Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Onko kanin pitäminen pihatossa kielletty?

+4
Wegrey
gisella
Immoral
canis_lupus
8 posters

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

1Onko kanin pitäminen pihatossa kielletty? Empty Onko kanin pitäminen pihatossa kielletty? La Kesä 21, 2008 11:01 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Kaverini isoveljen kaverin perheellä (olipa monimutkaista) on 2 kania, joita he pitävät pienoispihatossa. Sisäosa on n. 2mx1m ja ulkoaitaus n. 3mx3m. Onhan tuollainen ihan sallittua? Itse olen ajatellut ottaa kaneja, mutta sisälle en voi niitä tuoda, koska olen heinälle allerginen.. Sad

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Juu, on sallittua, jos niiden pupujen kopin lämpötila ei laske alle.. öö.. alle jonkun tietyn lämpötilan. Luulisin.

Omallekin luppikselle meinasin sen pihaton kyhätä, kun iskä ei tykkää siitä. Se muka haisee. Taitaa olla isi jokaa haisee, eikä pupu Neutral

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Immoral kirjoitti:Juu, on sallittua, jos niiden pupujen kopin lämpötila ei laske alle.. öö.. alle jonkun tietyn lämpötilan. Luulisin.

Omallekin luppikselle meinasin sen pihaton kyhätä, kun iskä ei tykkää siitä. Se muka haisee. Taitaa olla isi jokaa haisee, eikä pupu Neutral

Onko siulla kani? Kuvia, jos on? Rrrrrrakastan kaneja yli kaiken, mutta olen tosiaankin sille heinälle allerginen, enkä voi oikeen kania ottaa. :<

gisella

gisella

meidän serkuilla oli pihatossa kaks kania, mut jokin (minkki, kettu, supikoira) söi ne. : (

itekkin haluisin kanin, rakastan niitä. ei meille vaan
mahu, ja äiskä ei tykkää

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Juu löytyy.

Onko kanin pitäminen pihatossa kielletty? Onni_k10

Tuommonen pupu :> Toivottavasti toi laittaminen onnistuu :P

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Immoral kirjoitti:Juu löytyy.

Onko kanin pitäminen pihatossa kielletty? Onni_k10

Tuommonen pupu :> Toivottavasti toi laittaminen onnistuu Razz


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!1<33<3<<3

Nyt kuule rakastuin. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!111!!<3<3<3

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Haluatko sen? Very Happy

No ei nyt tosissaan, ei tota kasvapalloa kenellekään kehtaa myydä. Näyttelyihin sitä oli tarkoitus viedä sillon ennen ko se hankittiin (suunnittelin niin), mutta turha toivo enää nykyisin. Sen verran vanhakin, että ei kannata.

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Rekisterinimi on Akiosa Asato, mutta ihan kotioloissa vaan Onni Smile
-05 keväällä syntynyt urosluppa.

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Ottaisin noita kokonaisen lauman, jos en olisi allerginen. 8<

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Se on harmillista 8(

Must on tosi tyhmää, että kellään ylipäätään on mitään allergioita. Itsellä ei ole ja säälin ihmisiä, joilla on eikä siksi voi tehdä jotain mitä haluaisivat.

OT// luitko mun yksärin?

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Niinpä.

Ei oo tullu perille. ;o

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Ai Surprised

Laitoin sulle viestin sinne meiän chattiin, mutta itse suljin sen jo. En siis tiedä vastasitko sä siihen Razz (ja yksäri oli siis ilmoitus siitä, että olin viestiä laittan)

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Okei, käväsen lukemassa. Yritän korjata sen yksäriviestiongelman huomenna.

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Meillekki meinas tulla pupu, eipä tullu. :< Äitee allerginen. Ois tullu sellane ihana kääpiöluppa, sellane läikykäs.

Ja tästäki 2v, ku meinas tulla.

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Mun kaverilla on oikee lauma belgianjättikaneja : D. Pari aikuista ja sit paljon poikasia, jotka ei tosin oo enää kauheen pieniä. Ne on ihan älyttömän sulosia otuksia 8>>. Nekin on ulkona häkissä ja sit niillä on joku sellanen sininen suojajuttu, mut talvisin ne on tallissa (siis ei autotallissa, vaan ihan hevostallissa, jossa ei oo enää hevosia).

tos on yks niistä : D
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1138052.jpg

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Capsi, kaks pupua tos kuvassa on mun laskuopin mukaan Very Happy

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Immoral kirjoitti:Capsi, kaks pupua tos kuvassa on mun laskuopin mukaan Very Happy

no joo kaks, mutta se toine on siellä taka-alalla, eikä oo kovin esittäytyvästi siinä :'D

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Oi noi puput on just söpöi ♥ : )

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Puput on kivoja, haluaisin meille, mutta muu perhe ei kovin innoissaan:<

Wowi

Wowi
hihhuli
hihhuli

Ei kanit tarvi välttämättä heinää. Ne tarvii sitten toosi paljon muuta pureskeltavaa ettei tuu hammaspiikkei. Meidän toinen kani on niin vanha että on niin harvahammas että sillä ei ole ollut heiniä vuosiin. ja sillä on hammasvika =/ Eli hammas kasvaa tosi pitkäksi jo kuukaudessa! Sisko leikkaa sen aina kerran kuukaudessa. Ja toinen kani ei vaan pureskele tai edes koske heiniin =)) Joo,eli ei heiniä meillä muillakuin gerbiileillä.

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Wowi kirjoitti:Ei kanit tarvi välttämättä heinää. Ne tarvii sitten toosi paljon muuta pureskeltavaa ettei tuu hammaspiikkei. Meidän toinen kani on niin vanha että on niin harvahammas että sillä ei ole ollut heiniä vuosiin. ja sillä on hammasvika =/ Eli hammas kasvaa tosi pitkäksi jo kuukaudessa! Sisko leikkaa sen aina kerran kuukaudessa. Ja toinen kani ei vaan pureskele tai edes koske heiniin =)) Joo,eli ei heiniä meillä muillakuin gerbiileillä.

Tota heinä kuuluu kanin perusruokaa o_____O'' kaniparat.

Wowi

Wowi
hihhuli
hihhuli

Wegrey kirjoitti:
Wowi kirjoitti:Ei kanit tarvi välttämättä heinää. Ne tarvii sitten toosi paljon muuta pureskeltavaa ettei tuu hammaspiikkei. Meidän toinen kani on niin vanha että on niin harvahammas että sillä ei ole ollut heiniä vuosiin. ja sillä on hammasvika =/ Eli hammas kasvaa tosi pitkäksi jo kuukaudessa! Sisko leikkaa sen aina kerran kuukaudessa. Ja toinen kani ei vaan pureskele tai edes koske heiniin =)) Joo,eli ei heiniä meillä muillakuin gerbiileillä.

Tota heinä kuuluu kanin perusruokaa o_____O'' kaniparat.

Kannattaisi ehkä oppia hiukan kaneista, ennenkuin tulet haukkumaan toisten
kaneja -.- Kaneja ollut meillä yli 10v.
Ensiksikin, ne saa pelleteistä kaiken tarvittavan ravinnon.
Toiseksi, toinen kaneista ei syö heinää edes pakolla,vaikka tarjolla olisi.
Kolmanneksi, toi 10v kanivanhus ei saisi heinänkorttakaan hammasvian takia
pureskelluksi. Tukehtuisi. Mutta silti ei ole sairastellut ja wohoo, on 10v!!
Neljänneksi, järkee alkaa haukkumaan heti toisen kaneja kaniparoiksi -.-
Tosi hyvä ylläpitäjä olet

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Wowi kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Wowi kirjoitti:Ei kanit tarvi välttämättä heinää. Ne tarvii sitten toosi paljon muuta pureskeltavaa ettei tuu hammaspiikkei. Meidän toinen kani on niin vanha että on niin harvahammas että sillä ei ole ollut heiniä vuosiin. ja sillä on hammasvika =/ Eli hammas kasvaa tosi pitkäksi jo kuukaudessa! Sisko leikkaa sen aina kerran kuukaudessa. Ja toinen kani ei vaan pureskele tai edes koske heiniin =)) Joo,eli ei heiniä meillä muillakuin gerbiileillä.

Tota heinä kuuluu kanin perusruokaa o_____O'' kaniparat.

Kannattaisi ehkä oppia hiukan kaneista, ennenkuin tulet haukkumaan toisten
kaneja -.- Kaneja ollut meillä yli 10v.
Ensiksikin, ne saa pelleteistä kaiken tarvittavan ravinnon.
Toiseksi, toinen kaneista ei syö heinää edes pakolla,vaikka tarjolla olisi.
Kolmanneksi, toi 10v kanivanhus ei saisi heinänkorttakaan hammasvian takia
pureskelluksi. Tukehtuisi. Mutta silti ei ole sairastellut ja wohoo, on 10v!!
Neljänneksi, järkee alkaa haukkumaan heti toisen kaneja kaniparoiksi -.-
Tosi hyvä ylläpitäjä olet

Jaa kui vaa, mulle opetettu, ja kaikki sanonu, et heinä on kanin perusruokaa on heinä, ja sitä pitäs olla aina, koko ajan,nyt ja seuraavat kuus vuotta eteenpäin. Ite sun ei tarvis alkaa haukkuu huonoks ylläpitäjäks, jos sanon mun mielipiteen ? -___-' Voisin sanoo täs pari muutaki juttuu, mut on vähä kiirus täs koneel tehä kaikkee.

Wowi

Wowi
hihhuli
hihhuli

Eikö aivoosi mahdu että ei se ole välttämätöntä antaa heinää jos antaa pelletejä
joissa on jo niitä ravinteita mitä heinässä on.
Kysy vaikka joltaan kasvattajalta, oot naurettava ;DDD
Ei oikeen kanille joka tukehtuis heinään, ja joka ei voi pureskella sitä voi
antaa heinää, eikä kanille joka ei koskekkaan.
Soitappa vaikka jollekkin eläinlääkärille/ kelle tahansa ja kysy asiaa -.-

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

nonii lapset, lapset eipäs riidellä 8D

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa