No esittäydytäänpäs sitten
Eli olen 1993 syntynyt tyttö ja asun aika lailla Lapissa (siis en missään tyyliin saamessa vaan tälleen Lapin läänissä
)
Joo ja oikea nimi on Emilia, mutta kutsumanimenä toimii toinen nimeni eli Ella :DD
Omistan hevosen yhden 'kaverini' (ei siis olla kavereita muuten kuin tallilla 8D ) kanssa puoliksi, oikeen suloisen mustan 9-vuotiaan lv-tamman. Olemme omistaneet sen n. 1 ja puoli vuotta ja sitä ennen hoidimme sitä n. puoli vuotta
Ja jos nyt jotain ulkonäöstä pitää sanoa niin.. No luonnostaan minulla on aivan punaiset hiukset
Minulla on lähes harmaat silmät ja paljon pisamia. Olen melko lyhyt (161,5cm) ja en mikään läski mutten laihakaan
Semmonen hoikka, jos näin nyt vois sanoa
Harrastan ratsastusta (en käy tunneilla, vaan omalla hepalla ratsastelua
) ja sitä on tullut säädettyä n. 6-7vuotta. Lisäksi harrastan jalkapalloa, joka on ehkä tärkeämpi itselleni lajina.
Lisäksi olen harrastanut balettia n.9-10vuotta mutta lopetin sen vuosi tai kaksi sitten kun aika ei enää riittänyt.
Rakastan kaikenlaista urheilua ja harrastuksiin voisi kuulua myös lenkkeily ja rullaluistelu
ja no dataus.. ehkä se ei oo harrastus vaan elämäntapa
(okei, läppäläppä)
Perheeseeni kuuluu äiti, isä, isosisko ja isoveli. Äiti ja isä ovat eronneet ja tälleen
eikait sitten muuta.
ohops, tulipas pitkä :DD