Wegrey kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Wowi >> Susta tulee mankeli sitte ku oot kirjottanu yht. 30 viestii. (: liikettä nivusiin siis!
Eli se alkaa alusta? :S
mitennii alusta? O.o
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Wegrey kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Wowi >> Susta tulee mankeli sitte ku oot kirjottanu yht. 30 viestii. (: liikettä nivusiin siis!
Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Wowi >> Susta tulee mankeli sitte ku oot kirjottanu yht. 30 viestii. (: liikettä nivusiin siis!
mitennii alusta? O.o
Viimeinen muokkaaja, Wegrey pvm Su Kesä 22, 2008 8:10 pm, muokattu 1 kertaa
Täällä on kyllä vähän kuollu tää keskustelu¤snowflake¤ kirjoitti:no teillähän on tää kova meno päällä
Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Wowi >> Susta tulee mankeli sitte ku oot kirjottanu yht. 30 viestii. (: liikettä nivusiin siis!
mitennii alusta? O.o
Noku sit tulee taas manteli : o : <
peeäs muute onnee 8D
MUOKSMUOKS. Oho 8''''DDDDD luulin et se oli puhunu mulle 8DDD
Nazgul kirjoitti:Täällä on kyllä vähän kuollu tää keskustelu¤snowflake¤ kirjoitti:no teillähän on tää kova meno päällä
Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Wowi >> Susta tulee mankeli sitte ku oot kirjottanu yht. 30 viestii. (: liikettä nivusiin siis!
mitennii alusta? O.o
Noku sit tulee taas manteli : o : <
peeäs muute onnee 8D
MUOKSMUOKS. Oho 8''''DDDDD luulin et se oli puhunu mulle 8DDD
no ootpa säki fiksu >>:DDD
Caps_Lock kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Täällä on kyllä vähän kuollu tää keskustelu¤snowflake¤ kirjoitti:no teillähän on tää kova meno päällä
niin on.
Nazgul kirjoitti:Niin, kuka voi kertoo mulle, mikä on mankelista seuraavaaaa? Uteliaisuus iski ja pahasti
¤snowflake¤ kirjoitti:OOH!!1 onks tän töpön nimi koko ajan ollu HÖLÖPÖLÖTÖPÖ?
Ääh, ilkiäWegrey kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Niin, kuka voi kertoo mulle, mikä on mankelista seuraavaaaa? Uteliaisuus iski ja pahasti
Ei kerrota >8DDD muaki pidettii jännitykses. :<
Nazgul kirjoitti:Ääh, ilkiäWegrey kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Niin, kuka voi kertoo mulle, mikä on mankelista seuraavaaaa? Uteliaisuus iski ja pahasti
Ei kerrota >8DDD muaki pidettii jännitykses. :<
Wegrey kirjoitti:PALVOKAA MINUA!!1 8''DDD Awwss <3
canis_lupus kirjoitti:Wegrey kirjoitti:PALVOKAA MINUA!!1 8''DDD Awwss <3
Tää on just se paras. 8'''''''''''D
Wegrey kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Wegrey kirjoitti:PALVOKAA MINUA!!1 8''DDD Awwss <3
Tää on just se paras. 8'''''''''''D
jjep :--D kiva karjun koiralle ikkunast et hiljaa.
Tuleeks viel jotai muit tän jälkee? c(: jos tulee mihin saakka pitää saada viestei ? : -- D
Caps_Lock kirjoitti:nää hymiöt on söpöjä 8DD
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa