Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Epäonnistumis kuvia tai videoita

+8
ariel.
Nazgul
CrazyRain
Immoral
Para-noir
Shimmer
Caps_Lock
Wegrey
12 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 2]

26Epäonnistumis kuvia tai videoita - Sivu 2 Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 9:57 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Evvaa;

hah, vähän hyvä! Laughing

27Epäonnistumis kuvia tai videoita - Sivu 2 Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Ma Kesä 23, 2008 2:05 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Shimmer kirjoitti:En ihmettele miks heppa kaahotti, ku ratsastaja jäi vetämää ohista. Mutta sattuuhan noita Very Happy

meinasin taas sanoo samaa, mut shimmer ehti eka : D Oli aika epätoivosen näköstä menoo 8>

28Epäonnistumis kuvia tai videoita - Sivu 2 Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Ti Kesä 24, 2008 8:06 pm

dafne



Ite oon kans tippunu 3 kertaa mut ikinä ei olla saatu kuvaajaa. Very Happy Ekal kerral ku tipuin ratsastin lämppärillä. Very Happy olin jotn 11-12v sillon, ehkä siksi tipuinkin. ^^ Olin aika nuori ja kokematon. Very Happy
heppa lähti yhtäkkiä kiitoraviin ja jalustimet hävis jonnekki. Lensin kaulalle ja roikuin siinä niin pitkään et heppa pysähty. Sit en enää jaksanu pitää kii, päästin irti ja tipuin maahan. :DD Ois pitäny pidättää heppaa mut olin niin paniikissa sillon..xD

Sit seuraava tippuminen tapahtu n. vuoden päästä tosta, tänä vuonna. Ratsastin yhellä yksityisellä shettiksellä.. jalustimia ei ollut, vain satula ja tietenki suitset. Very Happy No, ratsastettiin ees taas semmosta tietä. Sitten käynnissä/ravissa (en muista kummas) oltiin ohittamassa yhtä puuta. Siitä puusta lähti sit lintu hirmu kovaa räkättäen yht'äkkiä lentoon ja poni vähän säikähti ja pukitti. Lensin sitten selästä.. Very Happy

Kolmas tippuminen tapahtu samalla tiellä missä ratsastin tolla shettiksellä. Very Happy ratsastin yhellä vanhalla russilla, se sit kompastu johonki tai meni vaan sekasi jaloissaan, ja mä sit tipuin selästä. Ja vieläpä käynnissä.. xD no poni taitaa olla jo 27 ettei mikään ihme jos vähän kompuroi kun näössäkin saattaa heittää jo.

Missään noissa ei sattunut mitään, paitsi kolmannella kerralla tipuin kylelleni niin, että vasen käsi jäi vartalon alle. Very Happy ei se sinä päivänä koskenu mut seuraavana päivänä ainaki viikon, parin ajan.

29Epäonnistumis kuvia tai videoita - Sivu 2 Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Ti Kesä 24, 2008 10:59 pm

ariel.

ariel.

En ihmettele miks heppa kaahotti, ku ratsastaja jäi vetämää ohista. Mutta sattuuhan noita

Niin, olipa tallin kisojen lämmittelyssä, eipä tuo sitten enää selkään noussut ja tuosta hetkestä lähtien vihaa kys. hevosta ja hyppäämistä. Sad

30Epäonnistumis kuvia tai videoita - Sivu 2 Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Ti Kesä 24, 2008 11:04 pm

ariel.

ariel.

Mä oon tippunu kolmen vuoden aikana melki 10 kertaa. Ei mitään vakavaa ole sattunut, ekaa kertaa kun hyppäsin niin hevonen ottikin hirmu ison loikan ja mä sit tulla tupshadin sieltä alas. Sillo sattu vähän, muina tippumisina ei ole (onneksi) sattunut yhtään. Lensimpäö kerran ihan pieneltä shettikseltä voltilla alas niin, että tein ilmassa komean pyörähdyksen ja lensin polvilteni maahan. Ohjat pysy käsis ja poni onneks oysähty heti, se kompastu aika pahasti nimittäin... Olen sitten toki tippunut miljoonia kertoja ilman satulaa, mutta niitä ei lasketa Very Happy Maastossakin tulin kerran alas, poni pukitti ja lensin kaulalle, sitten ratsuni alkoi syömään ruohoa ja liu´uin sen kaulaa pitkin alas xD Esteillä olen kaikista eniten tippunut, vieläkin jännittää aivan hillittömästi ennen estetuntia, mutta jos menen kaverini hevosella sillein, ettei olla tunnilla niin ei jännitä yhtään ^^

31Epäonnistumis kuvia tai videoita - Sivu 2 Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita To Kesä 26, 2008 9:17 am

dark_sun

dark_sun
hihhuli
hihhuli

kuuen vuoden aikana oon tippunu 40 kertaa, tasan Very Happy

32Epäonnistumis kuvia tai videoita - Sivu 2 Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita To Kesä 26, 2008 7:55 pm

Kuchi

Kuchi
hihhuli
hihhuli

no kerran sellasis pienis estekisois ku menin sellasella n.97cm kokosella shettiksellä, olin ristikkoluokas, käänsin ponia esteelle ja olin valmis jo hyppyyn. Sitte poni hyppää jumbo-hypyn, ja pysähtyy heti esteen jälkeen. Lensin satulan eteen istumaan, enkä päässyt siitä liikkumaan mihinkään, nauroin vaa ihan vääränä. Very Happy En viittiny alaskaan tulla, ku sitte olis hylätty. No, sitten mut tultii nostaan sinne satulaan ja rata jatkuu-->
: D oli aika koomista Wink

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 2]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa