canis_lupus kirjoitti:
Tahtooko joku ton? 8DD
TAHON ! 8''D
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
canis_lupus kirjoitti:
Tahtooko joku ton? 8DD
Immoral kirjoitti:Mua kävi ärsyttää ko täst tuli tällain "jos ht.net kyllästyttää siirry tänne"-paikka.
Taitaapi olla pakko. Omistaja on ihan outo, eikä se anna mun enää ratsastaa siä, tai oikeestaan tehä mitään sumpin kaa. Ei siinäkään mitään intoo oikeen ooCaps_Lock kirjoitti:Naz, eipä täältä meinaa löytyä juuri mitää. Meinaatko Sunfan hylätä? 8<
Nazgul kirjoitti:Taitaapi olla pakko. Omistaja on ihan outo, eikä se anna mun enää ratsastaa siä, tai oikeestaan tehä mitään sumpin kaa. Ei siinäkään mitään intoo oikeen ooCaps_Lock kirjoitti:Naz, eipä täältä meinaa löytyä juuri mitää. Meinaatko Sunfan hylätä? 8<
Nazgul kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:
Taitaapi olla pakko. Omistaja on ihan outo, eikä se anna mun enää ratsastaa siä, tai oikeestaan tehä mitään sumpin kaa. Ei siinäkään mitään intoo oikeen oo
Miksei ;O
Viimeinen muokkaaja, canis_lupus pvm Su Kesä 22, 2008 7:16 pm, muokattu 2 kertaa
Nazgul kirjoitti:Nazgul kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:
Taitaapi olla pakko. Omistaja on ihan outo, eikä se anna mun enää ratsastaa siä, tai oikeestaan tehä mitään sumpin kaa. Ei siinäkään mitään intoo oikeen oo
Miksei ;O
Emt, siitä on tullu ihan outo mua kohtaan. Se ei edes puhu mulle sillon kun tapaan sen.. Kai mä oon sitä sitten jotenkin loukannu, en kyllä tiä miten =P
canis_lupus kirjoitti:Weg >> Hyvä. Suoritit ensimmäisen tehtäväsi. ;D
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa