Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Minkälaisia kissoja omistatte?

+10
piraattikopio
Garesu
Rasti
Wegrey
Tuholaiseläin
gisella
Caps_Lock
Immoral
Para-noir
canis_lupus
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

1Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Minkälaisia kissoja omistatte? La Kesä 21, 2008 9:56 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Minkälaisia kissoja omistatte?

Itselläni on 2 itäimaista lyhytkarvaa ja 1 siamilainen lyhytkarva. Kaikki oikein kilttejä ja mukavia naukujia, tosi seurallisia. Jos olet kissaa hankkimassa, niin ota itämainen, se kannattaa! ;D

Areena on teidän. : )

2Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? La Kesä 21, 2008 10:18 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Meiltä löytyy kotoa kaksi maatiaiskissaa, toinen on jo 12vuotias, toinen vasta reilun vuoden.

ja kohta meillä on lauma pikkukisujakin, nuorempi nimittäin odottaa pentuja!Smile

3Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? La Kesä 21, 2008 10:28 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Uiii... Kissanpentuja <3

4Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? La Kesä 21, 2008 10:30 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Para noir on sitten hyvä ja näyttää kuvia, kun pennut ilmaantuvat Very Happy

5Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? La Kesä 21, 2008 10:35 pm

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

yy, mäkin haluan kissan .__. kissanpennut on jotain maailman sulosinta<3

Mutta en saa kissaa ennenko oon aikuinen, koska äite on allerginen ja vihaa kissoja ;_; Ne on muka jotenkin ilkeitä tai vähintäänki ilkeen näkösiä 8<

6Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? La Kesä 21, 2008 10:38 pm

gisella

gisella

itelläni ei oo kissoja, mutta siskolta löytyy kaksi maailman ihaninta maatiaista 8 ) . itekkin haluaisin tulevaisuudessa kissan, mutta oon aika allerginen.

7Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? La Kesä 21, 2008 10:41 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

^ Eikö kissoista ole vielä jalostettu yhtään mahdollisimman vähän allergisoivaa rotua?

Olen itse enemmän koiraihmisiä enkä tiedä, mutta ajattelin vain.

8Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 12:17 am

Tuholaiseläin

Tuholaiseläin
hihhuli
hihhuli

Meillä asustaa puolipitkäkarvanen yheksän viikon ikänen tyttökisuli, Milka-niminen ja mustavalkonen. Smile On tosi "eläväinen" eli kokoajan menossa, ellei nuku. Kukkapurkkeja on kaatunu ja muuta pientä, mutta vaikea sille on suuttua. Very Happy Kovin huomionkipeä, ku oli ainut pentu. (Muut kuoli. Sad ) Rodusta ei tietoa, todennäkösesti maatiaiskissa.

9Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 12:35 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Meillä oli ennen kissanpentu, Hyrrä, piti lopettaa pentuna, n. 3-4v sitte. Tulee vieläki välil itku, ku mietin sitä, vaikken sinäänsä ehtiny koko kisuu tuntee kauaa, asu meiän mummilla, joka asuu n. 1oom päässä meiltä. :/ Olin välil päivittäi siel, mut sit mä fiksun tyttön ajattelin et meiän koira olis mustasukkanen Hyrrälle, ku ramppasin aina mummil. No, sit ku olisin just menny mummille kattoo Hyrrää, ni mummi tuli itku silmäs mua koulust vastaa, oli vieny eläinlääkärille kattoo, et mikä vika siin on ( joku napanuora juttu tms ? ), ni oli ollu kuullemma muka pakko lopettaa siihe paikkaa, oli muka nii kovat kivut ell mukaa. Kumma ku kissa oli terve ku pukki ja ei ollu yhtää kipui, en tajuu. Surprised

R.I.P Hyrrä </3 Elit sen ihanat alle vuoden, lepää rauhassa kisu meiän takapihalla.

10Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 12:42 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:Meillä oli ennen kissanpentu, Hyrrä, piti lopettaa pentuna, n. 3-4v sitte. Tulee vieläki välil itku, ku mietin sitä, vaikken sinäänsä ehtiny koko kisuu tuntee kauaa, asu meiän mummilla, joka asuu n. 1oom päässä meiltä. :/ Olin välil päivittäi siel, mut sit mä fiksun tyttön ajattelin et meiän koira olis mustasukkanen Hyrrälle, ku ramppasin aina mummil. No, sit ku olisin just menny mummille kattoo Hyrrää, ni mummi tuli itku silmäs mua koulust vastaa, oli vieny eläinlääkärille kattoo, et mikä vika siin on ( joku napanuora juttu tms ? ), ni oli ollu kuullemma muka pakko lopettaa siihe paikkaa, oli muka nii kovat kivut ell mukaa. Kumma ku kissa oli terve ku pukki ja ei ollu yhtää kipui, en tajuu. Surprised

R.I.P Hyrrä </3 Elit sen ihanat alle vuoden, lepää rauhassa kisu meiän takapihalla.

voi ei :< ei kissanpenturaukat ansaitse kuolla noin nuorena </3

11Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 12:49 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:Meillä oli ennen kissanpentu, Hyrrä, piti lopettaa pentuna, n. 3-4v sitte. Tulee vieläki välil itku, ku mietin sitä, vaikken sinäänsä ehtiny koko kisuu tuntee kauaa, asu meiän mummilla, joka asuu n. 1oom päässä meiltä. :/ Olin välil päivittäi siel, mut sit mä fiksun tyttön ajattelin et meiän koira olis mustasukkanen Hyrrälle, ku ramppasin aina mummil. No, sit ku olisin just menny mummille kattoo Hyrrää, ni mummi tuli itku silmäs mua koulust vastaa, oli vieny eläinlääkärille kattoo, et mikä vika siin on ( joku napanuora juttu tms ? ), ni oli ollu kuullemma muka pakko lopettaa siihe paikkaa, oli muka nii kovat kivut ell mukaa. Kumma ku kissa oli terve ku pukki ja ei ollu yhtää kipui, en tajuu. Surprised

R.I.P Hyrrä </3 Elit sen ihanat alle vuoden, lepää rauhassa kisu meiän takapihalla.

voi ei :< ei kissanpenturaukat ansaitse kuolla noin nuorena </3

Ei nii. :< Mun elämäni eka ja vika(?) kisu. Koko maapallon ihanin, hienoin, vaik alkuki ties jo ongelmii.. Ostettii sellaselt juopolt mummolt, kisu pelkäs kaikkee nii paljo, et meni yli puoltuntii saada se sinne korii mihi me se laitettii. Tais pelätä sitä mummoo. Piiloutu siel stereoihinki, sielt meiän piti kaivaa se. Samal taval toimi Hyrrän veli. :/ No Mut sit autos oli ku eri kissa, utealias, kiltti, kesti mun 8v pikkulapsen räpläämisii .. ((8 </3 Sit muistan ku lukitsin sen sellasee pahvilaatikkoo ku mummi oli vessas, Hyrrä vaa hyppija pomppi siel pahvilaatikos, sähis, muris ja ihme ääntelyi piti. 8D Sit sen lempileikki oli ku sen kaa tapeltii sellasen villalapasen kans <3 ja sit se tykkäs olla mummin villasukka ja villalapas laatikos. <: Hyrrä hankittii viel sen takii, et mun mummi pysyis raittiin, autto. Mut sit se, ku Hyrrä lähti kissojen taivaasee oli sillo aikas kova pala. :s
Sori hirvee stoori. :s Kiva muute itken tääl.

12Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 1:20 am

Rasti

Rasti

Meiän huushollis on asustellu katteja muutama...
Täl hetkel meil on sekopäine maatiaine, Miri ^^ Se on haettu ennen joulua Kouvolan Eläinsuojeluyhdistykseltä ku se oli siel toista kertaa ja se on nyt 2 vuotta :3 Kotii tullessaa se oli ihan hirrrmusen arka. Söi ja joi vähän verrattuna edellisee karvanaamaa joka söi elefantin verra.. Myö aateltii: "Ai ton verra kissa oikeesti syö, melkein olin unohtanu!" KUNNES eräänä aamuna oli vesi- ja ruokapotti tyhjinä ^^D Miril oli ollu vissii vaa stressiä. Se oli kans tosi hiljane tullessaa. Mut muutaman viikon pääst sen sisält kuoriutu tosi puhelias ja seuralline katti Very Happy Muuta teekkää ku purnuttaa ja kurisee. Että sellanen neiti.
Edellinen kissa, Kille (alias Mursu, Läski, Jättiläinen jne), oli löytökissa, se eli 19 vuotiaaks asti ja lopetettii vähän yli vuos sitte :<
Sit on ollu yks kissa, Tärsky, joka piti lopettaa kaaaauan sitte jonku sairauden takia :/
JA on ollu pienen pieni kissanpentu joka... ööhhmmm. En tiiä mitä sille tapahtu O_O apua.

Hurjat stoorit miul taas :'D

13Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 1:24 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Rasti kirjoitti:
JA on ollu pienen pieni kissanpentu joka... ööhhmmm. En tiiä mitä sille tapahtu O_O apua.

Et oo tosissas ? 8D

14Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 1:26 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Rasti kirjoitti:
JA on ollu pienen pieni kissanpentu joka... ööhhmmm. En tiiä mitä sille tapahtu O_O apua.


et tiedä? :'D

15Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 4:09 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

mulla on nyt kauhee kissanpentukuume, pakko saada kissanpentu cyclops

16Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 4:13 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:mulla on nyt kauhee kissanpentukuume, pakko saada kissanpentu cyclops

: - D Hanki ? Kisulir on ihanii3 <:

17Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 4:16 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:mulla on nyt kauhee kissanpentukuume, pakko saada kissanpentu cyclops

: - D Hanki ? Kisulir on ihanii3 <:

en mä voi, kun äite ja sisko on allergisia ja äiti vihaa kissoja ;__;

mut kohta pääsen yhelle tallille kuvaan ja siellä on aina kesäsin kissanpentuja<3

18Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 4:17 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:mulla on nyt kauhee kissanpentukuume, pakko saada kissanpentu cyclops

: - D Hanki ? Kisulir on ihanii3 <:

en mä voi, kun äite ja sisko on allergisia ja äiti vihaa kissoja ;__;

mut kohta pääsen yhelle tallille kuvaan ja siellä on aina kesäsin kissanpentuja<3

Ooooi <3 : o Mä tuun sinne. 8''D Muahahha.

19Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 4:19 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:mulla on nyt kauhee kissanpentukuume, pakko saada kissanpentu cyclops

: - D Hanki ? Kisulir on ihanii3 <:

en mä voi, kun äite ja sisko on allergisia ja äiti vihaa kissoja ;__;

mut kohta pääsen yhelle tallille kuvaan ja siellä on aina kesäsin kissanpentuja<3

Ooooi <3 : o Mä tuun sinne. 8''D Muahahha.

tervetuloo vaan :--DD

20Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 4:19 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:mulla on nyt kauhee kissanpentukuume, pakko saada kissanpentu cyclops

: - D Hanki ? Kisulir on ihanii3 <:

en mä voi, kun äite ja sisko on allergisia ja äiti vihaa kissoja ;__;

mut kohta pääsen yhelle tallille kuvaan ja siellä on aina kesäsin kissanpentuja<3

Ooooi <3 : o Mä tuun sinne. 8''D Muahahha.

tervetuloo vaan :--DD

hiiihi

21Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 9:45 am

Garesu

Garesu

yksi aika vanha puoliangora herrasmies nimeltään Alfred, ja kaksi maatiaiskissa herraa nimeltään Tatu ja kusti. I love you

22Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 9:46 am

Garesu

Garesu

Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:mulla on nyt kauhee kissanpentukuume, pakko saada kissanpentu cyclops

: - D Hanki ? Kisulir on ihanii3 <:

en mä voi, kun äite ja sisko on allergisia ja äiti vihaa kissoja ;__;

mut kohta pääsen yhelle tallille kuvaan ja siellä on aina kesäsin kissanpentuja<3

Ooooi <3 : o Mä tuun sinne. 8''D Muahahha.

tervetuloo vaan :--DD



hiiihi


mauuu 8''>
tuun kanssa What a Face

23Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 10:58 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Garesu kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:mulla on nyt kauhee kissanpentukuume, pakko saada kissanpentu cyclops

: - D Hanki ? Kisulir on ihanii3 <:

en mä voi, kun äite ja sisko on allergisia ja äiti vihaa kissoja ;__;

mut kohta pääsen yhelle tallille kuvaan ja siellä on aina kesäsin kissanpentuja<3

Ooooi <3 : o Mä tuun sinne. 8''D Muahahha.

tervetuloo vaan :--DD



hiiihi


mauuu 8''>
tuun kanssa What a Face

Tervetuloo mukaa. :''D
:< haluun kans oikeesti sinne

24Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 11:31 am

piraattikopio

piraattikopio

Meillä on kaks maatiaiskissaa.(: Miuku ja Mäyrä. Tyttöjä molemmat.<3 ihania. I love you

25Minkälaisia kissoja omistatte? Empty Vs: Minkälaisia kissoja omistatte? Su Kesä 22, 2008 11:33 am

piraattikopio

piraattikopio

Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:mulla on nyt kauhee kissanpentukuume, pakko saada kissanpentu cyclops

: - D Hanki ? Kisulir on ihanii3 <:

en mä voi, kun äite ja sisko on allergisia ja äiti vihaa kissoja ;__;

mut kohta pääsen yhelle tallille kuvaan ja siellä on aina kesäsin kissanpentuja<3

KUINKA JOKU VOI VIHATA KISSOJA?! Shocked
Uskomatonta. Crying or Very sad

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa