Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Epäonnistumis kuvia tai videoita

+8
ariel.
Nazgul
CrazyRain
Immoral
Para-noir
Shimmer
Caps_Lock
Wegrey
12 posters

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

1Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 4:39 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Saa ja pitää laittaa näytille. 8----''D Tippumisia, kieltoja jne. What a Face Like a Star @ heaven

Laitan linkin mun tippumiseen + epäonnistumihin kohta. <:

2Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 4:42 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

dääm ku mun onnettomuuksia ei oo kukaa koskaa kuvannu : DD

3Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 4:43 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

4Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 4:44 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:dääm ku mun onnettomuuksia ei oo kukaa koskaa kuvannu : DD

:''D Mun tippumine yhelt kaikist rauhallisemmalt vuonohevoselt ois pitäny saada videolle 8D laukattii ilma jalustimii ja poni ei kääntyny > liu'uin aika nopeet tahtii sielt alas selällee,jouduin huutaa opelle '' RIIIPPSIII. Mä tipuin ! '' : D se ei ollu huomannu

5Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 4:44 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

miten toi ristikko noin hankala o, mut pysty sujuu leikiten? 8'D

6Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 4:50 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:miten toi ristikko noin hankala o, mut pysty sujuu leikiten? 8'D

Noku sil ponil oli kiva ongelma, et ku kaverit oli tulos maastost ( Olin yksäril 8D ), ja sit se näki koko aja jtn mörköi siel parkkiksel, mont kertaa tultii esteille sillee,et töksäytti ravii just enne estettä. : -- D

7Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 4:51 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:miten toi ristikko noin hankala o, mut pysty sujuu leikiten? 8'D

Noku sil ponil oli kiva ongelma, et ku kaverit oli tulos maastost ( Olin yksäril 8D ), ja sit se näki koko aja jtn mörköi siel parkkiksel, mont kertaa tultii esteille sillee,et töksäytti ravii just enne estettä. : -- D

no kiva 8D

8Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 4:55 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:miten toi ristikko noin hankala o, mut pysty sujuu leikiten? 8'D

Noku sil ponil oli kiva ongelma, et ku kaverit oli tulos maastost ( Olin yksäril 8D ), ja sit se näki koko aja jtn mörköi siel parkkiksel, mont kertaa tultii esteille sillee,et töksäytti ravii just enne estettä. : -- D

no kiva 8D

Joo-o, ja viel kivempi ku se tekee sellasii muuliloikkii. 8D kouluponi. ;S

9Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 4:55 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:miten toi ristikko noin hankala o, mut pysty sujuu leikiten? 8'D

Noku sil ponil oli kiva ongelma, et ku kaverit oli tulos maastost ( Olin yksäril 8D ), ja sit se näki koko aja jtn mörköi siel parkkiksel, mont kertaa tultii esteille sillee,et töksäytti ravii just enne estettä. : -- D

no kiva 8D

Joo-o, ja viel kivempi ku se tekee sellasii muuliloikkii. 8D kouluponi. ;S

kouluponeissa ei oo mitää vikaa, koulu on parasta<3 8'---DD

10Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 4:59 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:miten toi ristikko noin hankala o, mut pysty sujuu leikiten? 8'D

Noku sil ponil oli kiva ongelma, et ku kaverit oli tulos maastost ( Olin yksäril 8D ), ja sit se näki koko aja jtn mörköi siel parkkiksel, mont kertaa tultii esteille sillee,et töksäytti ravii just enne estettä. : -- D

no kiva 8D

Joo-o, ja viel kivempi ku se tekee sellasii muuliloikkii. 8D kouluponi. ;S

kouluponeissa ei oo mitää vikaa, koulu on parasta<3 8'---DD
Ei ookkaa, ja nii onki, mut kouluponit ei oo kivoi esteil 8D

11Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 10:31 am

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

Voi harmi ku ei oo noista mistään kuvia. Ei ees yhestäkään pienestä/isosta pukista. Tosin, ei noita oo kauheesti käyny, tippumisia siis, mut ehkä vielä joskus, ehkä vielä joskus Very Happy

http://www.freewebs.com/kyklon

12Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 10:37 am

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Mun tyylikkäin tippuminen olisi pitänyt saada videolle! se oli niin koominen tilanne, kukaan ei sitä ollut edes näkemässä!Very Happy

Mentiin vuokrapollen kanssa maastossa, semmoisella metsäpolulla. Siihen polulle oli taittunut iso oksa. Ajattelin että kyllä sen saa "työnnettyä" sivuun samalla kun mennään siitä. Noh, polle mahtuu juuri ja juuri oksan ali ja minä yritän kädellä siirtää oksaa syrjään. Se ei siirtynytkään, mä yritän käydä selälleen hevosen selkää vasten että mahtuisin ali, mutta ei! Ensin "liu'uin" satulan yli hevosen lautasille ja siitä mätkähdin pollen takapuolen yli suoraan selälleni maahan. Ja tämä kaikki tapahtui käynnissä.

pollekin vähän katseli että mihis sä nyt oikein jäit. Razz

13Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 10:43 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

^ lol!

Mä joskus pari vuotta sitte tipuin shettiksen selästä heinäpeltoon, jossa heinä oli niin korkeeta, ettei ponia ees näkyny Very Happy Ratsastuskaverit sitte vaan ihmetteli, että mihinkäs se Jenna ja poni katosivat. Very Happy

14Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 10:44 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Para-noir kirjoitti:Mun tyylikkäin tippuminen olisi pitänyt saada videolle! se oli niin koominen tilanne, kukaan ei sitä ollut edes näkemässä!Very Happy

Mentiin vuokrapollen kanssa maastossa, semmoisella metsäpolulla. Siihen polulle oli taittunut iso oksa. Ajattelin että kyllä sen saa "työnnettyä" sivuun samalla kun mennään siitä. Noh, polle mahtuu juuri ja juuri oksan ali ja minä yritän kädellä siirtää oksaa syrjään. Se ei siirtynytkään, mä yritän käydä selälleen hevosen selkää vasten että mahtuisin ali, mutta ei! Ensin "liu'uin" satulan yli hevosen lautasille ja siitä mätkähdin pollen takapuolen yli suoraan selälleni maahan. Ja tämä kaikki tapahtui käynnissä.

pollekin vähän katseli että mihis sä nyt oikein jäit. Razz

: -- D kiva tyyli

15Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 10:49 am

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

Para-noir kirjoitti:Mun tyylikkäin tippuminen olisi pitänyt saada videolle! se oli niin koominen tilanne, kukaan ei sitä ollut edes näkemässä!Very Happy

Mentiin vuokrapollen kanssa maastossa, semmoisella metsäpolulla. Siihen polulle oli taittunut iso oksa. Ajattelin että kyllä sen saa "työnnettyä" sivuun samalla kun mennään siitä. Noh, polle mahtuu juuri ja juuri oksan ali ja minä yritän kädellä siirtää oksaa syrjään. Se ei siirtynytkään, mä yritän käydä selälleen hevosen selkää vasten että mahtuisin ali, mutta ei! Ensin "liu'uin" satulan yli hevosen lautasille ja siitä mätkähdin pollen takapuolen yli suoraan selälleni maahan. Ja tämä kaikki tapahtui käynnissä.

pollekin vähän katseli että mihis sä nyt oikein jäit. Razz

Aika tyyli ^^

Ite oon kerran lentäny semmosen pienen ponin selästä ku pukitti, lensin päälleni maahan jalat kohti taivasta, siitä kaaduin suoraan kyljelleni jalat koukussa ihan jäykkänä. Makasin tovin maassa ja nousin ylös ja läksin hakee ponii.
Tuli muuten äiteelle ja opelle kiire ku tollee lensin, oli ihan varmoja et niskat meni.

http://www.freewebs.com/kyklon

16Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 10:52 am

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Shimmer, HUIH, no varmasti:D Onneksi ei sitten sattunut mitään!

17Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 2:22 pm

CrazyRain

CrazyRain
hihhuli
hihhuli

Munkaa tippumisia ei oo kuvattu Evil or Very Mad

18Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 2:33 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Oon tän koko paikan ainut feimi. : O
mullon melkee aina kuvaajat mun kintereil ja teil ei koskaa : D
( Joo pakotan kaverin raahautuu tallille kuvaa mua )

19Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 4:20 pm

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Para-noir kirjoitti:Mun tyylikkäin tippuminen olisi pitänyt saada videolle! se oli niin koominen tilanne, kukaan ei sitä ollut edes näkemässä!Very Happy

Mentiin vuokrapollen kanssa maastossa, semmoisella metsäpolulla. Siihen polulle oli taittunut iso oksa. Ajattelin että kyllä sen saa "työnnettyä" sivuun samalla kun mennään siitä. Noh, polle mahtuu juuri ja juuri oksan ali ja minä yritän kädellä siirtää oksaa syrjään. Se ei siirtynytkään, mä yritän käydä selälleen hevosen selkää vasten että mahtuisin ali, mutta ei! Ensin "liu'uin" satulan yli hevosen lautasille ja siitä mätkähdin pollen takapuolen yli suoraan selälleni maahan. Ja tämä kaikki tapahtui käynnissä.

pollekin vähän katseli että mihis sä nyt oikein jäit. Razz

reps :''D

20Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 4:40 pm

Vieraili


Vierailija

http://www.porukat.com/baulax/einain.jpg

Ikivanha kuva ;-)[url][/url]

21Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 6:55 pm

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Mulla ei tietenkään oo kuvia mun tippumisista, harmi. Ois saanu aivan loistavan videon, kun talvella testasin kaverisn shetukkaa, käynnissä vaan, kun olin sille niin iso, mut se lähti kauheeseen pukkilaukkaan (meikä ilman satulaa) ja lennätti mut komeasti lumihankeen =D Kyllä kaverit nauro!

http://www.freewebs.com/gallerysilence

22Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 7:04 pm

ariel.

ariel.

23Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 7:05 pm

ariel.

ariel.

24Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 7:10 pm

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

En ihmettele miks heppa kaahotti, ku ratsastaja jäi vetämää ohista. Mutta sattuuhan noita Very Happy

http://www.freewebs.com/kyklon

25Epäonnistumis kuvia tai videoita Empty Vs: Epäonnistumis kuvia tai videoita Su Kesä 22, 2008 9:54 pm

evvaa


hihhuli
hihhuli

Ilmeet

^ ei epäonnistuminen, mutta ilmeet on vaan niin hyvät.

Legenda.

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa