Caps_Lock kirjoitti:oon fossiili
Onnee 8D
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Caps_Lock kirjoitti:oon fossiili
Wegrey kirjoitti:swii kirjoitti:Häirikkökärpänen kirjoitti:mikä se niinkö on? 8<swii kirjoitti:Häirikkökärpänen kirjoitti:swii kirjoitti:apuva, mun pitää huomenna mennä nuoriso klinikalle
miksi? ;o
kontrolli käynti
mäki kävin sellasessa joskus. tai siis mut pakotettiin käymään
noo sossuille tehtii täs vuos sitte musta nii monta ilmotusta että jouduin pakonalla käymää vähä klinikal :DD ja nyt sit oli tehty uus ilmotus nii laittovat mut kontrollii et kaikki on ok
sossuille? : O sry ku utelen, mut jos haluut kertoo, ni miks ? ;O
swii kirjoitti:jee oon mankeli
swii kirjoitti:Wegrey kirjoitti:swii kirjoitti:Häirikkökärpänen kirjoitti:mikä se niinkö on? 8<swii kirjoitti:Häirikkökärpänen kirjoitti:swii kirjoitti:apuva, mun pitää huomenna mennä nuoriso klinikalle
miksi? ;o
kontrolli käynti
noo sossuille tehtii täs vuos sitte musta nii monta ilmotusta että jouduin pakonalla käymää vähä klinikal :DD ja nyt sit oli tehty uus ilmotus nii laittovat mut kontrollii et kaikki on ok
päihteiden käytöstä
canis_lupus kirjoitti:Pakko kai sit sinnitellä hereillä vähä aikaa. Sattuu kamalasti mahaan. ;s
Wegrey kirjoitti:swii kirjoitti:Wegrey kirjoitti:swii kirjoitti:Häirikkökärpänen kirjoitti:mikä se niinkö on? 8<swii kirjoitti:Häirikkökärpänen kirjoitti:swii kirjoitti:apuva, mun pitää huomenna mennä nuoriso klinikalle
miksi? ;o
kontrolli käynti
päihteiden käytöstä
Aaa 8--'D
c__c' l0l, yhet 12 ja 13 vuotiaan polttaa ja juo. 8o vähänkö nauran niille. '' 1hQuu kattokaa mä PolTaN ! '' joo öö.
Häirikkökärpänen kirjoitti:mitä päihteitä tarkotat? huumeita, alkoholia?
canis_lupus kirjoitti:Pakko kai sit sinnitellä hereillä vähä aikaa. Sattuu kamalasti mahaan. ;s
swii kirjoitti:Wegrey kirjoitti:swii kirjoitti:Wegrey kirjoitti:swii kirjoitti:Häirikkökärpänen kirjoitti:mikä se niinkö on? 8<swii kirjoitti:Häirikkökärpänen kirjoitti:swii kirjoitti:apuva, mun pitää huomenna mennä nuoriso klinikalle
miksi? ;o
kontrolli käynti
päihteiden käytöstä
Aaa 8--'D
c__c' l0l, yhet 12 ja 13 vuotiaan polttaa ja juo. 8o vähänkö nauran niille. '' 1hQuu kattokaa mä PolTaN ! '' joo öö.
Voi eiii okei, määki oli 12 ku alotin juomaa ja polttaan XD
swii kirjoitti:Häirikkökärpänen kirjoitti:mitä päihteitä tarkotat? huumeita, alkoholia?
valitettavasti kumpaaki!!
oivoioi.. mulle on joskus joku tarjonnu jotain ekstaasia tai vastaavaa. mut oon pitäny näppini erossa. ootko päässy eroon huumeista?swii kirjoitti:Häirikkökärpänen kirjoitti:mitä päihteitä tarkotat? huumeita, alkoholia?
Wegrey kirjoitti:swii kirjoitti:Häirikkökärpänen kirjoitti:mitä päihteitä tarkotat? huumeita, alkoholia?
.. Kiva c__c'' sori oon tosi kiva.
voi raasua 8<canis_lupus kirjoitti:Pakko kai sit sinnitellä hereillä vähä aikaa. Sattuu kamalasti mahaan. ;s
swii kirjoitti:Wegrey kirjoitti:swii kirjoitti:Häirikkökärpänen kirjoitti:mitä päihteitä tarkotat? huumeita, alkoholia?
.. Kiva c__c'' sori oon tosi kiva.
oon minäki nykyää kiltimpi lapsi ku viimevuonna
swii kirjoitti:Haluan tän illan aikana itelle ainaki yhden tähteröisen lisää :DDD
Caps_Lock kirjoitti:tulispa se kamera jo huomenna<3
(en kykene puhuun just nyt mistään muusta :--D)
Häirikkökärpänen kirjoitti:oivoioi.. mulle on joskus joku tarjonnu jotain ekstaasia tai vastaavaa. mut oon pitäny näppini erossa. ootko päässy eroon huumeista?swii kirjoitti:Häirikkökärpänen kirjoitti:mitä päihteitä tarkotat? huumeita, alkoholia?
canis_lupus kirjoitti:swii kirjoitti:Haluan tän illan aikana itelle ainaki yhden tähteröisen lisää :DDD
Tarvitset siihen 70 viestiä. 8DD
canis_lupus kirjoitti:swii kirjoitti:Haluan tän illan aikana itelle ainaki yhden tähteröisen lisää :DDD
Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:tulispa se kamera jo huomenna<3
(en kykene puhuun just nyt mistään muusta :--D)
Jokuvähäyliriippuvaine?8DDD
Wegrey kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:swii kirjoitti:Haluan tän illan aikana itelle ainaki yhden tähteröisen lisää :DDD
Ent mä? 8>>>
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa