Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Minkälaisia kissoja omistatte?

+10
piraattikopio
Garesu
Rasti
Wegrey
Tuholaiseläin
gisella
Caps_Lock
Immoral
Para-noir
canis_lupus
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

26Minkälaisia kissoja omistatte? - Sivu 2 Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 1:55 pm

Rasti

Rasti

Caps_Lock kirjoitti:
Rasti kirjoitti:
JA on ollu pienen pieni kissanpentu joka... ööhhmmm. En tiiä mitä sille tapahtu O_O apua.


et tiedä? :'D

Juu, en tiiä o_o Siis ku meil oli se ku mieki olin ihan pienen pieni, ni ei oo mtn muistikuvaa mitä sille tapahtu :'D Vai olikoha se meil vaa hoidossa... Suspect

27Minkälaisia kissoja omistatte? - Sivu 2 Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 1:58 pm

ssassa

ssassa

Meillä on yksi ihana maatiaiskissa Nipsu. Ja kesän lopussa hommaan kaksi kisunpentua seurakseni, kun muutan pois kotoa opiskelemaan.
p.s käykää kertomassa nimiehdotuksia tonne toiseen topaan Wink

28Minkälaisia kissoja omistatte? - Sivu 2 Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Ma Kesä 23, 2008 2:08 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Rasti kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Rasti kirjoitti:
JA on ollu pienen pieni kissanpentu joka... ööhhmmm. En tiiä mitä sille tapahtu O_O apua.


et tiedä? :'D

Juu, en tiiä o_o Siis ku meil oli se ku mieki olin ihan pienen pieni, ni ei oo mtn muistikuvaa mitä sille tapahtu :'D Vai olikoha se meil vaa hoidossa... Suspect

se selittäis sen katoomisen :'D

29Minkälaisia kissoja omistatte? - Sivu 2 Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Ma Kesä 23, 2008 8:01 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Nyt on meillä neljä pienenpientä kisunpentua<3

Kuvia tulee heti kunhan otan niitä ja jaksan laittaa koneelle :-P

30Minkälaisia kissoja omistatte? - Sivu 2 Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Ti Kesä 24, 2008 1:13 pm

Rhodry

Rhodry
hihhuli
hihhuli

Laitetaan nyt vielä tännekkin Very Happy

Eli 5 kissaa tällä hetkellä, mutsin kanssa kun vielä toistaseks asun.

Eli.

Peppi, puoliangora, lokakuussa 2v.
Tiuhti ja Viuhti, puolsiamilaisia, siskokset, marraskuussa 2v.
Nyyti, osaks norjanmetsäkissa, täytti just vuoden.
Pikku MYy, "laivakissa", syyskuussa vuoden.

Kaikki aivan mahtavia<3

Kun täältä pois muutan niin otan sitten varmaan itelleni yhen kissan. Smile

EDIT, niin ja http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Rhodry&album_id=903125 tuolla siis kuvia Smile

31Minkälaisia kissoja omistatte? - Sivu 2 Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? To Kesä 26, 2008 8:16 pm

Diamonds.

Diamonds.

Mulla on yks kisu, se on ihan tavallinen maatiainen. Kolli. Se tykkää rynkyttää nalleja, mut koitan kitkeä tätä pahaa tapaa siltä pois 8DD Harmaa musta turkki ja ihhana vaalean punainen nenu.

http://lyhytlinkki.net/?9gz9azdo

32Minkälaisia kissoja omistatte? - Sivu 2 Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? To Kesä 26, 2008 9:18 pm

mursutar-

mursutar-
mankeli
mankeli

MAU <3 mulla on ihqqq 2-vuotias leikattu poika TUHTO <3<3 awwww, mun raxupoxu. kuvia hänestä löytyy galleriassa nickillä mursutar- :----)

http://mylimeworld.blogspot.com

33Minkälaisia kissoja omistatte? - Sivu 2 Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Pe Heinä 25, 2008 4:40 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Olisiko kukaan kissanpentuja vailla? Meillä olisi kolme poikaa vielä ilman kotia. Kuviakin voin lähettää sähköpostiin:> Luovutus vko33/34. Ja etelä-karjalassa : D

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa