Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kannettavat tietokoneet

+7
ande.
Grymma
Tuholaiseläin
Wegrey
N|t-a
swii
Para-noir
11 posters

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

1Kannettavat tietokoneet Empty Kannettavat tietokoneet Su Kesä 22, 2008 9:00 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Eli siis, kohta olis hankinnassa kannettava tietokone. Budjetti on max. 600, mielellään tietysti halvempi;)

Kuinka paljon tulisi muistia olla vähintään että kestää ihan normaalin nettisurffailun? (mese tietty kans)
Ja suositelkaas hyviä merkkejä ja tietokoneita. Entä mitä ei kannata missään nimessä ostaa?

Ja vielä viimeisenä, onko kellään niitä langattomia nettiyhteyksiä? Semmoinen ois kätevä, mutta oon kuullut että ne olisi ihan pirun hitaita?

2Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Su Kesä 22, 2008 9:02 pm

swii

swii
jyrä
jyrä

hmm.. mulla on joku hp:n kone minkä opiskelija budjetilla ostin Very Happy empähä muista yhtää miten paljo muistia yms. täs on mut pelaa kyllä hyvin ja oli tosiaan tuohon hintahaarukkaa Very Happy

http://www.freewebs.com/suvis/

3Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Su Kesä 22, 2008 9:03 pm

swii

swii
jyrä
jyrä

oho, unohin lisätä vielä että mulla on DNA mokkula Smile se on tooosi kätevä ku minäki reissaan ympäri suomee nii paljon.. toimii jopa pudasjärvellä meillä koululla nii kyllä toimii sitte kaikkialla :DD

http://www.freewebs.com/suvis/

4Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Su Kesä 22, 2008 9:03 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Selvä, pitääkin katsella sitten tuota merkkiä.Smile

Onko sulla kuinka paljon musiikkia/kuvia koneella? Tai tietysti ainahan ne voi siirtää muistitikulle ettei vie turhaa tilaa

5Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Su Kesä 22, 2008 9:04 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

swii kirjoitti:oho, unohin lisätä vielä että mulla on DNA mokkula Smile se on tooosi kätevä ku minäki reissaan ympäri suomee nii paljon.. toimii jopa pudasjärvellä meillä koululla nii kyllä toimii sitte kaikkialla :DD

Aijaa, ja juuri tuosta mokkulasta olen kuullut että olisi ihan kauhea hidas!Surprised Et ole sattunut kaakkois-suomessa käymään, toimisikohan täällä miten?Wink

6Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Su Kesä 22, 2008 9:07 pm

N|t-a

N|t-a
hihhuli
hihhuli

Mulla Fujitsu Siemens Amilo. Mitää muuta en täst koneest tiiääkkää.. Mut hyvi toimii, ja tilaa on ollu. Mulla noin 2000 biisiä, 3leffaa, 1sarjan 1 tuottis tällä koneella, ja noin öö 500 kuvaa. Eikä ole edes hidas. Cool

Nii ja tää makso 499e 2 vuot sitte. What a Face

Ja mun netin nopeus on 512megabittiä, megatavua, en tiiä.. Smile

7Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Su Kesä 22, 2008 9:08 pm

swii

swii
jyrä
jyrä

No voit kuvitella että kuvia löytyy AIVAN KAUHEASTI kun harrastan valokuvausta :DD
musiikkia reippaasti yli 1000kpl Razz
Mokkula on ainaki täälä p-suomes ollu ihan suhteellisen nopee Very Happy paitsi ihan korves..
Siellä päin ku oon käyny niin mokkula ei oo ollu edes mukana Very Happy

http://www.freewebs.com/suvis/

8Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Su Kesä 22, 2008 9:09 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

N|t-a kirjoitti:Mulla Fujitsu Siemens Amilo. Mitää muuta en täst koneest tiiääkkää.. Mut hyvi toimii, ja tilaa on ollu. Mulla noin 2000 biisiä, 3leffaa, 1sarjan 1 tuottis tällä koneella, ja noin öö 500 kuvaa. Eikä ole edes hidas. Cool

Nii ja tää makso 499e 2 vuot sitte. What a Face

Ja mun netin nopeus on 512megabittiä, megatavua, en tiiä.. Smile

aika paljon mahtuu tiedostoja koneelle:o toikin on varteenotettava merkkivaihtoehto:D
Onko teillä vista-käyttöjärjestelmä?: D Siitäkin olen kuullut niin risuja kuin ruusujakin..

9Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Su Kesä 22, 2008 9:10 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

no aika korvessa kyllä asun:D että en sitten tiedä mitenköhän täällä..Hmm scratch Noh, täytyypi katsella;)

10Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Su Kesä 22, 2008 9:27 pm

N|t-a

N|t-a
hihhuli
hihhuli

Para-noir kirjoitti:
N|t-a kirjoitti:Mulla Fujitsu Siemens Amilo. Mitää muuta en täst koneest tiiääkkää.. Mut hyvi toimii, ja tilaa on ollu. Mulla noin 2000 biisiä, 3leffaa, 1sarjan 1 tuottis tällä koneella, ja noin öö 500 kuvaa. Eikä ole edes hidas. Cool

Nii ja tää makso 499e 2 vuot sitte. What a Face

Ja mun netin nopeus on 512megabittiä, megatavua, en tiiä.. Smile

aika paljon mahtuu tiedostoja koneelle:o toikin on varteenotettava merkkivaihtoehto:D
Onko teillä vista-käyttöjärjestelmä?: D Siitäkin olen kuullut niin risuja kuin ruusujakin..

Ei mitään käryä.. Smile En tajuu koneista oikeest niinku mitää .)

11Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Su Kesä 22, 2008 9:44 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Meil joku HP kone, emmä tiiä. :--D En tiiä hintaa/en muista olisko ollu jotai 3OOe? eei mitää muistii

12Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Su Kesä 22, 2008 9:44 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

eiku muistikuvaa itelläni hinnasta. Very Happy

13Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Su Kesä 22, 2008 9:52 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Seelvä:p Tuosta vistasta kiinnostaisi kuulla lisää, kannattaako hankkia semmoinen missä se on, vaiko ei..

14Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Su Kesä 22, 2008 11:41 pm

Tuholaiseläin

Tuholaiseläin
hihhuli
hihhuli

Meidän kantsu/raahattava on HP, vain peruskäyttöön, ei pyörittämään raskaita ohjelmia. Pari viikkoa meillä ollu, ku entinen kannettava (Acer) hajosi ilman syytä.

Tää makso 650 € ku yhestä yksityisestä firmasta ostettiin ja hyvä on ollu! On Vista ja siisti ihan ulkoaki. Suosittelen! HP on hyvä hankinta.

15Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Ma Kesä 23, 2008 7:58 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Tuholaiseläin kirjoitti:Meidän kantsu/raahattava on HP, vain peruskäyttöön, ei pyörittämään raskaita ohjelmia. Pari viikkoa meillä ollu, ku entinen kannettava (Acer) hajosi ilman syytä.

Tää makso 650 € ku yhestä yksityisestä firmasta ostettiin ja hyvä on ollu! On Vista ja siisti ihan ulkoaki. Suosittelen! HP on hyvä hankinta.


oukei 8-) Meillä on tuo acer kotona pöytäkoneena, se on ollut ihan hyvä, niin ajattelin sitäkin..Mutta enpä sittenkään iedä O__ô

16Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Ma Kesä 23, 2008 8:59 pm

Grymma

Grymma
hihhuli
hihhuli

Meillä on joku HP:n läppäri (joku 3-4 vuotta vanha) niin se on ihan finaalissa. Jökkii, jumittaa ja sammuu vähän väliä itekseen vaikkei siellä mitään erikoista edes ole (ihan nettikäytössä ollut) ja sitten se hiiri hyppii välillä minne sattuu Very Happy Onneks ei mun tarvitse sitä käyttää kun muuten lentäis pian koko vehje ikkunasta Very Happy.

17Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Ma Kesä 23, 2008 9:57 pm

ande.

ande.

acerin kannettavat on kuulemman ihan surkeita :<

itsellä fujitsu siemens amilo, ja toimii kuin unelma <3 ;D vuoden vanha (:
http://lefttoe.com/__oneclick_uploads/2007/04/h1032l.jpg tollanen ;D

18Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Ti Kesä 24, 2008 11:47 am

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Pitää sitten varmaan unohtaa acerit;o

applen koneen haluaisin, mutta ne ei oikein sovi budjettiin!: D

19Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Ti Kesä 24, 2008 12:01 pm

hosuli


mankeli
mankeli

meillä on tämmönen joku jonka merkkiä en tiiä mutta tässä on tuo vista Very Happy

Hyvin on toiminut, on vaan tottunut siihen normaaliin niin aluksi oli aika vaikea löytää kaikkia asetuksia mutta muuten mielestäni parempi kuin normaali windows Smile Ja nyt ku tää kone ollu meillä n. viikon niin alkaa jo oppiin tätä vistaaki sääteleen paremmin ;D

20Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Ti Kesä 24, 2008 12:05 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

hosuli; onko siinä vistassa kuinka paljon eroja ihan normi windows xp:hen verrattuna?

Noh, ehkä sitä oppii käyttämään, ellen sitten ole hermostuksissani heittänyt koko konetta seinään kun en osaa käyttää! 8D

21Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Ti Kesä 24, 2008 12:10 pm

hosuli


mankeli
mankeli

ei ole loppujen lopuksi paljoa eroa kuitenkaan Smile

Itellä ainoa ongelma tuli niitten ponnahdusikkunoiden kanssa ku en löytäny sitä asetusta mistä ne voi sallia.... Very Happy:D

Mutta käynnistyy nopeampaa ja muutenki paljon kivempi Smile enkä usko että kone lentää seinään ku suht. helppo kummiski Very Happy

22Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Ti Kesä 24, 2008 12:11 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

hosuli kirjoitti:ei ole loppujen lopuksi paljoa eroa kuitenkaan Smile

Itellä ainoa ongelma tuli niitten ponnahdusikkunoiden kanssa ku en löytäny sitä asetusta mistä ne voi sallia.... Very Happy:D

Mutta käynnistyy nopeampaa ja muutenki paljon kivempi Smile enkä usko että kone lentää seinään ku suht. helppo kummiski Very Happy


Seelvä Razz

23Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Ke Kesä 25, 2008 9:10 pm

Naesa

Naesa
hihhuli
hihhuli

Meilläkin oli HP, kunnes isoveli vei sen mukanaan kun muutti pois kotoa. Hyvin toimi, meillä oli "langallinen" verkkoyhteys. Nyt siellä isoveljen kämpässä on langaton verkkoyhteys, mutta isoveli ei oo sitä ite hankkinu, sillä toimii netti koska sen seinänaapurilla on langaton yhteys Very Happy

24Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Ke Kesä 25, 2008 9:54 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Naesa:seelvä: )

Alan kallistua nyt tuoh HP:n kannalle, tai jos ei se niin Fujitsu Siemens. Kuinka paljon koneessa kannattaisi olla muistia, että siihen myöskin mahtuu tavaraa:p koska kun muutan kotoa, ja muutenkin, haluan kaikki musiikit ja kuvat tästä koti-koneeltakin..

25Kannettavat tietokoneet Empty Vs: Kannettavat tietokoneet Ke Kesä 25, 2008 9:57 pm

Shiipa.

Shiipa.
hihhuli
hihhuli

Mulla on HP, todella hyvä eikä maksanutkaan paljon (: Äitihän tämän maksoi, mutta... Ei niitä omia rahoja mistään vielä tuukkaan muualta ko äitiltä What a Face Ennen oli Fujitsu Siemens, sekin yhtä hyvä.

Acereita en kannata minäkään, on pientä kokemusta niistäkin, ei-niin-hyvää kokemusta <:

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa