Mikä on kivointa harrastaa/kisata? c(:
Musta koulu ehkä. : D
Musta koulu ehkä. : D
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Caps_Lock kirjoitti:koulu on ehdottomasti parasta. Oon normaalisti koulupainotteisella tunnilla, mut nyt on ollu iha hirveetä ku tää kuukausi oon ollu toisella tunnilla ja me ollaan hypätty joka kerta, paitti yhellä kerralla mentiin uittaan. Ja ens kerrallakin hypätään maastoesteitä -.-'
Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:koulu on ehdottomasti parasta. Oon normaalisti koulupainotteisella tunnilla, mut nyt on ollu iha hirveetä ku tää kuukausi oon ollu toisella tunnilla ja me ollaan hypätty joka kerta, paitti yhellä kerralla mentiin uittaan. Ja ens kerrallakin hypätään maastoesteitä -.-'
Kiva : o
Epist mäki haluun uittaa ja kaikkee. ; O
Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:koulu on ehdottomasti parasta. Oon normaalisti koulupainotteisella tunnilla, mut nyt on ollu iha hirveetä ku tää kuukausi oon ollu toisella tunnilla ja me ollaan hypätty joka kerta, paitti yhellä kerralla mentiin uittaan. Ja ens kerrallakin hypätään maastoesteitä -.-'
hähää mitäs et käy suomen parhaalla tallilla >8DD
Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:koulu on ehdottomasti parasta. Oon normaalisti koulupainotteisella tunnilla, mut nyt on ollu iha hirveetä ku tää kuukausi oon ollu toisella tunnilla ja me ollaan hypätty joka kerta, paitti yhellä kerralla mentiin uittaan. Ja ens kerrallakin hypätään maastoesteitä -.-'
Jjjaaa mikäs se o ? 8D
Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Caps_Lock kirjoitti:koulu on ehdottomasti parasta. Oon normaalisti koulupainotteisella tunnilla, mut nyt on ollu iha hirveetä ku tää kuukausi oon ollu toisella tunnilla ja me ollaan hypätty joka kerta, paitti yhellä kerralla mentiin uittaan. Ja ens kerrallakin hypätään maastoesteitä -.-'
Jjjaaa mikäs se o ? 8D
kaupin ratsastuskoulu.
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa