Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Pelaako kukaan WoWia? ;D

+2
Immoral
canis_lupus
6 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Pelaako kukaan WoWia? ;D La Kesä 21, 2008 10:53 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Ite pelailen aina kamun luona World of Warcraftia. Tosi hauska peli. Ooteko kokeillu? :3

2Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Vs: Pelaako kukaan WoWia? ;D La Kesä 21, 2008 10:55 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Mä en ainakaan Very Happy Oon tosi ennakkoluulonen kaikkien noiden nettipelien suhteen, niiku just ton WoWin ja CS'n.

Saa yrittää vakuuttaa, että kannattaa Razz

3Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Vs: Pelaako kukaan WoWia? ;D La Kesä 21, 2008 10:58 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

WoW on kyllä niin påp. :33

4Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Vs: Pelaako kukaan WoWia? ;D La Kesä 21, 2008 11:00 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Sähän oot mahtava vakuuttaja (meinasin kirjoitaa mahava Very Happy)!

Ja toi oli sitten sarkasmia.

Mikä sen idea on? Razz

5Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Vs: Pelaako kukaan WoWia? ;D La Kesä 21, 2008 11:03 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Immoral kirjoitti:Sähän oot mahtava vakuuttaja (meinasin kirjoitaa mahava Very Happy)!

Ja toi oli sitten sarkasmia.

Mikä sen idea on? Razz

No siinä liikutaan semmosella hihhulilla, joka hihhuloi ja tekee sellasia hihhuleita tehtäviä. Vähän oon hyvä selittämään. :'D

6Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Vs: Pelaako kukaan WoWia? ;D La Kesä 21, 2008 11:06 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

KETÄ VÄSYTTÄÄ? Very Happy

Mua. >8D Juon tässä samalla kakan makuiska kokista, että pysyn hereillä.

7Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Vs: Pelaako kukaan WoWia? ;D Su Kesä 22, 2008 11:38 am

Wowi

Wowi
hihhuli
hihhuli

Joskus

8Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Vs: Pelaako kukaan WoWia? ;D Su Kesä 22, 2008 11:41 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Heii! Miks noi meiän kommentoinnit menee tollee hölmösti tossa ylhäällä, Cani?

Toi mitä on mun kirjottamaa, näkyy tossa niiku sä oisit kirjottan sen toisin päin Surprised

9Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Vs: Pelaako kukaan WoWia? ;D Su Kesä 22, 2008 12:13 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Immoral kirjoitti:Heii! Miks noi meiän kommentoinnit menee tollee hölmösti tossa ylhäällä, Cani?

Toi mitä on mun kirjottamaa, näkyy tossa niiku sä oisit kirjottan sen toisin päin Surprised

Häh? En tajunnu. 8DD

10Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Vs: Pelaako kukaan WoWia? ;D Su Kesä 22, 2008 12:15 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Immoral kirjoitti:KETÄ VÄSYTTÄÄ? Very Happy

Mua. >8D Juon tässä samalla kakan makuiska kokista, että pysyn hereillä.

Tai en mä tiedä, mut mä en ainakaan oo kirjottan tota!

11Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Vs: Pelaako kukaan WoWia? ;D Su Kesä 22, 2008 12:18 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Immoral kirjoitti:
Immoral kirjoitti:KETÄ VÄSYTTÄÄ? Very Happy

Mua. >8D Juon tässä samalla kakan makuiska kokista, että pysyn hereillä.

Tai en mä tiedä, mut mä en ainakaan oo kirjottan tota!

Oho, se on menny vahingossa tolleen, sorii. 8'D

12Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Vs: Pelaako kukaan WoWia? ;D Su Kesä 22, 2008 1:38 pm

hosuli


mankeli
mankeli

Oon veljen tykönä joskujs pelannu sillä kääpiöllä ja sitten jollaki joka ratsasti tiikerillä lol!

13Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Vs: Pelaako kukaan WoWia? ;D Su Kesä 22, 2008 5:38 pm

¤snowflake¤

¤snowflake¤
mankeli
mankeli

En wowia mutta mutta wolfenstein enemy territorya ja cs'ssää SmileSmile parhaita. Very Happy

14Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Vs: Pelaako kukaan WoWia? ;D Su Kesä 22, 2008 5:39 pm

¤snowflake¤

¤snowflake¤
mankeli
mankeli

Nomut onks ketää joka pelais Travianii? :]]

15Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Vs: Pelaako kukaan WoWia? ;D Su Kesä 22, 2008 7:57 pm

Wowi

Wowi
hihhuli
hihhuli

Mä pelasin joskus travianii tongue

16Pelaako kukaan WoWia? ;D Empty Vs: Pelaako kukaan WoWia? ;D Su Kesä 22, 2008 10:15 pm

Kuchi

Kuchi
hihhuli
hihhuli

Urr oon saanu tarpeeks WoWista ku isoveli pelaa sitä 24/7 -.-

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa