Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Valokuvaus

+19
Shoopy.
Häirikkökärpänen
miru
asfaltti_käärme
Hallusinaatio
Grymma
evvaa
hosuli
saneli.
wijs
ssassa
Möhkö
zania
swii
Rasti
Wegrey
canis_lupus
Immoral
Caps_Lock
23 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 7]

51Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:06 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

tulispa tänne joku tosi viisas ihminen, koska kohta teidän kysymykset varmaan menee niin vaikeeks, etten osaa vastata enää mitään, ja sit tulee aina vaan vaikeemmaks ettei kukaan enää osaa vastata kellekkään :'D
muutenkin olis kiva saada tänne joku tosi hyvä ja kauan harrastanu :--D

52Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:07 am

Rasti

Rasti

Mwah. Vihdoinki on eka järkkäri tulossa. Tai tullu jo, hyllyn pääl paketis odottamas rippijuhlaa. Ilkeetä, sen ois voinu antaa heti >8D ahehe. Tavallisel digil tullu kuvailtua jo muutama vuos ni alkaa vähän sen kameran kapasiteetti olla liian vähän. Meen yöl tonkimaa ton järkkärin tuolt paketist ja ens viikon sunnuntaita edeltävän yön pakkaan sen uuellee! Very Happy neroa.

53Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:10 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Rasti kirjoitti:Mwah. Vihdoinki on eka järkkäri tulossa. Tai tullu jo, hyllyn pääl paketis odottamas rippijuhlaa. Ilkeetä, sen ois voinu antaa heti >8D ahehe. Tavallisel digil tullu kuvailtua jo muutama vuos ni alkaa vähän sen kameran kapasiteetti olla liian vähän. Meen yöl tonkimaa ton järkkärin tuolt paketist ja ens viikon sunnuntaita edeltävän yön pakkaan sen uuellee! Very Happy neroa.

hyi, miten sä kestät? @__@ mä repisin hiukset päästä jos sellanen herkku odottais kotona, mut sitä ei sais vielä. Onneks mä saan kamerani ke tai ti 8>>>>

54Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:16 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:
Rasti kirjoitti:Mwah. Vihdoinki on eka järkkäri tulossa. Tai tullu jo, hyllyn pääl paketis odottamas rippijuhlaa. Ilkeetä, sen ois voinu antaa heti >8D ahehe. Tavallisel digil tullu kuvailtua jo muutama vuos ni alkaa vähän sen kameran kapasiteetti olla liian vähän. Meen yöl tonkimaa ton järkkärin tuolt paketist ja ens viikon sunnuntaita edeltävän yön pakkaan sen uuellee! Very Happy neroa.

hyi, miten sä kestät? @__@ mä repisin hiukset päästä jos sellanen herkku odottais kotona, mut sitä ei sais vielä. Onneks mä saan kamerani ke tai ti 8>>>>

Mäki haluun. Surprised Yhh varmaa yli 2kk kuluttuu saan vast. :s

55Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:17 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:

hyi, nään painajaisia :'D Mikä kamera? 8>

56Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:19 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:

Nikon D60 + siihe salama + Sigma EX 150/2,8 DG HSM APO Macro 1:1 Nikon AF + sit joku zuumiputki. : D

57Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:20 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:

Nikon D60 + siihe salama + Sigma EX 150/2,8 DG HSM APO Macro 1:1 Nikon AF + sit joku zuumiputki. : D

nam mäki haluun tollasen paketin : D mulle on toistaseks luvassa vaan kittiputki, mut eiköhän sillä pärjätä ^^

58Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:25 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:

nam mäki haluun tollasen paketin : D mulle on toistaseks luvassa vaan kittiputki, mut eiköhän sillä pärjätä ^^

No oikeestaa sit siihe tulee kittiputki, mut me ostetaa eriksee toi Sigma ja sit se yks zoomputki. : D

59Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:31 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:

No oikeestaa sit siihe tulee kittiputki, mut me ostetaa eriksee toi Sigma ja sit se yks zoomputki. : D

älä kiusaa, tuun kateelliseks ku mä saan kunnon objektiivin vasta joskus puolen vuoden päästä : D

60Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:41 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:

älä kiusaa, tuun kateelliseks ku mä saan kunnon objektiivin vasta joskus puolen vuoden päästä : D

Hahahha : - D
I'm just a gängstä.
tai jotai

61Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:48 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

kuvasin muuten tänää maneesissa, ja se oli ihan helvetin vaikeeta ;o en oo piiitkäään aikaa kuvannu maneesis. Oisko mitään vinkkejä, miten sais parempia kuvia? 8> ens kerralla mulla on tietty jo se ihana sony, joten siinä saa paremmin säädettyäkin kaikkee, kun mun nykysessä kamerassa ei kovin paljoo voi muuta tehä, kun laittaa ISO herkkyyttä suuremmaks ja sit niistä tulee hirmu rakeisia .-.

62Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:51 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Mun kameral maneesi laatuset kuvat on tälläsii http://irc-galleria.net/view.php?nick=mmerine&image_id=77563134, eli ei mitään hyvii. :/ Mä haluun jo järkkärin

63Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:54 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:Mun kameral maneesi laatuset kuvat on tälläsii http://irc-galleria.net/view.php?nick=mmerine&image_id=77563134, eli ei mitään hyvii. :/ Mä haluun jo järkkärin

mun kameralla ne on vähän samaa tavaraa. voin laittaa jonku tän päiväsen kuvablogiin ja laittaa sen tänne, niin näätte ^^

64Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:56 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:Mun kameral maneesi laatuset kuvat on tälläsii http://irc-galleria.net/view.php?nick=mmerine&image_id=77563134, eli ei mitään hyvii. :/ Mä haluun jo järkkärin

mun kameralla ne on vähän samaa tavaraa. voin laittaa jonku tän päiväsen kuvablogiin ja laittaa sen tänne, niin näätte ^^

Ai hä? Mihi kuvablogii? :--D Noni, ny aurinko alkaa häämöttää jo, auringon kajoo nyt viel paremmin ku tunti sit

65Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:59 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:

Ai hä? Mihi kuvablogii? :--D Noni, ny aurinko alkaa häämöttää jo, auringon kajoo nyt viel paremmin ku tunti sit

kuvablogi.com. sellane paikka, mihin voit laittaa kuvias jos oot rekisteröityny :'D

66Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 2:11 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:

kuvablogi.com. sellane paikka, mihin voit laittaa kuvias jos oot rekisteröityny :'D

öö okei. : - D

67Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 2:21 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

noni, nyt sain ladattua ne sinne : D

maneesissa tulee tällästä jälkee: 1 ja 2, tosin suuri osa kuvista on pelkkää suttua : D
mutta tallissa sisällä, kun on vähän rauhallisempi meininki, saan tälläsiä kuvia: 1, 2 ja 3

68Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 2:24 am

swii

swii
jyrä
jyrä

jeps, elikkä minä oon kuvaillu 2005 vuodesta asti.. ja sivuja pitäny alku aikoina aika pitkäänki.. sitten vähän jäi ja nyt sitte uudestaa elvytin sivut Smile
Kuvailen panasonic dmc-fz5 kameralla..
Niin ja hevosia kuvailen yleensäkkin raveissa ja talleilla (:

http://www.freewebs.com/suvis/

69Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 2:25 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

swii kirjoitti:jeps, elikkä minä oon kuvaillu 2005 vuodesta asti.. ja sivuja pitäny alku aikoina aika pitkäänki.. sitten vähän jäi ja nyt sitte uudestaa elvytin sivut Smile
Kuvailen panasonic dmc-fz5 kameralla..
Niin ja hevosia kuvailen yleensäkkin raveissa ja talleilla (:

hienoo saada tänne joku vähän pidempään harrastanut : D

70Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 2:28 am

swii

swii
jyrä
jyrä

Kuhan elvyttelen nuita sivuja vielä enemmän niin sinne tulee kuvia 05 vuodesta alkaen Smile)

http://www.freewebs.com/suvis/

71Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 3:07 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

osaisko viisaammat selittää mulle vähän enemmän polttovälistä, se ei oo mulle niin kovin selvä asia, niinkun ei paljo muutkaan objektiivijutut.

Sen verran olin seiskan fysiikan tunneilla mukana, että muistelisin polttovälin olevan polttopisteen ja linssin väli, vai onko? 8D mutta mikä sitten on normaali polttoväli? jotenkin se liittyy kennoon/filmiin, mutta enempää en tiedä. ja jos mulla on polttovälinä vaikka 18-200mm, niin mitä siitä pitäisi saada selville?

oonhan mä näistä lukenu vaikka mitä, mutta tää ei tunnu jäävän päähän sitten mitenkään. Menee varmaan liian vaikeeks tän blondin päähän :'D

hei täällähän on järkkäreilläkin kuvaajia, jonkun on pakko tietää : D

Viimeinen muokkaaja, Caps_Lock pvm Su Kesä 22, 2008 3:00 pm, muokattu 1 kertaa

72Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 6:14 am

zania

hihhuli
hihhuli

Minäki oon kiinnostunu valokuvaamisesta, mutta kamerana on vaan Panasonic Lumix DCM-tz2 jos oikei muistan.:D Otan kuvia pääasiassa koirista ja hepoista, kaikenlaista muuta myös. Pitäis varmaan hankkia joku pieni jalusta, ko zoomaa tarpeeksi nii näkyy käsien tärinä nii herkästä..

73Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 10:01 am

Möhkö

Tästä voi mennä katsomaan mun ottamia kuvia. Very Happy Käytössä nyt Panasonicin digipokkari, jolla tulisi hyviä kuvia mutta kun kameran käyttö ei ihan vielä ole hallinnassa niin kuvat aika rakeisia, mutta eiköhän se siitä. Very Happy

74Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:15 pm

ssassa

ssassa

Pitääpä nyt tännekin tunkeutua. Elikkäs mä sain mun ekan järkkärin viime tammikuussa. Se on siis Nikon D40x. Kuvaan lähinnä koiriani, mutta kyllä joskus tulee otettua muitakin. Kamera on kyllä melkein aina mukana, minne sitten menenkin.

http://www.petsie.fi/pet.php?petid=24951&s=images
http://www.petsie.fi/pet.php?petid=17591&s=images
tuossa on ottamiani kuvia koiristani, saa arvostella.

75Valokuvaus - Sivu 3 Empty Vs: Valokuvaus Su Kesä 22, 2008 1:17 pm

wijs

Valokuvaus on ihanaa, mutta välillä on tosi rasittavaa raahata järkkäriä ympäri ämpäri, sellainen iso mötikkä.. Very Happy Toisinaan tuntuu et ai että, olispa sellanen pieni kompaktikamera (tämähän oli se puolijärkkäri?), mutta minkäs teet kun tuli jo ostettua. (:

Kohta lähetään objektiiviostoksille, 70-300mm pakko saada! Himputti vain, olis tarjouksessa ollut 199,- mutta juuri tällä paikkakunnalla ei ole tietenkään. Hmph, saa pulittaa 500 sellaisesta..

Näin muuten viime yönä unta että ostin 70-300 millisen, oli hauska uni Smile

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa