Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

kissoille nimiehdotuksia

+3
Wegrey
Immoral
ssassa
7 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1kissoille nimiehdotuksia Empty kissoille nimiehdotuksia Su Kesä 22, 2008 1:52 pm

ssassa

ssassa

Olen hankkimassa kesän lopussa kahta kissanpentua, molemmat olisivat tyttöjä. Elikkä laittakaa tänne nimiehdotukisa kahdelle tyttökisulle.

2kissoille nimiehdotuksia Empty Vs: kissoille nimiehdotuksia Su Kesä 22, 2008 2:01 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Mä yleensä oon keksin omille elukoilleni nimet heti, kun näen ne tai vähintän jonkun viikon päästä siitä. Nimi tulee ulkonäön ja luonteen mukaan ja muokkautuu sille eläimelle sopivaks ihan itestää. Ei sitä etukäteen pysty päättämään Smile

3kissoille nimiehdotuksia Empty Vs: kissoille nimiehdotuksia Su Kesä 22, 2008 2:09 pm

ssassa

ssassa

Immoral// niin, oot kyllä oikeessa. oon kyllä tosi huono keksimään nimiä Very Happy

Mutta pistäkää nyt silti jotain, jos tulee mieleen.

4kissoille nimiehdotuksia Empty Vs: kissoille nimiehdotuksia Su Kesä 22, 2008 2:11 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Fami ♥__♥' Tai .. Jaffa ? Fanta ? Mountain Dew ? 8--D

oon fiksu

5kissoille nimiehdotuksia Empty Vs: kissoille nimiehdotuksia Su Kesä 22, 2008 5:52 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Mun seuraavan kissan nimi on Simo:D

Mutta tosiaan, yleensä päätäm kissan ulkonäön ja luonteen mukaan:p

6kissoille nimiehdotuksia Empty Vs: kissoille nimiehdotuksia Su Kesä 22, 2008 9:33 pm

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Para-noir kirjoitti:Mun seuraavan kissan nimi on Simo:D

Mutta tosiaan, yleensä päätäm kissan ulkonäön ja luonteen mukaan:p

hyi mä en ikinä antais kissalleni nimeks simo. Tunnen kaks simoo, ja vihaan molempia 8'D

7kissoille nimiehdotuksia Empty Vs: kissoille nimiehdotuksia Su Kesä 22, 2008 9:59 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

joo no se on semmoinen sisäpiirijuttu; ) ainiin, ja se simo on sitten tyttö.=P

8kissoille nimiehdotuksia Empty Vs: kissoille nimiehdotuksia Su Kesä 22, 2008 10:56 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Para-noir kirjoitti:joo no se on semmoinen sisäpiirijuttu; ) ainiin, ja se simo on sitten tyttö.=P

Sorihajos 8------''''DDDD

9kissoille nimiehdotuksia Empty Vs: kissoille nimiehdotuksia Ma Kesä 23, 2008 1:10 am

AngelaCross

AngelaCross

Tutu on sulonen nimi, mul oli kerran sen niminen kissa.

10kissoille nimiehdotuksia Empty Vs: kissoille nimiehdotuksia Ma Kesä 23, 2008 2:07 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:
Para-noir kirjoitti:joo no se on semmoinen sisäpiirijuttu; ) ainiin, ja se simo on sitten tyttö.=P

Sorihajos 8------''''DDDD


samoin 8''DD

11kissoille nimiehdotuksia Empty Vs: kissoille nimiehdotuksia Ma Kesä 23, 2008 8:03 pm

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

tyttö nimeltä simo, jotain vikaa? ;P cyclops

12kissoille nimiehdotuksia Empty Vs: kissoille nimiehdotuksia Ti Helmi 24, 2009 4:35 pm

Netta2000

Netta2000

Simo on pojan nimi!!!!!!!!!!!!!!!!! Laughing

http://nettala.juttelu.com

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa