hm. eiks tällä oo enää ketää? ;_;
Tuijotus.net foorumi
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Caps_Lock kirjoitti:OOT NERO ! :''D mä en tajunnu
Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:OOT NERO ! :''D mä en tajunnu
Oikeesti ? 8---------------D Mikä sun älykkyysosamääräs on?
Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:OOT NERO ! :''D mä en tajunnu
vitustako mä tiedän 8---DD
Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:OOT NERO ! :''D mä en tajunnu
:---D
Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:OOT NERO ! :''D mä en tajunnu
:---D
oot. 8D
Wegrey kirjoitti:Pikkase muute ärsyttää menin ostaa iha sairaan vaaleet meikkivoidet, se on mun oikeet ihoo varmaa viis astet vaaleempi. :s sit sain viel hyvän idean, et jee laitan sen mun meikkivoiteen ja sit siihe päälle pöllin vähä äiteen tummempaa meikkivoidet, se oli vähän tummempaa mut ei ''tarpeeks'', ni sit huomasin et kaikki puuterit jne on iha sellasii valkosii suurinpiirtei. : D
vastaus toho kysymyksee
;
Dissaa
Dissaa
Dissaa
Ei tee muutaku dissaa muit selän takan ( ;
Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Pikkase muute ärsyttää menin ostaa iha sairaan vaaleet meikkivoidet, se on mun oikeet ihoo varmaa viis astet vaaleempi. :s sit sain viel hyvän idean, et jee laitan sen mun meikkivoiteen ja sit siihe päälle pöllin vähä äiteen tummempaa meikkivoidet, se oli vähän tummempaa mut ei ''tarpeeks'', ni sit huomasin et kaikki puuterit jne on iha sellasii valkosii suurinpiirtei. : D
vastaus toho kysymyksee
;
Dissaa
Dissaa
Dissaa
nokiva 8>>
Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Pikkase muute ärsyttää menin ostaa iha sairaan vaaleet meikkivoidet, se on mun oikeet ihoo varmaa viis astet vaaleempi. :s sit sain viel hyvän idean, et jee laitan sen mun meikkivoiteen ja sit siihe päälle pöllin vähä äiteen tummempaa meikkivoidet, se oli vähän tummempaa mut ei ''tarpeeks'', ni sit huomasin et kaikki puuterit jne on iha sellasii valkosii suurinpiirtei. : D
vastaus toho kysymyksee
;
Dissaa
Dissaa
Dissaa
nokiva 8>>
Ai kumpaa? :--D
no ei ne kyl aina pelkästää dissaaa mutmut c______c'' omal kokemuksel khyl.
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa