Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Koulu vs Esteet vs Kenttä

+8
ariel.
Tuttitohtori
canis_lupus
Shimmer
Immoral
Möhkö
Caps_Lock
Wegrey
12 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 5:00 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Mikä on kivointa harrastaa/kisata? c(:

Musta koulu ehkä. : D

2Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 5:02 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

koulu on ehdottomasti parasta. Oon normaalisti koulupainotteisella tunnilla, mut nyt on ollu iha hirveetä ku tää kuukausi oon ollu toisella tunnilla ja me ollaan hypätty joka kerta, paitti yhellä kerralla mentiin uittaan. Ja ens kerrallakin hypätään maastoesteitä -.-'

3Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 5:04 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:koulu on ehdottomasti parasta. Oon normaalisti koulupainotteisella tunnilla, mut nyt on ollu iha hirveetä ku tää kuukausi oon ollu toisella tunnilla ja me ollaan hypätty joka kerta, paitti yhellä kerralla mentiin uittaan. Ja ens kerrallakin hypätään maastoesteitä -.-'

Kiva : o

Epist mäki haluun uittaa ja kaikkee. ; O

4Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 5:22 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:koulu on ehdottomasti parasta. Oon normaalisti koulupainotteisella tunnilla, mut nyt on ollu iha hirveetä ku tää kuukausi oon ollu toisella tunnilla ja me ollaan hypätty joka kerta, paitti yhellä kerralla mentiin uittaan. Ja ens kerrallakin hypätään maastoesteitä -.-'

Kiva : o

Epist mäki haluun uittaa ja kaikkee. ; O

hähää mitäs et käy suomen parhaalla tallilla >8DD

5Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 5:27 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:koulu on ehdottomasti parasta. Oon normaalisti koulupainotteisella tunnilla, mut nyt on ollu iha hirveetä ku tää kuukausi oon ollu toisella tunnilla ja me ollaan hypätty joka kerta, paitti yhellä kerralla mentiin uittaan. Ja ens kerrallakin hypätään maastoesteitä -.-'

Kiva : o

Epist mäki haluun uittaa ja kaikkee. ; O

hähää mitäs et käy suomen parhaalla tallilla >8DD

Jjjaaa mikäs se o ? 8D

6Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 5:32 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:koulu on ehdottomasti parasta. Oon normaalisti koulupainotteisella tunnilla, mut nyt on ollu iha hirveetä ku tää kuukausi oon ollu toisella tunnilla ja me ollaan hypätty joka kerta, paitti yhellä kerralla mentiin uittaan. Ja ens kerrallakin hypätään maastoesteitä -.-'

Kiva : o

Epist mäki haluun uittaa ja kaikkee. ; O

hähää mitäs et käy suomen parhaalla tallilla >8DD

Jjjaaa mikäs se o ? 8D

kaupin ratsastuskoulu.

7Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 5:35 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:
Wegrey kirjoitti:
Caps_Lock kirjoitti:koulu on ehdottomasti parasta. Oon normaalisti koulupainotteisella tunnilla, mut nyt on ollu iha hirveetä ku tää kuukausi oon ollu toisella tunnilla ja me ollaan hypätty joka kerta, paitti yhellä kerralla mentiin uittaan. Ja ens kerrallakin hypätään maastoesteitä -.-'

Kiva : o

Epist mäki haluun uittaa ja kaikkee. ; O

hähää mitäs et käy suomen parhaalla tallilla >8DD

Jjjaaa mikäs se o ? 8D

kaupin ratsastuskoulu.

Stna luin et ' Kaapin ratsastuskoulu ' 8-----''DDD

8Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 10:07 am

Möhkö



Kisaan kouluu ja esteit, enemmän kyl koulua Very Happy

9Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 10:13 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Ennemmin mä esteitä kisaan ko koulua. Esteillä ei ehdi eikä tarvi miettiä niin montaa juttua omassa ulkomuodossaa ja muutenki yksinkertasempaa. Nähnäh.

Kyl se koulukin menee.

10Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 10:30 am

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

Ihan normi koulutunneilal tulee käytyä, siellä ei oikeesta pahemmin hypitä. Mä en kisaa ollenkaa. Mutta tykkään kyllä esteistä, toivoisinki hartaasti että me hypittäis tunnilla ees se kerta kuukaudes, mutta ei.

http://www.freewebs.com/kyklon

11Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 10:34 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Shimmer, kai se teidän maikka toiveita kuuntelee? Ja, jos se katsoo, ettei teiän ryhmä oo riittävän kehittyny hyppäämäseen niin pyydä, että harjottelisitte ihan koulutunneillakin (puomit/kavaletit) (:

12Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 10:46 am

Shimmer

Shimmer
paistinpannu
paistinpannu

Kyllä se silleen, mut se pitää enemmänki näitä koulutunteja. Se niinku suunnittelee jo ajoissa mitä tehään. On meillä välillä silleen et saadaan ite päättää mitä tehään, mut mä tuun aina niin myöhään tallille et kaikki on jo ehtiny päättää mitä voitas tehä.

Joo, kyllä tässä nyt ollaan jo niin kehittyneitä. Tunti on kuitenki HeB tasonen ja siellä on 4-8vuotta ratsastaneita suunnilleen. Ei tallilla muillakaan tunneilla paljon hypitä. Ja ihan ymmärrettäväähän tosin, kun siellä on kuitenki pari estevalmennustuntia viikossa. Ei hevosiakaan voi ihan mielinmäärin hypyttää.

Mutta, ehkä vielä jossain vaiheessa, täytyy ainakin jossain vaiheessa opelle mainita että voisko hypätä jollain tunnilla Very Happy

http://www.freewebs.com/kyklon

13Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 10:52 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Joo, kato mä en yhtään tienny minkä tasosia te ootte Embarassed
Se oli vaan ajatus.

Vitsi, mun tekee miel päästä ratsstamaa ko en oo pariin kuukauteen käyny. Puolee vuotee en oo kunnol ratsastan ko ehk pari kertaa. Köpötelly vaan lähinnä.

14Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 10:55 am

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Oman hepan kanssa ei onnistu muu kuin koulu, sillä herra hyppää 30cm esteen niin kuin se olisi metrinen. Nuorempana onnistu, mutta nyt vanhana jalat rasittuu liikaa.

15Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 3:58 pm

Tuttitohtori



Esteratsastus ehdottomasti Smile

16Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 7:08 pm

ariel.

ariel.

Maasto on kivointa, sitten tulee koulu Very Happy

17Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Su Kesä 22, 2008 9:50 pm

evvaa


hihhuli
hihhuli

Esteet on kaikista kivoimpia, koska siinä on vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Very Happy

Koulu on myös mukavaa. (:

18Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Ma Kesä 23, 2008 2:00 pm

Nazgul

Nazgul
persmyyrä
persmyyrä

Itselle kisat on aina esteistä. Paitsi koulukisoihinkin silloin, jos niissä saa samalla suoritettua ratsastusmerkin. Esteissä on vaan jotenkin se jännnitys ja toiminta <3

http://www.freewebs.com/gallerysilence

19Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Ma Kesä 23, 2008 2:30 pm

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Mä tykkäsin enne esteist tooosi paljo, en enää. : o mullon joku piäni estepelko :s

20Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä Ti Kesä 24, 2008 7:46 pm

dafne



No esteitä en ole itseasiassa mennyt, mutta vaikuttavat kivoilta.. Smile Tykkään myös kouluratsastuksesta, vaikka siinäkään en osaa paljoa mitään, olen ehkä juuri ja juuri helppo c:n tasoinen. Mutta lisäksi tykkään maastoilusta ja pelloilla ratsastelusta. :DD Eli mikä tahansa käy. Very Happy

21Koulu vs Esteet vs Kenttä Empty Vs: Koulu vs Esteet vs Kenttä To Heinä 17, 2008 9:58 pm

Shoopy`



Itse tykkään enemmän esteistä. Smile

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

» Kanit + Esteet

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa