Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Kuka maksaa hevostelunne?

+10
Nazgul
CrazyRain
dark_sun
Caps_Lock
saneli.
canis_lupus
Wegrey
Immoral
zania
Para-noir
14 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Kuka maksaa hevostelunne? Empty Kuka maksaa hevostelunne? Su Kesä 22, 2008 11:47 am

zania


hihhuli
hihhuli

Maksatteko te itse ratsastustunnit, leirit ja rats.kamppeet vai maksaako vanhemmat? Maksaako ne kui innossaan? Smile

Meillä pääasiassa minä otan omista rahoista, joskus saattaa vanhemmat maksaa jonku verran..

2Kuka maksaa hevostelunne? Empty Vs: Kuka maksaa hevostelunne? Su Kesä 22, 2008 11:47 am

Para-noir

Para-noir
jyrä
jyrä

Yleensä maksan itse, mutta joskus vanhemmat myös maksaa, eivät kovin innoissaan tosin:D

3Kuka maksaa hevostelunne? Empty Vs: Kuka maksaa hevostelunne? Su Kesä 22, 2008 11:47 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Porukat kustantaa meillä ainaki aika paljon. Varusteita ostelen omasta pussista.

4Kuka maksaa hevostelunne? Empty Vs: Kuka maksaa hevostelunne? Su Kesä 22, 2008 11:48 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Immoral kirjoitti:Porukat kustantaa meillä ainaki aika paljon. Varusteita ostelen omasta pussista.

Sama. <:

5Kuka maksaa hevostelunne? Empty Vs: Kuka maksaa hevostelunne? Su Kesä 22, 2008 12:52 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Äitipuoli kustantaa oman hepan, valmennukset, perusvarusteet yms. mielellään, mutta erikoisjutut maksan omasta pussista. (:

6Kuka maksaa hevostelunne? Empty Vs: Kuka maksaa hevostelunne? Su Kesä 22, 2008 1:11 pm

saneli.


hihhuli
hihhuli

Äiti sen yleensä maksaa. Joskus saatan ite.

7Kuka maksaa hevostelunne? Empty Vs: Kuka maksaa hevostelunne? Su Kesä 22, 2008 1:57 pm

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

vanhemmat maksaa tunnit, mutta mä maksan kaiken muun.

8Kuka maksaa hevostelunne? Empty Vs: Kuka maksaa hevostelunne? Su Kesä 22, 2008 2:23 pm

dark_sun

dark_sun
hihhuli
hihhuli

tunnit pääosin ite, vuosittaisen leirin vanhemmat ja tavarat maksaa kans vanhemmat

9Kuka maksaa hevostelunne? Empty Vs: Kuka maksaa hevostelunne? Su Kesä 22, 2008 2:37 pm

CrazyRain

CrazyRain
hihhuli
hihhuli

No vanhemmat, isovanhemmat tai sitten joskus ite.
Ratsimis varusteet ostaa myös he..
Ja sitte hoitovälineet ostan ite (harjat, päittet, narut tms.)

10Kuka maksaa hevostelunne? Empty Vs: Kuka maksaa hevostelunne? Su Kesä 22, 2008 4:38 pm

Vieraili


Vierailija

Pappa betalar Wink

Ei vaan, vanhemmat maksaa tallipaikan, valmennukset, omat varusteeni sekä kaikki eläinlääkärit, kengitykset ja tällaiset. Minä maksan ponin varusteet, ratsastustunnit (huom, tunnit ja valkut erikseen) ja omiin varusteisiin laitan myös joskus rahaa. Mummo myöskin avustaa joskus tässä harrastuksessa rahallisesti. Tyytyväinen olen tähän :-)

11Kuka maksaa hevostelunne? Empty Vs: Kuka maksaa hevostelunne? Su Kesä 22, 2008 6:57 pm

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Varusteet menee yleensä omaan piikkiin, tunnit kerran viikossa, vanhempien. Leirin makso äiti, oliskohan ollu joku palkkio hyvästä koulumenestyksestä tai vastaavaa.

http://www.freewebs.com/gallerysilence

12Kuka maksaa hevostelunne? Empty Vs: Kuka maksaa hevostelunne? Su Kesä 22, 2008 6:59 pm

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

Äiskä maksaa. Kohta puokkiin alan ite maksaa, ku sitä rahaa tulloo Very Happy Sit ei tarvii äiteen omasta pussista pistää.

http://www.freewebs.com/kyklon

13Kuka maksaa hevostelunne? Empty Vs: Kuka maksaa hevostelunne? Ti Kesä 24, 2008 8:08 pm

dafne



Äiti maksaa yleensä aina tunnit, ite saatan joskus maksaa. Varusteet maksan itse. (paitsi äiti osti ekat rats. housut ku maksovat 65e ja olin niin nuori etten saanu kerättyy rahaa ite xD)

14Kuka maksaa hevostelunne? Empty Vs: Kuka maksaa hevostelunne? Ti Kesä 24, 2008 8:27 pm

Miiu

Miiu

Tunnit maksan yleensä itse, jos on rahaa. Vanhemmat sit maksaa leirit, ei tosin kovin innoissaan.. Smile

15Kuka maksaa hevostelunne? Empty Vs: Kuka maksaa hevostelunne? Ti Kesä 24, 2008 9:24 pm

Naesa

Naesa
hihhuli
hihhuli

Mä harrastan hevosia niin, ettei se maksa = käyn vaan hoitamassa yksityistallilla, missä saa joskus ratsastaakin. Jos meen tunnille tai jonnekin, niin ite maksan. Razz

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa