täällä paistaa aurinko ja on lämminnn <3
Tuijotus.net foorumi
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
wohou, saanko määkin vähän niistä letuista? Piru kun menit mainitteen, niin alko ittekkin tekeen mieliWegrey kirjoitti:Nazgul, mulla menny päivä ihan hyvin 8--D Kävin äiteen mukan Heinon tukussa, nyt mullon paljon kaikkii herkkui, ostettii mullekki vähän kaikkee :'D Teen tänää jossai vaihees viel lettui. ^^
Jos tylsää,haluisko joku ehk mainostella tätä foorumii jossain ? 8'D
Nazgul kirjoitti:Onks hevoset.comissa jo mainostettu?
Nazgul kirjoitti:wohou, saanko määkin vähän niistä letuista? Piru kun menit mainitteen, niin alko ittekkin tekeen mieliWegrey kirjoitti:Nazgul, mulla menny päivä ihan hyvin 8--D Kävin äiteen mukan Heinon tukussa, nyt mullon paljon kaikkii herkkui, ostettii mullekki vähän kaikkee :'D Teen tänää jossai vaihees viel lettui. ^^
Heh hee, jep, upeeta! x)Wegrey kirjoitti:Nazgul kirjoitti:wohou, saanko määkin vähän niistä letuista? Piru kun menit mainitteen, niin alko ittekkin tekeen mieliWegrey kirjoitti:Nazgul, mulla menny päivä ihan hyvin 8--D Kävin äiteen mukan Heinon tukussa, nyt mullon paljon kaikkii herkkui, ostettii mullekki vähän kaikkee :'D Teen tänää jossai vaihees viel lettui. ^^
8---D hahhha. saaaat, tervetulloo Wegen lettukesteille <3 Mennää hihhuloimaa ja hyppelee ympäri meiä pihaa ja sit istutaa meiä kasvimaalle syömää niit lettui. >8D Kaatosatees.
Nazgul kirjoitti:Heh hee, jep, upeeta! x)Wegrey kirjoitti:Nazgul kirjoitti:wohou, saanko määkin vähän niistä letuista? Piru kun menit mainitteen, niin alko ittekkin tekeen mieliWegrey kirjoitti:Nazgul, mulla menny päivä ihan hyvin 8--D Kävin äiteen mukan Heinon tukussa, nyt mullon paljon kaikkii herkkui, ostettii mullekki vähän kaikkee :'D Teen tänää jossai vaihees viel lettui. ^^
8---D hahhha. saaaat, tervetulloo Wegen lettukesteille <3 Mennää hihhuloimaa ja hyppelee ympäri meiä pihaa ja sit istutaa meiä kasvimaalle syömää niit lettui. >8D Kaatosatees.
canis_lupus kirjoitti:Mulla on ja ossaan käyttää. 8DD
canis_lupus kirjoitti:Sori, oon jo unohtanu, siis mikä teksti? 8DD
Wegrey kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Sori, oon jo unohtanu, siis mikä teksti? 8DD
ESITTELY ! 8'''''DDDDDDD joku on viel fiksumpi ku cäpsy
Caps_Lock kirjoitti:hei taas :> tulin hetkeks, mut meen kohta laittaan ruokaa.
canis_lupus kirjoitti:Wegrey kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Sori, oon jo unohtanu, siis mikä teksti? 8DD
Ai siis esittely minusta? Via?
Wegrey kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Wegrey kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Sori, oon jo unohtanu, siis mikä teksti? 8DD
Jjjuuuu ja sit muutaki jos kekkaisit jotai viel, ku se esittely on nii pska. :<
canis_lupus kirjoitti:Wegrey kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Wegrey kirjoitti:canis_lupus kirjoitti:Sori, oon jo unohtanu, siis mikä teksti? 8DD
Jjjuuuu ja sit muutaki jos kekkaisit jotai viel, ku se esittely on nii pska. :<
Oonko mää sen tallin osaomistaja niinQ? >8DDDDdd
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa