Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja

+4
Wegrey
Para-noir
dark_sun
canis_lupus
8 posters

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

1HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 2:14 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

https://tuijotusnet.palstani.com/faq.htm

FAQ kannattaa lukaista läpi! (:


YLLÄPITÄJÄ: canis_lupus, VARAYLLÄPITÄJÄ: Wegrey. Meille molemmille voi ilmoittaa häiriköinnistä ja muusta foorumiin liittyvästä! (:

MODET: Para-noir, Immoral ja Wegrey

----
Korjasin muutamia asetuksia, ja nyt teillä peruskäyttäjillä ja modeillakin pitäisi olla oikeudet:

1.)Muokata viestejäsi ja töpöjesi otsikoita.
2.)Muokata sähköpostia yms.

Jos katson (tai te katsotte) tarpeelliseksi vielä jotakin ominaisuuksia, lisäilen mielelläni. (:

-------

Tilastoja:


Ensimmäinen rekkaaja foorumilla: Para-noir (paljon onnea, olet myös ensimmäinen mode ;D)
Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 23 käyttäjää, tämä oli Su Kesä 22, 2008 7:37 pm
Ensimmäinen paistinpannu: Caps_Lock, onnea!
Ensimmäinen jyrä: Caps_Lock, onnea!
Ensimmäinen persmyyrä: Caps_Lock, onnea!
Ensimmäinen reikäleipä: Wegrey (onnea, olet myös tilastojen aktiivisin käyttäjä! 8>)
Ensimmäinen betolilaasti: Wegrey, onnea!
Ensimmäinen fossiili: Wegrey, onnea!
Ensimmäinen omenan raato: Wegrey, onnea!
Ensimmmäinen PALVOKAA MINUA!!1: Wegrey, onnea!
Ensimmäinen sukka: Wegrey, onnea!
Ensimmäinen pöppiäinen: Wegrey, onnea!
Ensimmäinen keeeeeerrrrtttiuuuuu: Wegrey, onnea!
Ensimmäinen Miugguguuguguug3<33<560,:Wegrey, onnea!
Ensimmäinen on piii : Wegrey, onnea!
Ensimmäinen karvalepakko : Wegrey, onnea!
50 rekkaaja: miDa, Onnea!
100 rekkaaja: ?
500 rekkaaja: ?



Viimeinen muokkaaja, Wegrey pvm To Heinä 17, 2008 10:16 pm, muokattu 13 kertaa (Raportin syy : Muoksmuoks - weg<<:)

2HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 2:18 pm

dark_sun

dark_sun
hihhuli
hihhuli

mitä tuumaisit häiriökäyttäjän ilmiannosta? et antasit vaik huomautuksen tai jtn... mut sillee että ilmiannossa pitäis olla sit kans mukana esimerkkejä häirinnästä.

3HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 2:37 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

dark_sun kirjoitti:mitä tuumaisit häiriökäyttäjän ilmiannosta? et antasit vaik huomautuksen tai jtn... mut sillee että ilmiannossa pitäis olla sit kans mukana esimerkkejä häirinnästä.

Minulle voi vaikka yksityisviestillä raportoida esimerkin kanssa, niin voin laittaa sitten huomautusen. (:

4HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 5:49 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

hoo, vautsi!:p

5HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 6:00 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Cäpsytti oli muute eka persmarsu eiku mikä se oli, ja mä oon eka fossiili. :--D Ja Cäpsy on eka Paistinpannu .. Mä oon kaikis niis ylöspäi eka, mihi Capsi tyssäs. :''D Ainii laita modi lista kans?

6HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 6:00 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

ja olin eka betolijoku

7HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 6:00 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Saanks muokata ton ja mä laittaisin ? ^^

8HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 6:02 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Wegrey kirjoitti:Saanks muokata ton ja mä laittaisin ? ^^

Tottakai. (: (ei sinun tarvi edes lupaa kysyä tollaseen Smile)

9HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 6:04 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

canis_lupus kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:Saanks muokata ton ja mä laittaisin ? ^^

Tottakai. (: (ei sinun tarvi edes lupaa kysyä tollaseen Smile)

Joo, mut aattelin et jos sä meinasit muokata. <:

Oliks Caps eka hihhuli tai se? Mikä on muute toka taso?

10HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 6:06 pm

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

hahaa mä oon päässy tohon >8DD

11HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 6:07 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

saatiin viideskymmenes rekkaaja!Very Happy miDa

12HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 6:07 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:hahaa mä oon päässy tohon >8DD

Oliksä eka hihhuli? Mikä se toine taso oli ? 8D

13HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 6:09 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Para-noir kirjoitti:saatiin viideskymmenes rekkaaja!Very Happy miDa

Lisätty <:

14HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 6:14 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

weg >> Kiitos, ku merkkasit. (:

15HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 6:15 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Kani > Ei mtn c(: Mut onks se eka taso hihhuli, ja kuka sen ''sai'' ekana?

16HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 7:51 pm

piraattikopio

piraattikopio

canis_lupus kirjoitti:https://tuijotusnet.palstani.com/faq.htm
Tilastoja:

Ensimmäinen rekkaaja foorumilla: Para-noir (paljon onnea, olet myös ensimmäinen mode ;D)
Ensimmäinen paistinpannu: Caps_Lock, onnea!
Ensimmäinen jyrä: Caps_Lock, onnea!
Ensimmäinen persmyyrä: Caps_Lock, onnea!
Ensimmäinen reikäleipä: Wegrey (onnea, olet myös tilastojen aktiivisin käyttäjä! 8>)
Ensimmäinen betolilaasti: Wegrey, onnea!
Ensimmäinen fossiili: Wegrey, onnea!
50 rekkaaja: miDa, Onnea!
100 rekkaaja: ?
500 rekkaaja: ?

^- mä en oo mitään.No

17HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 7:57 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

^ Aina ei voi voittaa. 8<

18HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:03 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Cani, en saa noit modejuttui ''pysymää'' tuol. :s

19HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:04 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Wegrey kirjoitti:Cani, en saa noit modejuttui ''pysymää'' tuol. :s

Ai mitä modejuttuja? 8>

20HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:05 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

'' MODET: Para-noir, Immoral ja Wegrey ''
pysyy nyt onneks, ku muokkasin noit muit kohtii yhes vaihees. Very Happy

21HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:08 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

w >> ok. 8D

22HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:12 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Wegrey ja canis_lupus; eli.Jos tulisi jotakin asiattomia viestejä joltain käyttäjältä, niin pitää siis infota teille? (ja poistaa ko. viesti?) Koska me modethan emme pysty antamaan banneja? näin ainakin käsittänyt, korjatkaa ja kertokaa jos olen väärässäVery Happy

23HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:17 pm

N|t-a

N|t-a
hihhuli
hihhuli

Oon pahasti jäässä tai sit vaan tyhmä. Mut mitä nää rekkaajat on?

24HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:18 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

rekkaajat ovat foorumille rekisteröityneitä käyttäjiä. Sinäkin olet siis rekkaaja!Smile

25HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Empty Vs: HUOM! Ilmoituksia ja tilastoja Su Kesä 22, 2008 8:19 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Para-noir kirjoitti:Wegrey ja canis_lupus; eli.Jos tulisi jotakin asiattomia viestejä joltain käyttäjältä, niin pitää siis infota teille? (ja poistaa ko. viesti?) Koska me modethan emme pysty antamaan banneja? näin ainakin käsittänyt, korjatkaa ja kertokaa jos olen väärässäVery Happy

En tiiä. : O

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Similar topics

-

» Demiin rekanneet HUOM!

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa