Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Esittäytykää!

+39
Piruett
Diamonds.
Nenow.
Naesa
Rhodry
Miiu
asfaltti_käärme
tipikka
evvaa
Aamu
AngelaCross
ande.
Grymma
Nazgul
N|t-a
Shomo
Erkkilä
mursutar-
¤snowflake¤
zania
dark_sun
saneli.
hosuli
Aputsiaq-Wickaninnish
Wowi
Shimmer
Para-noir
Garesu
Defender
swii
ssassa
Rasti
Tuholaiseläin
Wegrey
canis_lupus
pyromaani
Caps_Lock
pääsiäismuna
Immoral
43 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 3]

1Esittäytykää! Empty Esittäytykää! La Kesä 21, 2008 11:29 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Ajattelin tällästä pientä tutustumispiiriä Smile Tänne kaikki fooruminkäyttäjät voisivat tulla kertomaan itsestään jotain pieniä perustietoja, niin saataisiin vähän ryhmähenkeä, kun tiedetään toisistamme jotain Smile

Aloittaa voin!

Täällä siis syyskuussa 17-vuotias tyttö, Jennaksi kutsutaan. Harrastan lähinnä ratsastusta ja dataan melko paljon Very Happy Jonkun sorttiset piirtämistaidot olen perinyt ja niitä myös harjoitan, kun inspiraatiota on.
Perheestä lemmikkejä löytyy nelijalkaisesta ja karvaisesta kaksijalkaiseen siipiveikkoon. Suomeksi siis 3 sussexspanielia, yksi kääpiöluppakorvakani ja Beo-lintu.

clown Jatkan tätä joskus..

pääsiäismuna

pääsiäismuna
hihhuli
hihhuli

oon 16 v tyttö, ida niminen. omia heppoja kaks, yks pv-tori, ja yks torinheppa. harrastan ratsastusta ja dataamista. kotona meilon 3 koiraa, 3 heppaa, 2 marsua ja gerbiili. nojoo siinät tais olla jotakin Smile toivottavasti tulee oikeeseen topaan Very Happy

3Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! La Kesä 21, 2008 11:39 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Tervetuloa joukkoon Ida alias Pääsiäismuna! Olette oikeassa topicissa Smile

4Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! La Kesä 21, 2008 11:41 pm

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

arkajalkoja kaikki, kun eivät esittäydy 8>. Siispä Capsi tunkee estradille ! (sori 8''D)

Oon siis 14-vuotias vegetarsti tyttö ja harrastan hevosia ja valokuvausta (+ tietty datausta). Hevosia on tullut harrastettua päälle viisi vuotta, mutta valokuvausta sitten vähän vähemmän aikaa (tosin 100 kertaa useimmin :'>) Tuolta nurkasta löytyy 4-vuotias kriminaalikoiramme, suomenlapinkoiranarttu Naavaneidon Saaga, eli Saaga. Ja on tuolla siskon huoneessa leopardigekkokin, jota kutsutaan Daisyksi ^^
Mulla on myös Hoitsu, 17-vuotias puoliveriruuna Rekrut eli Rexi, jota käyn hoitelemassa 2-3 kertaa viikossa.

ja jos joku välttämättä haluaa nähdä, että millainen pärstä täällä ruudun toisella puolella on, niin galleriasta löytyy kuvia rallipulla nickillä.

Edit/ ei ookkaan kaiki arkajalkoja, sillä välin kun kirjotin niin ilmestykin lisää viestejä : D

5Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! La Kesä 21, 2008 11:45 pm

pyromaani

pyromaani

moi Very Happy
nooo minä olen kohta 16 vuotta täyttävä tyttö täältä pohojanmaalta. Razz
en omista hevosia, mutta käyn niitä kyllä paljon hoitelemassa ja ratsastelemassa.
harmittaa vaan että en ole enää niin innostunut hevosista kuin pienempänä, mutta sitä se murrosikä teettää. Neutral

lemmikkejä minulla on kaksin kappalein, nimittäin kaksi 5 vuotiasta kania. Smile

6Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! La Kesä 21, 2008 11:49 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Mööö. Mä oon jonkuaikaa ht.netissä pyöriny tyttö, joka sai päähänsä tuhman ajatuksen pyötäyttää tällanen foorumi. 8'D Sitten se esittely.

Olen siis 15 vuotias erittäin epätavallinen tyttö joka oli ennen vegetaristi, muttei enää, kun pääsi veren makuun (purtuaan kaveriaan niin, että se joutu lääkäriin). Kotona minulla on kunnon eläintarha, en jaksa alkaa ees nimiä luettelemaan. Siispä keskityn itseeni (>8'''D). Olen perusluonteeltani semmonen toimelias pötkylä. Harrastuksiani on datailu, eläintenhoito, ridaus yms. eläimiin liittyvä. Minua on kehuttu melkoisen pervoksi. Joo. :DD

Ulkomuodoltani olen rumempi kuin petolinnun perse pahimpaan syysripuliaikaan ja... ei siitä sen enempää.


Hauska siis tutustua. >8DD

7Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! La Kesä 21, 2008 11:54 pm

pääsiäismuna

pääsiäismuna
hihhuli
hihhuli

canis_lupus; tykkäätsä susista ? Very Happy mä nimittäin tykkään tosi paljo Very Happy meil on kaks koirasutta Smile

8Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! La Kesä 21, 2008 11:56 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

pääsiäismuna kirjoitti:canis_lupus; tykkäätsä susista ? Very Happy mä nimittäin tykkään tosi paljo Very Happy meil on kaks koirasutta Smile

Rakastan susia. Mua sanotaan kotona ja koulussa Sudeks. Se johtuu siitä, kun purin kaveriani säikähdyksissäni niin, että se joutu lääkäriin ja tuli tikit. >8 )

9Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! La Kesä 21, 2008 11:59 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Mikähän mä sit voisin olla? Very Happy Meikä iski kynnet iskän käsivarresta läpi niin, että seuraavan päivän työkaverit luuli, et sitä oli purru koira. Mitäs yritti pudottaa mut terassin kaiteen yli *hmph* (ei se oikeesti ois pudottan, mul vaan on tapana yli reagoida)

10Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 12:02 am

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Immoral kirjoitti:Mikähän mä sit voisin olla? Very Happy Meikä iski kynnet iskän käsivarresta läpi niin, että seuraavan päivän työkaverit luuli, et sitä oli purru koira. Mitäs yritti pudottaa mut terassin kaiteen yli *hmph* (ei se oikeesti ois pudottan, mul vaan on tapana yli reagoida)

Sä oot kyllä kissa. :'D

11Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 12:02 am

pääsiäismuna

pääsiäismuna
hihhuli
hihhuli

empä sit onnistunukkaan kirjottaan Surprised no siis, purit kyllä aika kovaa sit caps_lock Very Happy mä tykkään susista tosi paljo, ne on niin upeita eläimiä Smile ja sit se tykästyminen on tietty tullu meiän koirienki kautta Smile

12Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 12:05 am

pääsiäismuna

pääsiäismuna
hihhuli
hihhuli

oho, joo kiitos immoral Very Happy

13Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 12:05 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Kiitos mistä? Very Happy

14Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 12:16 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Wegrey - kaikkialle tunkeutuja, jota kaikki vihaa, ku oon niin satumaisen ärsyttävä. What a Face

Wegrey alias Merine, on 12 vuotias ( Anteeks nyt ku huijasin tätä foorumi ikä juttua, please don't kill me : D ), maailman typerimmän näköinen, kuullemma wnb pissis ( khyl, mäki tykkään meiän luokkalaisist -____-'' ), jota väitetään rikkaakski, mikä _ei_ ole totta. Ulkonäöstäni en kommentoi, muuta ku et tyhmän näköne. Meil asustelee 3x venäjänkääpiöhamsteri roborovskeja, uros Kenguruntassu, synt. joskus -o7, ja sit robosiskokset Kaneli ja Sokeri, syntyny kanssa -o7. Perheeseen kuuluu vielä akvaario, koira ja vanhemmat. Harrastan ratsastusta 2 kertaa viikossa, valokuvailua tulevaisuudessa järkkärillä, ei mitään himoa digikrääsällä alkaa kuvailemaan. Hoitelen puoliveristä pientä hevosta yhdellä ratsastuskoululla. Ehh, en keksi muuta, paitsi että oon teidän kiusananne täällä, varsinkin öisin, ku oon viel väsyneempi ja ärsyttävämpi. Sanon mitä ajattelen, en ajattele mitä sanon. : D



Viimeinen muokkaaja, Wegrey pvm Su Kesä 22, 2008 12:27 am, muokattu 1 kertaa

15Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 12:19 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Wegreyllä on nätti oikea nimi Smile En oo ennen törmänny.

16Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 12:22 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Immoral> Tasan 2 Merineä on suomessa, mä ja joku toinen. <: Silleen ärsyttävää, ku on silleen niin erikoinen nimi. :s Oli muuten kiva, kun ratsastustunnilla maikka sekos '' Merine hyvä .. Eiku oho se oliki Merike '' Sekos mun ja yhen Meken nimissä, kivakiva.

17Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 12:24 am

Tuholaiseläin

Tuholaiseläin
hihhuli
hihhuli

Olen 16 vuotta ja asun Pohjois-Pohjanmaalla ja perheeseen kuuluu äiti, iskä, pikkusisko ja kissa. Naapurissa asustaa mummo ja yleensä se vieraileeki meillä joka päivä. Very Happy
En oikein harrasta mitään. Joskus lenkkeilen ja joskus käyn hoitamassa hevosia tai ratsastamassa, mutta heppainnostus on vähä laantumassa.
Luonteeltani olen ailahtelevainen, yleensä positiivinen, joskus angstaamiseen taipuvainen ja yritteliäs. Yritän siis aina, ennen kuin sanon mitään.
Kiinnostuksen kohteita ovat rakentaminen, traktorit, kissat ja jonkin verran luontoki. (Ai niin, lehmät!)
Tykkään foorumeista ja yritänkin aina olla mukana. En siis rekisteröidy käydäkseni muutaman kerran vaan yleensä pysyn aktiivisena käyttäjänä, kunhan foorumilla on muitakin käyttäjiä.

No, en nyt oikeen osaa unenpöpperössä horista itestäni mitään järkevää. Aina voi kysyä, jos jotain kysyttävää on. Smile

18Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 12:37 am

Rasti

Rasti

No nii. Joo siis mor! Very Happy

Mie oon koht 15 täyttävä likkane jota aika usein kuulee sanottavan Jennaks. Miul on aika normaali perhe ym ym, kissaa ja sen sellasta. (joka muuten on löytökissa. ja läskistyny. ja sekasi päästää >8D) Käyn muutaman kerran viikos tallil. Piirtelen aika paljo ja foorumeilen ja KUVAILEN. Järkkäri oottaa täl hetkel paketis hyllyn pääl rippijuhlaa >:p
Omaan aika vahvat mielipiteet vaikken aina jaksa näyttää niitä. En mie vissii ihan perussettiä oo, ainaki niin kuulee selän takan puhuttavan :p MUTTA sehä ei menoa haittaa, jos jolleki ei kelpaa ni menköö mettää. Pentele 8'D En jaksa välittää siint mitä muut miust ajattelee ja oon vähä oman tien kulkija. Keksispä nyt jotain järkevää. HAAVEENA KILILÄVISTYS. Aika importanttia tietoa, eikös? >8') Ja sekoilun tekosyynä on aina väsymys, JOTENKA oon siis jotenki ikiunessa. Ikiväsyny? Ehkä mie ny lopetanki.

Sehä oli sit siin. Teen lisää joskus jos huvittaa :>

Voi hyvää päivää et näyttää muute tyhmält ku kirjottaa omal murteellaa. <----Lisää järkevää tekstiä. väsyttää :3

19Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 1:38 am

ssassa

ssassa

Voisimpa nyt sitten kertoa jotain ittestäni, kun tänne päätin rekisteröityä.
Olen 16.v tyttö ja asun tällähetkellä Vihdissä. Tosin kesän jälkeen muutan Pohjois-Karjalaan opiskelemaan. Perheeseemme kuuluu lisäkseni äiti, veli, 2 koiraa, 2 kania ja 1 kissa. Vapaa-ajalla tykkään valokuvata, piirtää ja tietysti hoitaa eläimiämme. Harrastin ennen ratsastusta, mutta muuton takia päätin lopettaa. Ratsastusta ehdin harrastaa 9 vuotta. Hevostalli.netissä pyörin nickillä sassy.
Eipä musta ole nyt hirveästi kerrottaa, melko normaali ihminen Smile Monet varmaan pitää outona, mutta olen vain oma itseni.

20Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 2:21 am

swii

swii
jyrä
jyrä

Heipä hei!! Smile
Olen -91 syntyny p-suomesta oleva opiskelija tyttönen Very Happy
Opiskelen hevosenhoitajaksi ja myöhemmin ravivalmentajalinjalle.
Heppojen kanssa oon touhuillu koko pienen ikäni melkeenpä.. ja myönnän että alotin ratsastus puolella Very Happy mutta myöhemmin siirryin ravureihin. Heppojen lisäksi harrastelen valokuvasta. sen aloitin 2005 vuonna.
Mitähä muuta.. Ht:netissä pyörin ennen aika paljonki mutta nyt vaan katellu ravipuolelta tärkeimmät juorut ;D ja välillä käyny kattelee muitaki töpöjä Smile
Irc-galleriasta löytyy nickillä Swii- , mutta muista olla kirjautunu sisään että pääset kyyläilemään muitakin ku Tähti Sujatuksen kuvia :DD

Eipä siinä muuta!! yritetää saaha tää foorumi nousemaa ;D

http://www.freewebs.com/suvis/

21Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 8:53 am

Defender

Defender

Heeeipäheeei ! ^^ Oon 12 vuotias (kohta 13) Noniin, kohta ja kohta, syksyllä täytän , mut eihän sinne kauaa oo , eihä ? Cool Asun käpykylässä , nimeltä Kuusankoski. Mulla on yks kaheli shelttiuros , Sulo. Niiin ja sitten olen tuolla Hooteenetissä nimimerkillä Saijamyy , muttah kyllästyinpä siihen vähäsen , kun kaikilla muilla oli niin hienot , niin sittenpä otin tänne muun nimimerkin. Perheessäni on äiti , iskä , koira ja kaksi apinaa. (apinoilla tarkoitan kahta pikkusiskoani -____-) ööö , menen siis seiskalle syksyllä ja nnäin. :'D Jaah , tulikohan tuossa ny ne tärkeimmät.

ps. Päässäni on jotain vikaaa. Cool)))))

22Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 9:40 am

pääsiäismuna

pääsiäismuna
hihhuli
hihhuli

Immoral kirjoitti:Kiitos mistä? Very Happy

tota siitä että toivotit mut tervettulleeks :'D olin aika väsyny Very Happy

23Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 9:58 am

Garesu

Garesu

Hei, olen 12½-vuotias tyttö pohjanmaalta, toholammilta.
olen eläinrakas, ja eläimiä löytyykin 9. sisaruksia on 4, siskoja 3 ja veli. musiikki makuni on laidasta laitaan.
niin, ja nimi on lotta.

24Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 10:29 am

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Huomenia kaikille!
Olen 16-vuotias tyttö Etelä-karjalasta. Harrastan ratsastusta, datausta ja yleistä hämminkiä What a Face
Meillä on kotona kaksi maatiaiskissaa, toinen niistä odottaa pentuja, kuvia tulee heti kun pennut syntyvät! Ja kaksi koiraakin löytyy, harmaita norjanhirvikoiria.
Luonteeltani olen aika ujo, mutta sitten kun pääsen vauhtiin niin oksat pois ;D

25Esittäytykää! Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 10:40 am

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

Heipsan kaikki!
Täällä tämmönen 17 vuotias [koht 18!] tyttö Kotkasta. Harrastan ratsastusta ja tietenki dataamista ^^ Tottakai myös koirien kanssa lenkkeilyä!
Katon alta löytyy myös pieniä ja vähän suurempia piiperöitä, kuten 2 koiraa, 2 hamsteria ja marsu. Valitettavast noiden koirien takia jouduttiin luopumaan mun ihanasta kääpiölupasta, tuo huone oli vähän liian ahdas kanille pitää vapaana. Nyt sillä on hyvä ja viihtyisä uusi koti Smile

Mitähän vielä...No kysykää ihmeessä jos tulee jotain mieleen mitä vielä haluatte tietää.

http://www.freewebs.com/kyklon

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 3]

Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa