Saa ja pitää laittaa näytille. 8----''D Tippumisia, kieltoja jne.
Laitan linkin mun tippumiseen + epäonnistumihin kohta. <:
Laitan linkin mun tippumiseen + epäonnistumihin kohta. <:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2
Caps_Lock kirjoitti:dääm ku mun onnettomuuksia ei oo kukaa koskaa kuvannu : DD
Caps_Lock kirjoitti:miten toi ristikko noin hankala o, mut pysty sujuu leikiten? 8'D
Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:miten toi ristikko noin hankala o, mut pysty sujuu leikiten? 8'D
Noku sil ponil oli kiva ongelma, et ku kaverit oli tulos maastost ( Olin yksäril 8D ), ja sit se näki koko aja jtn mörköi siel parkkiksel, mont kertaa tultii esteille sillee,et töksäytti ravii just enne estettä. : -- D
Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:miten toi ristikko noin hankala o, mut pysty sujuu leikiten? 8'D
Noku sil ponil oli kiva ongelma, et ku kaverit oli tulos maastost ( Olin yksäril 8D ), ja sit se näki koko aja jtn mörköi siel parkkiksel, mont kertaa tultii esteille sillee,et töksäytti ravii just enne estettä. : -- D
no kiva 8D
Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:miten toi ristikko noin hankala o, mut pysty sujuu leikiten? 8'D
no kiva 8D
Joo-o, ja viel kivempi ku se tekee sellasii muuliloikkii. 8D kouluponi. ;S
Ei ookkaa, ja nii onki, mut kouluponit ei oo kivoi esteil 8DCaps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:miten toi ristikko noin hankala o, mut pysty sujuu leikiten? 8'D
no kiva 8D
Joo-o, ja viel kivempi ku se tekee sellasii muuliloikkii. 8D kouluponi. ;S
kouluponeissa ei oo mitää vikaa, koulu on parasta<3 8'---DD
Para-noir kirjoitti:Mun tyylikkäin tippuminen olisi pitänyt saada videolle! se oli niin koominen tilanne, kukaan ei sitä ollut edes näkemässä!
Mentiin vuokrapollen kanssa maastossa, semmoisella metsäpolulla. Siihen polulle oli taittunut iso oksa. Ajattelin että kyllä sen saa "työnnettyä" sivuun samalla kun mennään siitä. Noh, polle mahtuu juuri ja juuri oksan ali ja minä yritän kädellä siirtää oksaa syrjään. Se ei siirtynytkään, mä yritän käydä selälleen hevosen selkää vasten että mahtuisin ali, mutta ei! Ensin "liu'uin" satulan yli hevosen lautasille ja siitä mätkähdin pollen takapuolen yli suoraan selälleni maahan. Ja tämä kaikki tapahtui käynnissä.
pollekin vähän katseli että mihis sä nyt oikein jäit.
Para-noir kirjoitti:Mun tyylikkäin tippuminen olisi pitänyt saada videolle! se oli niin koominen tilanne, kukaan ei sitä ollut edes näkemässä!
Mentiin vuokrapollen kanssa maastossa, semmoisella metsäpolulla. Siihen polulle oli taittunut iso oksa. Ajattelin että kyllä sen saa "työnnettyä" sivuun samalla kun mennään siitä. Noh, polle mahtuu juuri ja juuri oksan ali ja minä yritän kädellä siirtää oksaa syrjään. Se ei siirtynytkään, mä yritän käydä selälleen hevosen selkää vasten että mahtuisin ali, mutta ei! Ensin "liu'uin" satulan yli hevosen lautasille ja siitä mätkähdin pollen takapuolen yli suoraan selälleni maahan. Ja tämä kaikki tapahtui käynnissä.
Siirry sivulle : 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa