Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Ratsastusryhmät

+3
Wegrey
Shimmer
zania
7 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Ratsastusryhmät Empty Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 11:31 am

zania


hihhuli
hihhuli

Minkä kokosessa ryhmässä ratsastatte, ja onko ihan ratsastuskoulu?

En usko että itse jaksaisin ratsastaa vaikka n. kymmenen hlö:n kokosessa, ko oon tottunu paljon pienempään. Mutta haluasin kuulla erityisesti semmosten kokemuksia joilla on tunnilla vaikka se 10 ratsastajaa, että saako niiltä tunneilta kuin paljo irti?Very Happy

Jos laskee että yks rats.tunti on 60 min (oikeesti pitäis vähentää alku- ja loppukäynnitki), ja ratsastajia esim. se kymmenen, opettajalla riittäs aikaa yhelle ratsastajalle 6 min. Siitä ko vähentäis nuo käynnitki nii ei jää aikaa juuri mitään..

Kaikilla ei kyllä varmaan oo mahollisuutta mennä tallille jossa on pienet ryhmät tai pienryhmiin, joten parempi noin ko ei mitään.(:

Keskustelua..

2Ratsastusryhmät Empty Vs: Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 11:34 am

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

No meidän ryhmässä se vähän vaihtelee, mut yleensä siellä on 6-8. Hyvin pystyy opettaja keskittymään kaikkiin oppilaisiin tunnin aikana. Mä taas kun tykkään enemmänki tunnilla olla semmosessa missä onkin vähän enemmän, ettei oo mitään 4 ratsukkoa.

http://www.freewebs.com/kyklon

3Ratsastusryhmät Empty Vs: Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 11:39 am

zania


hihhuli
hihhuli

Shimmer, mielenkiintoista.Very Happy Mistä tuo johtuu että tykkäät olla isommassa ryhmässä? Yleensähän se on toisin päi.Smile

4Ratsastusryhmät Empty Vs: Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 11:41 am

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

En mä tiedä. Oon aina ollu isommassa ryhmässä, ja en tiiä, mun on jotenki helpompi keskittyä ja ratsastaa ku on enemmän siinä Laughing
Älä ees kysy miten se on mahollista, se vaan on.

http://www.freewebs.com/kyklon

5Ratsastusryhmät Empty Vs: Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 11:46 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Mä en muista, mut toisel tunnil on 8-10 tyyppii ja toisel 8-10 taas. Taitaa olla jotai kaheksan, ''tokal'' tunnil.
Joono, eihän siis siin sillee opi, ja et ope voi todellaki olla huomaamat muut oppilaat ..

Menin ilma jalustimii laukkaa, yritin kääntää voltille, poni ei kääntyny vaa mä mätkähin sit alas. KUKAA ei pysähtyny ( Mä oon meiän ryhmän vanhin, kaikki muut 6>> ja vanhin 8-9v. ), poni ravaa siel, mä oon siel maas, muhu sattu kaikenlisäks niiiin paljon, olin tippunu suoraa alaselälle. :s Sit jouduin huutaa vaa opelle et tipuin. Sit se vast huomas, ku olin huutanu kolmannen kerran ... kiva.

6Ratsastusryhmät Empty Vs: Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 11:50 am

zania


hihhuli
hihhuli

Wegrey, tuommonen on kyllä jo aika paha.:S

7Ratsastusryhmät Empty Vs: Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 11:53 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

zania, joo onha se vähä. :s Sit kiva jos oisinki tippunu sillee pahasti, ni kukaa ei ois huomannu, ja kiva ku kukaa niist tyypeist jotka oli kattomas sitä tuntii ei sanonu ees meiän opelle -___-'' Ehin olla vähäaikaa siel maas, sit sattu sillee et hyvä etten ruvennu parkuu, olin vaa jtn '' Joo kyllä ei mua mihinkää satu '' :s

Muute vaa silmät punasen.

8Ratsastusryhmät Empty Vs: Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 11:54 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Tosi kiva, Wergey 8/

Mä oisin haistattanu paskat sille maikalle ja vaihtan tallia. Ei noin SAA käydä!

9Ratsastusryhmät Empty Vs: Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 11:56 am

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

^^

Meil oli joskus sijaisena joka tallimestari tallilta. Menin sit käyntii pitkin ohjin ja poni läks pukkilaukkaa ihan yks kaks. Lensin kaaressa ponin pään yli eikä kukaan ees huoman! Poni lähti syömää ruohoo kentän laidalle ja mä kömmin ylös ottaa ponin kiinni. Sit sit äiskä huutaa et "OHO! Sattuko?". Sit vasta opettaja huomaa ja pyytää muita pysähtymää. Sit se vaa rauhallisest kävelee mun luo ja tulee vaa pokkanaa "Ens kerralla muista vetää pää ylös ni ei saa heitettyy seläst". Olin et ah, vähä vaikee ku lähtee yks kaks ja mul pitkät ohjat, hmmm..

http://www.freewebs.com/kyklon

10Ratsastusryhmät Empty Vs: Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 11:59 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Shimmer kirjoitti:^^

Meil oli joskus sijaisena joka tallimestari tallilta. Menin sit käyntii pitkin ohjin ja poni läks pukkilaukkaa ihan yks kaks. Lensin kaaressa ponin pään yli eikä kukaan ees huoman! Poni lähti syömää ruohoo kentän laidalle ja mä kömmin ylös ottaa ponin kiinni. Sit sit äiskä huutaa et "OHO! Sattuko?". Sit vasta opettaja huomaa ja pyytää muita pysähtymää. Sit se vaa rauhallisest kävelee mun luo ja tulee vaa pokkanaa "Ens kerralla muista vetää pää ylös ni ei saa heitettyy seläst". Olin et ah, vähä vaikee ku lähtee yks kaks ja mul pitkät ohjat, hmmm..

Kiva. : O

11Ratsastusryhmät Empty Vs: Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 12:00 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Immoral kirjoitti:Tosi kiva, Wergey 8/

Mä oisin haistattanu paskat sille maikalle ja vaihtan tallia. Ei noin SAA käydä!

Nojoo kyl muaki vähä vitutti, mut en kuitenkaa tallii viitti vaihtaa, tääl ei oo mitää sellast ''kunnon''. :s No,saispa sen oman ponin jo ni ei tarvis kattoo ridakoulumeininkii enää

12Ratsastusryhmät Empty Vs: Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 12:00 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Kuka poni, Shimmer? :D

Nää Katiksen sijaiset on muutenki tosi.. hyviä.. olleet. En tiiä, en oo tykän.

13Ratsastusryhmät Empty Vs: Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 12:01 pm

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

No kukapas muu ku Niksu, se rodeoponi Very Happy

Joo, se oli sillon tää Johanna Huovinen sijasena...

http://www.freewebs.com/kyklon

14Ratsastusryhmät Empty Vs: Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 1:54 pm

dark_sun

dark_sun
hihhuli
hihhuli

semmoset 6-8 henkee kans vakiotunnilla..
shimmer kivoja sijaisia jos ei kerran ees mokomaa huomaa Surprised

15Ratsastusryhmät Empty Vs: Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 1:56 pm

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

meidän tunnilla on 7-9 henkilöö ratsastuskoululla, mutta hyvin silti oppii. :>

16Ratsastusryhmät Empty Vs: Ratsastusryhmät Su Kesä 22, 2008 6:53 pm

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Juu, meillä on semmonen kuuden hengen porukka. Harmi vaan, tallin kurssihomma on aikas sekava, itsellä ei ole mitään tietoa, millä jatkokurssilla olen, sillä jatkokursseja on 5 ja olin sillä vitosella jo about vuos sitten. Porukka on kans vähän huonompia kuin minä (en ole itserakas, olen vain ratsastanut paljon pidempään kuin ne muut)

http://www.freewebs.com/gallerysilence

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa