Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Esittäytykää!

+39
Piruett
Diamonds.
Nenow.
Naesa
Rhodry
Miiu
asfaltti_käärme
tipikka
evvaa
Aamu
AngelaCross
ande.
Grymma
Nazgul
N|t-a
Shomo
Erkkilä
mursutar-
¤snowflake¤
zania
dark_sun
saneli.
hosuli
Aputsiaq-Wickaninnish
Wowi
Shimmer
Para-noir
Garesu
Defender
swii
ssassa
Rasti
Tuholaiseläin
Wegrey
canis_lupus
pyromaani
Caps_Lock
pääsiäismuna
Immoral
43 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 3]

26Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 10:47 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Shimmer! Kuka sä oot? O_O Tunnen ko mä sut? Mä oon asun viimiset 10 vuotta Kotkas, mut muutin pois ko lukio alko.

27Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 10:52 am

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

Immortal: Aih Very Happy Öö, ootko missäpäin asustellu ja mitä koulua aikasemmin käyny?

http://www.freewebs.com/kyklon

28Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 10:53 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Karhulan alueella asunu ja käyny koulua, itse?

29Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 11:37 am

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

Tääl Karhuvuoressa asustelen, tässä Ruonalan Siwan vieressä. Karkkarin koulua kävin.

http://www.freewebs.com/kyklon

30Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 11:37 am

Wowi

Wowi
hihhuli
hihhuli

Olen 13-15v tyttö, asun aika maalla pienessä kylässä.
Omistan 2 kania, gerbiilejä 4 ja akvaarion.
hmm..ei kai sit muuta

31Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 11:40 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Shimmer, okei eli tuskin ainakaan koulun puolesta tunnetaan. En sitte tiiä, ollaako tavattu/juteltu tallilla Smile

32Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 12:26 pm

Aputsiaq-Wickaninnish



Muumipappaa siteeratakseni: "Ja sitä paitsi on hauskaa kertoa itsestään."

Olen 14-vuotias tytöntyllerö Savosta. Syntyjäni en kuitenkaan savolainen ole, sillä äitini on Pohjanmaalta ja isäni Hämeestä. Minulla on vaaleat hiukset, joissa on punaisia, haalistuneita raitoja, siniharmaat silmät ja vankka rakenne. (-.-'...)

Vapaa-ajallani pelaan lentopalloa, käyn kuorossa, piirrän, kirjoitan ja luen. Ja sitten tietysti surffaan netissä. Minulla on omat taideaiheiset sivut, joita sitten päivittelen toisinaan. Roolipelaan myös ahkerasti, ja käyn erilaisilla foorumeilla. (Hah hah!) Kirjoittaminen on myös tosissaan lähellä sydäntäni, ja saatan nipottaa paljonkin kirjoitusvirheistä. Varoitan teitä siis jo nyt... : DDD

Nyt en kirjoita tämän enempää. Luonteen saatte ottaa itse selville... jos uskallatte! 8>

33Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 12:28 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Mielenkiinnosta utelen kotisivujesi osoitetta ja sitä missä roolaat Smile

34Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 1:06 pm

hosuli


mankeli
mankeli

No esittäydytäänpäs sitten Very Happy

Eli olen 1993 syntynyt tyttö ja asun aika lailla Lapissa (siis en missään tyyliin saamessa vaan tälleen Lapin läänissäCool)
Joo ja oikea nimi on Emilia, mutta kutsumanimenä toimii toinen nimeni eli Ella :DD
Omistan hevosen yhden 'kaverini' (ei siis olla kavereita muuten kuin tallilla 8D ) kanssa puoliksi, oikeen suloisen mustan 9-vuotiaan lv-tamman. Olemme omistaneet sen n. 1 ja puoli vuotta ja sitä ennen hoidimme sitä n. puoli vuotta Very Happy

Ja jos nyt jotain ulkonäöstä pitää sanoa niin.. No luonnostaan minulla on aivan punaiset hiukset Very Happy Minulla on lähes harmaat silmät ja paljon pisamia. Olen melko lyhyt (161,5cm) ja en mikään läski mutten laihakaan Very Happy Semmonen hoikka, jos näin nyt vois sanoa Smile

Harrastan ratsastusta (en käy tunneilla, vaan omalla hepalla ratsastelua Very Happy) ja sitä on tullut säädettyä n. 6-7vuotta. Lisäksi harrastan jalkapalloa, joka on ehkä tärkeämpi itselleni lajina. Smile Lisäksi olen harrastanut balettia n.9-10vuotta mutta lopetin sen vuosi tai kaksi sitten kun aika ei enää riittänyt.
Rakastan kaikenlaista urheilua ja harrastuksiin voisi kuulua myös lenkkeily ja rullaluistelu Very Happy ja no dataus.. ehkä se ei oo harrastus vaan elämäntapa Cool (okei, läppäläppä)

Perheeseeni kuuluu äiti, isä, isosisko ja isoveli. Äiti ja isä ovat eronneet ja tälleen Very Happy
eikait sitten muuta.

ohops, tulipas pitkä :DD

35Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 1:22 pm

saneli.


hihhuli
hihhuli

Täällä kans yksi tythöö. Oon rasittava ja tunkeen joka paikkaa Smile)
Harrastanu ratsastusta 8 vuotta (kaikkia kiinosti ku kilo pskaa joo Very Happy)
Lemmikki eläimiä löytyy monen monta. Hmm. En nyt keksi mtn Smile

36Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 1:32 pm

dark_sun

dark_sun
hihhuli
hihhuli

elikkä oon koht 16-vuotias tyttö. harrastan ratsastusta ja jonkin verran myös piirtämist sillo kun innostaa Very Happy
empä mä sit muut tiiäkää mitä kertosin

37Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 1:39 pm

zania


hihhuli
hihhuli

poistin



Viimeinen muokkaaja, zania pvm Ma Marras 14, 2011 3:31 pm, muokattu 1 kertaa

38Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 5:13 pm

¤snowflake¤

¤snowflake¤
mankeli
mankeli

Oon 13 Embarassed tyttö etelä-pohjanmaalt. Harrastan dataamista, pyöräilyä joskus, ja vähän kaikkee pikkasen Very Happy Meil on kaks kissaa, ja kaks koiraa. Toinen koirista on sekarotunen, siinä on colliee ja suomenpystykorvaa. Toinen on espanjanmastiffi ja se on iso SmileSmile
Nii. Enpä ny tiä mitä muuta.. Very Happy

39Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 5:44 pm

mursutar-

mursutar-
mankeli
mankeli

MOIMOIMOIMOI! <3

oon poiju] hooteenetist<3 oli pakko rekata ku tää on nii hooteenettimäinen tää väri, ahHH. gallerias mursutar-, KÄYKÄÄ KOMMAA MULLE<3 en jaksa kirjottaa mitää pitkää stooorii koska tuskin ketää kiinnostaa :> ja hei, muotibloggaan! käykää kaikki tsekkaa My Lime World ja heittäkää kommenttii, tHNX! <3 IHKUU

http://mylimeworld.blogspot.com

40Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 5:50 pm

Erkkilä



Mitä täällä hei!

Olen 5.6.-94 (14) syntynyt tyttölapsi Lappeenrannasta. Mulla on kuluneen mustapinkit hiukset ja punasankaiset (Puma-merkkiset) silmälasit. Oon aika makkaranainen Wink<3

Kuuntelen pääasiassa Tokio Hotellia, mutta sitten ihan noita yksittäisiä kappaleita melkeimpä laidasta laitaan (mikään iskelmä, purkkapop ja huutorääkymismusiiki eivät miuhun kuitenkaan iske).

Omistan mustavalkoisen uroskissan (Maatiainen), jonka nimi on Leevi-Kalle eli Leevi s. 2.7.2002). Sitten miulla on kaksi urosrottaa, Matti ja Teppo (s. 2.8.2007). Matti on tummanruskea, jolla on valkoinen läikkä mahassa ja Teppo on kirjava. Ne on läskejä (niinkuin omistajansakin Very Happy).

41Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 6:25 pm

Shomo

Shomo
hihhuli
hihhuli

Shomo esittäytyy :

Juu, eli, olen 13 vuotias tyttö tuolta savosta. vaikka savosta olen, en mitään murretta puhu, vaikka joskus savvoo väännän. Weeraksi minua kutsutaan. Pidän paljon kilpikonnista, koirista ja kissoista. Justin Timberlake on lempi laulajani, ja Good Charlotte on lempi bändi. Lemmikkejä ei löydy, koska minä ja äiti ollaan allergisia. flower
Ja IRC-galleriasta minut voi löytää nimellä weeera_

42Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 7:06 pm

N|t-a

N|t-a
hihhuli
hihhuli

Juu heips!

Jeah, oon Turkulainen tytsy. 16vee.
Hiukset on tumman ruskeet, vähän yli hartioisen kerroksittain leikaatu, vino otsis.
Harrastuksenani pidän kavereiden kanssa hengaamista.
Silmien väri on sini-harmaa.
Olen 163cm pitkä. Tai no lyhyt. Very Happy
Käytän yleensä hopparimaisia vaatteita. Huppari on ainakin aina päällä. Ja farkut tai jotkut muut löysät housut. Nykyään suurimmaksi osaksi golleget.
Tykkään tosi paljon lapsista ja eläimistä. Itellä on koira, tai no isovanhemmilla. Ja ukkolla myös, jota pidän omana koiranani myöskin.
Mulla on kielikoru.
Vietän tosi paljon aikaani nuorisotalolla.
Matikka, kässä ja kotsa on vahvimpii ainei koulussa.. (Nyt voi jo sanoo et oli.)
En seurustele.
Lähihoitaja koulutukseen olen nyt menossa sitten kun koulut taas alkaa.
Nauran myös niin paljon, että ihmiset luulevat minun olevan lääkityksen alaisena.
Olen äänekäs, naurava ja ylivilli, joskus ujous kuitenkin iskee, se on ärsyttävää.

43Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 7:10 pm

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

14 ikänen, yllätys yllätys tyttö, hevosrakas peruspulliainen. Musiikissa on lähellä sydäntä metalli ja se näkyy myös ulkomuodossa. Koiranomistaja. Kaikki kauhukirjat ja -elokuvat on hauskoja 8D

http://www.freewebs.com/gallerysilence

44Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 7:52 pm

Grymma

Grymma
hihhuli
hihhuli

Oon pyörinyt Ht.netissä nyt about vuoden, en tosin vakinaisesti, mutta sillon tällöin on tullut jokunen kommentti heitettyä satunnaisilla nimimerkeillä. Tosin nyt oon muutamana kertana käyttänyt samaa nimimerkkiä. Ja oon rekannutkin itseni sinne, mutta en käytä sitä nimimerkkiä. Törkee selostus jostain ht.netin nimimerkeistä Rolling Eyes .

Mutta joo asun Tampereella ja oon 17-vee ja harrastan valokuvausta (löytyy Canon EOS 400D + pari putkea ja sit canonin ja panasonicin pokkarit + vanha Hp josta on tosin näyttö rikki), dataamista ja ratsastusta ja muutoinkin hevosten kanssa oleilua.
Oon aika tylsä ihminen ja kuuntelen paljon erilaista musiikkia (en tosin mitään sinfonioita tai mitään ylenpaattista ärjyntää ja Arit ja Annat sun muut oon jättänyt omaan rauhaansa).
Että joo mo vaan Cool.

45Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 8:52 pm

ande.

ande.

Heippa Smile

Oon 15 ja nimekseni olen saanut Aino Smile Dataan, ja yleensä tietokoneella ollessani olen ht.netissä ja galleriassa (ja varmasti täälläkin tulen olemaan Smile)
Harrastan jalkapalloa ja olen 6 vuotta harrastanut ratsastusta pienempänä, mutta sitten tuli tauko kun talli jossa kävin ratsastamassa lopetti. ;s mutta vielä jonain päivänä (lähiaikoina) ajattelin käydä tuossa lähitallilla Smile on mulla kissakin, herttainen Smile ja isosisko ja vanhemmat Smile

hmm. täyttelen jos tulee vielä jotain muuta mieleen. Smile

46Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Su Kesä 22, 2008 8:54 pm

ande.

ande.

ja varmaan jotkut on nähny mun pyörivän ht.netissä nimimerkillä ande. :--)

47Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Ma Kesä 23, 2008 12:52 am

AngelaCross

AngelaCross

Oon tällainen 17 v. tyttö Haminasta.
Meillä on yks koira, sekarotuinen ja tottelee nimeä Pete.
Mun harrastuksiin kuuluu piirtäminen, dataaminen, videopelit ja jotain muuta. Rakastan kauhuleffoja, en mitään sellasii missä veri lentää koko ajan jne. Laughing vaan sellasii mis on tosi ahdistava tunnelma ja niitä kattoessa saa olla koko ajan ihan varuillaan.
Luonteeltani oon enimmäksee aika ujo, mut parhaan kaverin kans hommat menee kyl välil vähän yli äyräitten eikä sillon oo ujoudesta tietookaan.

Mä oon rekannu aika monille foorumeille, mut tää on eka paikka jolle mä kirjottelen täl nickillä. Very Happy

48Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Ma Kesä 23, 2008 2:19 pm

Aamu


hihhuli
hihhuli

Kuka hän on ja miltä hän näyttää?
▫ Hän on Aamu, tosin ei oikealta nimeltään, mutta näin netissä ja kaveripiirissä. Ikää on kertynyt pian jo 16 vuotta. Hänellä on pitkähköt vaaleat hiukset, siniharmaat silmät, vinot hampaat, pituutta 163 cm ja melko sopusuhtainen vartalo.

Millainen on hänen luonteensa? Mistä hän pitää ja mistä ei?
▫ Luonteeltaan hän on utelias, huumorintajuinen ja äärimmäisen positiivinen. Hän viihtyy niin hyvien ystäviensä seurassa, kuin yksinäänkin. Hän rakastaa sadetta ja puolukkahilloa, mutta kaupungissa hän ei viihdy.

Mitä hän harrastaa?
▫ Valokuvausta ja musiikkia ahkerammin. Kuvia hän on napsinut komisen vuotta ja tietokoneen kiintolevy vollottaa aina täyttä. Ennen hän soitti pianoa ihan vain omaksi huvikseen, mutta joulun jälkeen hän löysi mukavan musiikin opettajan kautta kitaran, johon rakastui palavasti. Ei ole päivää, etteikö hän näppäilisi sointuja. Säveltäminen on myös lähellä hänen sydäntään. "Minusta harrastaminen on sitä, kun tekee jotain juuri silloin, kun itseä huvittaa". Aamu ei siis käy piano- tai kitaratunneilla yms. Hän tykkää myös kirjoittaa, hevostella ja tarkkailla pikkueläinten (linnut, sammakot..) elämää.

Onko hänellä lemmikkejä?
▫ Kyllä vain. Hänellä on 8½-vuotias saksanpaimenkoira, käytetyimpinä lempiniminään Pelle ja Zuri. Lisäksi akvaariossa on kasvamassa sammakoiksi 24 nuijapäätä.

49Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Ma Kesä 23, 2008 3:31 pm

evvaa


hihhuli
hihhuli

Nosiis..

Olen 14-vuotias Ellatyttö täältä Lappeenrannan läheltä sijaitsevasta pikkukylästä nimeltään Savitaipale. Vaaleat melko lyhyet hiukset ja pituutta on 158cm.
Sekarotuinen Ticokoira löytyy ja ikää sillä on 6 tai 7 vuotta.
Harrastuksiin kuuluu ratsastus, pianon soitto, jonkinmoinen kuvaaminen surkealla digikameralla ja piirtäminen.
Tyyliltäni olen hoppari ja kuuntelen enimmäkseen räppiä.

Siinä kai kaikki tärkeimmät?

50Esittäytykää! - Sivu 2 Empty Vs: Esittäytykää! Ma Kesä 23, 2008 5:07 pm

tipikka



Jooterve.

Oon siis Tiia, 17-vuotias lukiolainen tiältä savonmualta, Kuopion läheltä :>
Harrastan ratsastusta ja no, lenkkeilyä. Meillä on myös kolme kania, joiden kanssa tulee käytyä aina välillä näyttelyissä PET-luokissa sekä kanihyppykilpailuissa. Niinjoo ja nolo myöntää, mutta kai tämän koneen edessä istumisen voi jo harrastukseks lukea ;o
Ööm. En osaa piirtää tai laulaa tai soittaa mitään soitinta tai tehdä hyvin ruokaa (nimim. eikös jauhelihakastike suurusteta(?) perunajauhoilla?), eli oon vissiin aika yksinkertainen, mutta siitä huolimatta positiivisen elämänasenteen omaava ihminen ;-D
Jos nyt pitää vielä jotain kertoa, niin koulussa lempiaineita ovat psykologia ja ruotsi.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa