Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Yleistä koirapulinaa

+6
zania
Wegrey
Caps_Lock
gisella
canis_lupus
Immoral
10 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

26Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 10:35 am

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

Cindy on tää meijän yhteinen nakki, jolla on luonnetta varmasti enemmän ku teidän koirissa yhteendä ^^,
http://www.petsie.fi/pet.php?petid=7060&s=images

Minni on sitte tää mun koira, siit on tullu vähän ärhäkkä ihmisiä kohtaan, sen sijaan taas koiriin jo tottunu ulkona.
http://www.petsie.fi/pet.php?petid=7059&s=images

http://www.freewebs.com/kyklon

27Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 10:43 am

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Immoral: oii, ihnia luppakorvia noi sun koiras, mäkin haluan <3

28Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 10:45 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Ne ei oo mun koiria Very Happy Mä en ikinä tunnustais niitä _mun_ koiriks. Ne on joko meiän koiria tai äitipuolen koiria, mut ei ikinä mun. Razz Lue tät keskusteluu taakkepäin ni voit löytää joitai syitä.

29Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 10:47 am

CrazyRain

CrazyRain
hihhuli
hihhuli

Hei, Zania! Voisitko tarkistaa ht.netissä aloittamasi topsun, jossa etsit Turrelle hoitopaikkaa? Kiitos flower


Meiltä löytyy bichon frisé narttu, Tiitu 2v I love you
Mätsäreissä ollaan käyty. Mitähän sitten.. Noo, se ei tykkää isoista, tummista poikakoirista (siis jos uros yrittää nuuskia Tiitua tms.)

30Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 10:49 am

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

ahaa joo:D

Metsästykseen siis käytetään noita? Meilläkin molemmat koirat metsästyskäytössä. Haluaisin meille ihan "normaalin perhekoiran" mutta vanhemmat ei oikein tykkää ajatuksesta:D

Siitä tulikin mieleeni, mitä koirarotua suosittelisitte yleiseski perhekoiraksi, jossa on lapsia ja kissoja. Olisi tarkoitus alkaa harrastamaan sen kanssa tokoa ja/tai agilitya. Shtelanninlammaskoiraa olen ajatellut, onko ne millaisia luonteeltaan ?

31Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 10:52 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Immoral, roikkuuks aina ja kaikil Suxxexsin( sori en osaakirjottaa )spanieleil tolleen noi simmut? : o

32Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 10:59 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Kyllä niil vissiin? Ainaki aika monelt mitä oon nähny. Mut tosiaan, ei ne oikeesti oo ton näkösii, mitä tos alemmas kuvas. Tosi huono kuva 8/

33Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 11:04 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Okei .. c(:

o___o' sori, mut ne on inhottavan näköset ne simmut ku ne roikkuu sillee. :s Ne näyttää sil.lo joltai zombeilt. : O ( Nojoo näkisittepä Oskun välillä .. )

34Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 11:05 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Joo. En mäkään pahemmin noista tykkää, mä en ymmärrä mikä äitipuolta viehättää noissa.

Haluun jo sen oman penskan <33

35Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 11:07 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Millon saat sen? <:

Sori muute nois mun viesteis olevat tuhannet kirjotusvirheet, oon nukkunu seittemäst vähä yli yhteentoista ..

36Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 11:10 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Vuoden lopulla ois tarkotus hankkia ellei nyt porukat saa jotain tekosyytä kieltää koko homma. Parempi olis, että eivät sais, aion kuitenki kustantaa itse koko piskin. Samoin ruokkia, hoitaa ja kouluttaa.

37Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 11:12 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Immoral kirjoitti:Vuoden lopulla ois tarkotus hankkia ellei nyt porukat saa jotain tekosyytä kieltää koko homma. Parempi olis, että eivät sais, aion kuitenki kustantaa itse koko piskin. Samoin ruokkia, hoitaa ja kouluttaa.

Oi, mäki haluun. I love you Minkärotunen?

38Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 11:15 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Harjista suunnittelen hankkivani, ellei joku muu rotu kiilaa sitä, mutta epäilen. Olen jo kasvattajille ilmotellu itsestäni Very Happy

39Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 11:20 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Immoral kirjoitti:Harjista suunnittelen hankkivani, ellei joku muu rotu kiilaa sitä, mutta epäilen. Olen jo kasvattajille ilmotellu itsestäni Very Happy

Ai Kiinanharjakoiraa?
Opeta se metsäkoiraks enne ku siit tulee sellane samanlaine ku meiän tutun, vesilätäkkö on pelottava iiiks, omistaja kanna mut, apua en voi tehä tähä tarpeitani ku täs on roska maas.

En ees huijjaa, se on tollane. Ja sit raahasin sitä metsää ja se tuli sellaset 20m jäljes raahautu 8D

40Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 11:23 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Haha Very Happy

Mun koirast tulee hyvin koulutettu eikä mikään hienohelma Very Happy Kuten voitte lukee täst topicist tuolt aiempaa.

Siis kiinanharjakoira tosiaan, mieluiten naku.

41Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Ma Kesä 23, 2008 2:10 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:
Immoral kirjoitti:Harjista suunnittelen hankkivani, ellei joku muu rotu kiilaa sitä, mutta epäilen. Olen jo kasvattajille ilmotellu itsestäni Very Happy

Ai Kiinanharjakoiraa?
Opeta se metsäkoiraks enne ku siit tulee sellane samanlaine ku meiän tutun, vesilätäkkö on pelottava iiiks, omistaja kanna mut, apua en voi tehä tähä tarpeitani ku täs on roska maas.

En ees huijjaa, se on tollane. Ja sit raahasin sitä metsää ja se tuli sellaset 20m jäljes raahautu 8D

kauheeta, onneks mulla ei oo tollasta koiraa >8D

42Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Ma Kesä 23, 2008 9:41 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Immoral kirjoitti:Harjista suunnittelen hankkivani, ellei joku muu rotu kiilaa sitä, mutta epäilen. Olen jo kasvattajille ilmotellu itsestäni Very Happy

Ai Kiinanharjakoiraa?
Opeta se metsäkoiraks enne ku siit tulee sellane samanlaine ku meiän tutun, vesilätäkkö on pelottava iiiks, omistaja kanna mut, apua en voi tehä tähä tarpeitani ku täs on roska maas.

En ees huijjaa, se on tollane. Ja sit raahasin sitä metsää ja se tuli sellaset 20m jäljes raahautu 8D

kauheeta, onneks mulla ei oo tollasta koiraa >8D

Joo arvaa kui kivaa oli, se oikee istu ja raahautu 8----''D tykkäs tosi paljo

43Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Ma Kesä 23, 2008 2:10 pm

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Juu, meitin koiruus on tommonen Pomeranian-rotunen hölmö otus. Ihan sulonen kyl.. Kuvia --> http://www.petsie.fi/pet.php?petid=3766

http://www.freewebs.com/gallerysilence

44Yleistä koirapulinaa - Sivu 2 Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Ma Kesä 23, 2008 2:11 pm

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Immoral kirjoitti:Harjista suunnittelen hankkivani, ellei joku muu rotu kiilaa sitä, mutta epäilen. Olen jo kasvattajille ilmotellu itsestäni Very Happy

Ai Kiinanharjakoiraa?
Opeta se metsäkoiraks enne ku siit tulee sellane samanlaine ku meiän tutun, vesilätäkkö on pelottava iiiks, omistaja kanna mut, apua en voi tehä tähä tarpeitani ku täs on roska maas.

En ees huijjaa, se on tollane. Ja sit raahasin sitä metsää ja se tuli sellaset 20m jäljes raahautu 8D

kauheeta, onneks mulla ei oo tollasta koiraa >8D

Joo arvaa kui kivaa oli, se oikee istu ja raahautu 8----''D tykkäs tosi paljo

Mun koira on samanlainen sateella. Muuten lenkki sujuu kyllä ihan kivasti, mutta sillon jos sataa, se on just tollane

http://www.freewebs.com/gallerysilence

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa