Ite oon kans tippunu 3 kertaa mut ikinä ei olla saatu kuvaajaa.
Ekal kerral ku tipuin ratsastin lämppärillä.
olin jotn 11-12v sillon, ehkä siksi tipuinkin. ^^ Olin aika nuori ja kokematon.
heppa lähti yhtäkkiä kiitoraviin ja jalustimet hävis jonnekki. Lensin kaulalle ja roikuin siinä niin pitkään et heppa pysähty. Sit en enää jaksanu pitää kii, päästin irti ja tipuin maahan. :DD Ois pitäny pidättää heppaa mut olin niin paniikissa sillon..xD
Sit seuraava tippuminen tapahtu n. vuoden päästä tosta, tänä vuonna. Ratsastin yhellä yksityisellä shettiksellä.. jalustimia ei ollut, vain satula ja tietenki suitset.
No, ratsastettiin ees taas semmosta tietä. Sitten käynnissä/ravissa (en muista kummas) oltiin ohittamassa yhtä puuta. Siitä puusta lähti sit lintu hirmu kovaa räkättäen yht'äkkiä lentoon ja poni vähän säikähti ja pukitti. Lensin sitten selästä..
Kolmas tippuminen tapahtu samalla tiellä missä ratsastin tolla shettiksellä.
ratsastin yhellä vanhalla russilla, se sit kompastu johonki tai meni vaan sekasi jaloissaan, ja mä sit tipuin selästä. Ja vieläpä käynnissä.. xD no poni taitaa olla jo 27 ettei mikään ihme jos vähän kompuroi kun näössäkin saattaa heittää jo.
Missään noissa ei sattunut mitään, paitsi kolmannella kerralla tipuin kylelleni niin, että vasen käsi jäi vartalon alle.
ei se sinä päivänä koskenu mut seuraavana päivänä ainaki viikon, parin ajan.