Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja

+4
Wegrey
Para-noir
dark_sun
canis_lupus
8 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

26HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:19 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Para-noir kirjoitti:Wegrey ja canis_lupus; eli.Jos tulisi jotakin asiattomia viestejä joltain käyttäjältä, niin pitää siis infota teille? (ja poistaa ko. viesti?) Koska me modethan emme pysty antamaan banneja? näin ainakin käsittänyt, korjatkaa ja kertokaa jos olen väärässäVery Happy

Modet pystyvät bannittamaan minun tietääkseni, mutta jos ei, niin raportoivat sitten minulle ja minä teen sen. Mutta modejen olisi syytä poistaa asiattomat töpöt heti, jos niitä ilmaantuu. (:

27HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:22 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Joo selvä.Smile Olen koittanut tutustua ja katsoa mistä voisi bannata mahdollisesti jos tämmöinen tilanne tulisi, mutta en ole lötänyt:D olen varmaan sitten sokea^^

28HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:23 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Para-noir kirjoitti:Joo selvä.Smile Olen koittanut tutustua ja katsoa mistä voisi bannata mahdollisesti jos tämmöinen tilanne tulisi, mutta en ole lötänyt:D olen varmaan sitten sokea^^

Jos näet häirikkötöpön, mene aloittajan tietohin. Jossakin kohtaa sen tiedoissa pitäisi lukea: "anna porttikielto käyttäjälle". ;>

29HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:25 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

ootas kokeilen että näkyykö missään: D

30HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:27 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Ei lue, tai sitten todellakin OLEN SOKEA:D

31HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:30 pm

N|t-a

N|t-a
hihhuli
hihhuli

Para-noir kirjoitti:rekkaajat ovat foorumille rekisteröityneitä käyttäjiä. Sinäkin olet siis rekkaaja!Smile

Kiitoksia tiedosta. Smile

32HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:36 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Ohje

Selventääkö? Vai eikö täimi? 8D

33HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:38 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Joo eli en pysty, multa puuttuu tuo kohta kokonaan. =D

34HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:40 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Just viel Caps 8--D

35HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 10:08 pm

Kuchi

Kuchi
hihhuli
hihhuli

Eikö olisi hieman helpompaa niin, jos avatarkuville olisi joku maksimi koko?
Niin eivät sitten venyttäisi sivua niin paljon ja olisi helpompaa lukea töpöjä.(:

Mun ehdotus siis. Very Happy

36HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 10:22 pm

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Kuchi kirjoitti:Eikö olisi hieman helpompaa niin, jos avatarkuville olisi joku maksimi koko?
Niin eivät sitten venyttäisi sivua niin paljon ja olisi helpompaa lukea töpöjä.(:

Mun ehdotus siis. Very Happy

meinasin ehdottaa samaa 8>

37HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 10:36 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Kysytään kanilta c(:

Se kyl huomaa tän varmaa kohta. 8D

38HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 10:44 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Hyvä idea. (: Oisko se vaikka 100x100 se maksimi? (:

39HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Ma Kesä 23, 2008 2:19 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

canis_lupus kirjoitti:Hyvä idea. (: Oisko se vaikka 100x100 se maksimi? (:

ihan sama mulle, kunhan mun ava mahtuu 8')

40HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja - Sivu 2 Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja To Kesä 26, 2008 7:41 pm

Kuchi

Kuchi
hihhuli
hihhuli

Joo no musta ainakin 100x100 olis hyvä. Very Happy

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Similar topics

-

» Demiin rekanneet HUOM!

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa