, valokuvausta, lukemista, dataamista, sekä myös piirtämistä.
Musiikkimakuni on todella laaja, mutta enimmäkseen kuuntelen System of a downia, Linkin parkia ja The Odorantsia.
Televisiosta tulee katsottua Salkkareita, Pakoa, Lostia ja Duudsoneita.

Siinä tuli sit varmaan kaikki tärkeimmät.. (:

53Esittäytykää! - Sivu 3 Empty Vs: Esittäytykää! Ti Kesä 24, 2008 1:01 pm

Rhodry

Rhodry
hihhuli
hihhuli

Osaankohan mä käyttää tätä... Very Happy

Eli oon melkein 19 vuotias naisenalku Vantaalta, ja oikealta nimeltäni Minja.
Hevosia on tullu harrastettua 8 vuotta, omia ei ole kun ei ole rahaa. Kotoa löytyy 5 kissaa, puoliangora Peppi (synt. 10/2006), siskokset Tiuhti ja Viuhti, puolsiamilaisia (synt. 11/2006), osaksi norjanmetsäkissa Nyyti (synt. 06/2007) ja "laivakissa" Pikku Myy (synt. 09/2007). On ollut myös jämtlanninpystykorvanarttu Ronja, mutta se jouduttiin harmikseni myymään Sad

Muita harrastuksia on basson soitto ja lukeminen. Jos ulkonäkö kiinnostaa niin gallerias Rhodry.

Eipä tässä kai muuta.

54Esittäytykää! - Sivu 3 Empty Vs: Esittäytykää! Ke Kesä 25, 2008 2:59 pm

Naesa

Naesa
hihhuli
hihhuli

15-kesäinen tyttö Etelä-Suomesta. Aika pitkät, vaaleenruskeat hiukset joissa luonnonraitoja, vihreät silmät, pituutta n. 170cm. Lemmikkeinä 2 maailman lihavinta marsua ja hamsteri.
Hevosia oon hoitanut vuodesta 2003 pienellä yksityistallilla, jossa on ravihevosia. Hoitsukin löytyy, 7-vuotias shetlanninponiruuna, jota täytyy käydä liikuttamassa. Ratsastus ei kauheesti kiinnosta, lievä kammo parin tapahtuman seurauksena...
Kuvia löytyy galleriasta, nick koooaisa. Älkää järkyttykö.

55Esittäytykää! - Sivu 3 Empty Vs: Esittäytykää! To Kesä 26, 2008 7:19 pm

Nenow.

Nenow.

Olen Nenow, varsinais-Suomesta. Kuljen netissä eri nimillä, ja eksyin tänne googlen kautta Very Happy Olen ihan uusi täällä. Ajattelin, että jos täällä vaikka sattuisi olemaan jotain mieleenikin :>

http://www.freewebs.com/nenow-

56Esittäytykää! - Sivu 3 Empty Vs: Esittäytykää! To Kesä 26, 2008 8:08 pm

Diamonds.

Diamonds.

Möyks, oon Diamonds Seinäjoelta. Eksyin tänne hevostallista jossa pyörin tietenkin siellä samalla nimellä kuin täälläkin 8> Mä kuuntelen kultapossuja ja kaikkea muutakin kivaa musiikkia. Oon mielestäni täysin huumorintajuton. No en! Kyllä huumorintajua löytyy, totta kai. Mut en jaksais enempää rustailla Cool Piti vaa tulla kattoo et mimmione paikka tää oikeen on.

57Esittäytykää! - Sivu 3 Empty Vs: Esittäytykää! To Kesä 26, 2008 8:21 pm

Piruett



Elikkäs...

Juuliksi kutsuttu 13- vuotias tyttö piilottelee tämän nimimerkin takana (: Omistan kaksi koiraa, vanhempani ovat eronneet, harrastanut ratsastusta n. 5 vuotta, seurustelen.... <:

58Esittäytykää! - Sivu 3 Empty Vs: Esittäytykää! Pe Kesä 27, 2008 11:12 am

Kuchi

Kuchi
hihhuli
hihhuli

No täällä istua könöttää heinäkuussa 13-vuotias tyttö, Emmi. (Ht.netissä pyörin nickillä rimppa) Meillä on yks kymmenenvuotias kultainennoutaja, maailman ihanin <3 Mulla on melkein olkapäille ulottuvat hiukset, jotka on tummanruskeat, ja siniset silmät :>
Lempi tv-ohjelmat on Salatut, Frendit, Serranon Perhe, ja H2O :)
Hevosia oon harrastanu 4 vuotta, viis vuotta tulee täyteen heinäkuussa . :) Kaks hoitsuakin löytyy, sh-tamma Virkahely, joka sai toissayönä kolmannen varsansa , shet-ruuna Rasmus III, joka on aivan älyttömän suloinen mutta kauhea juntti . :D Rasmus on nyt raviponikoulutuksessa, ja sen tilalle tuli nyt vähäksi aikaa kaksi kaksivuotiasta ponia, toinen gotlanninruss ja toinen shettis. :) Joo se niistä hevosista ja ittestäni nyt :)

tulipa pitkä :o

ja gallerias voi käydä kattoos kuvia, nickillä emmipÄ`

59Esittäytykää! - Sivu 3 Empty Vs: Esittäytykää! Pe Kesä 27, 2008 9:15 pm

mmehukatti

mmehukatti

Tervehdys. Olenkin joillekkin jo tuttu ht.netistä samaisella nimimerkillä. Olen siis 13 vuotias tyttö etelä-suomen läänistä. Porvoosta. Harrastan ratsastusta, olen huumorintajuinen ja sosiaalinen. Tavoitteeni on olla aina asiallinen, auttava ja huomioon ottava. Omistan kissan nimeltä Missi. Asun omakotitalossa oikeastaan Askolassa mutta äitini luona vierailen usein Porvoossa. Smile

60Esittäytykää! - Sivu 3 Empty Vs: Esittäytykää! La Kesä 28, 2008 8:23 am

Tuomaz

Tuomaz
hihhuli
hihhuli

Kait sit tännekin pitäs jotaa kirjottaa...

Juu, siis olen 13 vuotias poika Kymenlaaksosta. Harrastuksiin kuuluu airsoft, (trampoliini), laskettelu. Musiikkina kuuntelen monenlaista rock/metallia. Lempi bändinä toimii kuitenkin Avenged Sevenfold.

Kysykää toki jos jotain tulee mieleen. (:

E: Ainiin, talostahan löytyy neljä koiraa (n. viikon päästä kuus) ja kissojakin on jotain viis. Tosin ne "asuu" navetassa. Eli meil lehmiä. (:
E:Ja kitaraakin soittelen....



Viimeinen muokkaaja, Tuomaz pvm Su Kesä 29, 2008 7:32 am, muokattu 1 kertaa

61Esittäytykää! - Sivu 3 Empty Vs: Esittäytykää! La Kesä 28, 2008 9:27 pm

Kuchi

Kuchi
hihhuli
hihhuli

^ kiva että tääl on poikiaki eikä vaan tyttöjä <:

62Esittäytykää! - Sivu 3 Empty Vs: Esittäytykää! Ke Heinä 09, 2008 11:28 pm

Kärpässieni

Kärpässieni

Olen 13-vuotias tyttö, harrastan futistan, vaikka enemmän tykkään juoksemisesta.
Pähkinän kuoressa olen pienikokoinen blondi, kutsutaan jossuksi, tykkään käydä foorumeilla ja pelata sims kakkosta. Sienet on minun mielestä hmn., kivan näköisiä, vaikkakin pahan makuisia.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa