Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Yleistä koirapulinaa

+6
zania
Wegrey
Caps_Lock
gisella
canis_lupus
Immoral
10 posters

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

1Yleistä koirapulinaa Empty Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 10:11 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Kertokaa koiristanne ja niiden tempauksista Smile Myös koirattomat tervetulleita puhumaan aiheesta!

Meiltä kotoa löytyy kolme sussexspanelia ja toivottavasti vuoden lopussa yksi kiinanharjakoira minun nimistäni Smile

2Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 10:15 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Meidän labbisnarttu päätti karata eilen illalla... Very Happy Pääsi vahingossa siskolta karkuun, kun oli lenkillä sen kanssa. Koira palasi kotiin omia reittejään ja sisko käveli naama punasena perässä. :'D (olisittepa nähny ilmeen)

3Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 10:21 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

^ Joo, tollain meiänki uroksella on tapana karkailla. Se tosin ei vaan tykkää tulla takaisin vaan sen saa kirjaimellisesti juosta kiinni ja kantaa kotiin.
Ja mokoma herätti minut tänään puol 5 aamulla hirveeseen ulvontaan! Mad

4Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 10:41 pm

gisella

gisella

meiltä löytyy saksanpaimenkoira, 8vuotias.

aika vanha jo, mut hyvin viel jaksaa touhuta ja
mennä joka paikassa.

ja sitten siskolla on japaninpystykorva jota sitten saan hoidella
niin paljon kun haluan. : )



Viimeinen muokkaaja, gisella pvm La Kesä 21, 2008 10:45 pm, muokattu 1 kertaa

5Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 10:45 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Aww, mä oon jotenkin vaan menettäny sydämeni tolle japanin pystykorvan (oliko japsi näiden lempinimi?) ulkonäölle <3

Jos se muuten sopisi mulle niin varmasti hankkisin sellaisen <3

6Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 10:53 pm

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Meidänkin koira tuppaa karkailemaan lähes joka päivä 8>>.

4-vuotias paimensukunuenlapinkoiranarttu. Ja aikamoinen riiviö. Varastelee naapureiden lasten leluja ja tumppujakin ._.

7Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 11:24 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Meilt löytyy 8v syksyl täyttävä punanen Cockeriuros. 8] Suoraasanottuna tyhmä, söpöltaval, tykkää karkailla jne. Iha hölmö. : D Sit heti ku huomaa variksen, siilin, pupun, ötökän, ampparin, kärpäsen, itikan, madon, koppakuoriaisen, pikkulinnun tai jonku vastaavan, ni lähtee perää > Jahtaa kaikkii lentävii, kiusaa siilei, tutkii ötököit ja matoi, yrittää syödä ampiasii ja kärpäsii... tongue Tosi innokas ja riehakas poika vielä, pyörii jaloissa, varsinki jos juostaa taloo ympäri, kaaduin just yks päivä kunnol sen päälle. :s
Maailman hianoin poitsu silti<3

8Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 11:27 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Johan on karkailevat koirat yleisiä meiän foorulla Very Happy

9Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 11:32 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Kaikki on nii huonosti kasvatettuja. Very Happy noei.

Osku, tää meidän cockeriuros, on tullu mua monta, monta, ja viel monempia kertoja vastaan, ku oon tullu koulusta. Ja sit kerran, ku mun äiti oli saanu vapaata töistä, ja oli päästäny Oskun pihalle, oli poika päättäny karata, silleen ettei kukaan huomais ( : Tulis vähän ajan kuluttuu takas ), ni äiti oliki vieny roskat, se huomas, et kukas tuolt jolkottaa autotielt takasi kotii - Meiä Oskuha se siellä, sit sen takan kulki yks poika, ihmetteli varmaa vähä. : D Onneks sil autotiel ei koskaa kulje ketään.

10Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 11:34 pm

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:Kaikki on nii huonosti kasvatettuja. Very Happy noei.

Meidän koira ainakin on Very Happy

11Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 11:36 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Meilläkin taitaa toi koulutuspuoli olla vähän heikoissa kantimissa. Onneks eivät ole mun koiria enkä oo osallistunu kouluttamiseen (oon asunut täällä vasta vuoden), siks haluaisinkin sen oman koiran. Näkis sitten toi äitipuolikin, miten koira koulutetaan hyvin Razz (Eikö pieni itsevarmuus ole vain hyvästä? What a Face )

12Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 11:39 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Immoral > ot/ sinusta on tullut mankeli! Cool (katso titteliäsi)

13Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 11:40 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

ot/ Mä huomasin ;D

14Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 11:43 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Immoral > Sit menisit ja kertoisit kuuuuinka hyvin sun koiras tottelee ja sit se heittäis viel volttia ympäri. clown Hmmh joo oon ehkä vähä väsyny.

Ei meilläkää koulutuspuoli oo kunnos, tänää koira löys siilin, arvatkaa kuka joutu kantaa heikoil lihaksil varmaa 19-kilosen koiran sisälle. Harrastattekste muuten mitään teiän koirien kanssa? c(: Me Oskun kans mennään varmaa syksyllä jollekki Agility-kurssille, nyt hypitään kotona esteitä, koira 41cm, esteet 45cm, pystyis hyppää varmaa viittäviittä, mut en viitti kauheesti pyytää, ku on kumminki jo vähä vanhempi .. :/ Ja sit ku takajalat jää aina kiinni.

15Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 11:45 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Onks teiän koirist/koirast missään kuvia netissä, haluisittekste laittaa kuvia näytille? <:

16Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 11:46 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Noiden kanssa mitään järjellistä pysty harrastamaan. Äitipuoli leikittelee kovasti ajatuksella, että meiän nartusta tulis joku kaunis päivä käyttövalio, mutta saan epäillä vahvasti. Metsästykoira nämä siis.

Sitten kun MINUN koira tulee taloon niin se on vähintää kansainvälinen muotovalio + agivalio + tokovalio Very Happy Kaikki muut mahdolliset mukaanlukien Razz

Yleistä koirapulinaa Cherry10


Yleistä koirapulinaa Demi_j10

Ylempi on alempien pentu. Alempi kuva on _todella_ heikkolaatuinen ja _todella_ vääristävä. Kärsikää!

Katsokaa Serin kuvaa, siellä on näköjään meikäläisen pupukin taustalla Very Happy

17Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 11:50 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Oskuli ei pääsis mikskää valioks, vaik oisha se muute iha kiva. : D
'' MAAAMMMA. Mua ei huvita, ei kai haittaa vaik menin esteen ali tai romutin sen muute, tai sit kiersin ton? Mamma kai mä silti saan namii? Cool))) * sulonen koiranpentuilme *''

Ja näyttelyist turha toivo, muutenki jo värivirhe. [: Ja täydelline metsäkoira, tai vähintää ulkonäöllisesti. Galleriasta löytyy Oskusta muuten kuvia nickillä mmerine, ja sitten albumi ''koira''. <:

18Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 11:53 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Juu. Mulla on päälimmäisenä haaveena toi näyttelyttäminen. Se kiinnostaa tosi paljon, hirveesti :> Odotan innolla pennun kotiutumista ja sitä, että päästään kehään.

19Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa La Kesä 21, 2008 11:53 pm

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:Onks teiän koirist/koirast missään kuvia netissä, haluisittekste laittaa kuvia näytille? <:

Mun koiraa voi kattella täältä tai täältä, jos huvittaa ^^

20Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 2:28 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

onks teijän koirat kaikki kauheita superkoiria, joiden kans harrastatte jotain agilityä tai tokoo tms? : D meidän piti alottaa agility Saagan kanssa, mutta eihän siitä mitään tullut kun toi arkajalka pelkäs esteitä enemmän kun se pelkää vettä. Ja se on jo paljon se.

21Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 4:55 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

osaisitteko sanoo, että miten ton koiran sais lihomaan? se on ihan uskomattoman laiha ollut aina, ja painaa tosi vähän. Se ei suistu syömään juuri mitään. 8<

22Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 4:58 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:onks teijän koirat kaikki kauheita superkoiria, joiden kans harrastatte jotain agilityä tai tokoo tms? : D meidän piti alottaa agility Saagan kanssa, mutta eihän siitä mitään tullut kun toi arkajalka pelkäs esteitä enemmän kun se pelkää vettä. Ja se on jo paljon se.

Tosi superkoirii joo 8D

Työnnä sille jtn herkkuietee ni kylhä alkaa lihoo 8D

.. ikävä kyl huomattu meilc__c' ja sit kuivalihaa kandee tunkee mukaa ruokaa

23Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 5:01 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:onks teijän koirat kaikki kauheita superkoiria, joiden kans harrastatte jotain agilityä tai tokoo tms? : D meidän piti alottaa agility Saagan kanssa, mutta eihän siitä mitään tullut kun toi arkajalka pelkäs esteitä enemmän kun se pelkää vettä. Ja se on jo paljon se.

Tosi superkoirii joo 8D

Työnnä sille jtn herkkuietee ni kylhä alkaa lihoo 8D

.. ikävä kyl huomattu meilc__c' ja sit kuivalihaa kandee tunkee mukaa ruokaa

ollaan kaikkia mahollisia herkkuja tungettu, vaan ei kelpaa ;S

24Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 5:03 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:onks teijän koirat kaikki kauheita superkoiria, joiden kans harrastatte jotain agilityä tai tokoo tms? : D meidän piti alottaa agility Saagan kanssa, mutta eihän siitä mitään tullut kun toi arkajalka pelkäs esteitä enemmän kun se pelkää vettä. Ja se on jo paljon se.

Tosi superkoirii joo 8D

Työnnä sille jtn herkkuietee ni kylhä alkaa lihoo 8D

.. ikävä kyl huomattu meilc__c' ja sit kuivalihaa kandee tunkee mukaa ruokaa

ollaan kaikkia mahollisia herkkuja tungettu, vaan ei kelpaa ;S

Outo koira. Surprised

Mut kuivalihaa mukaa ni koita sitä <:

25Yleistä koirapulinaa Empty Vs: Yleistä koirapulinaa Su Kesä 22, 2008 6:29 am

zania


hihhuli
hihhuli

Mulla on leikattu kleiniuros, kuvia petsiessä http://www.petsie.fi/pet.php?petid=5530. Turreki oli ennen aika kova karkailemaan, tyttökavereitten luo kulki. Tai paras kaveri oli vissii koira nimeltä iso valkonen koira.Very Happy Paha ko jos Turre oli livohkassa nii kaikki vaa että "Joo se on varmana siellä iso valkosen koiran luona, käyppä hakkee sieltä..." Kyllähä tuo tietää ettei saa karkailla, iha nolona sillo ko hakee. Nykyään jos pääsee oven raosta ulos, käy yleensä jonku kierroksen vaa pihalla ja tulee takas ko aukasee oven. Kyllä se lenkillä kyyläilee sinne iso valkosen koiran luo ja kuuntelee tarkasti jos kuuluu sieltä koiran ääniä, muttei oo pitkää aikaa sinne häippässy.Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa