Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Korkein este, minkä koirasi on hypännyt?

+2
Caps_Lock
Wegrey
6 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Korkein este, minkä koirasi on hypännyt? Empty Korkein este, minkä koirasi on hypännyt? Su Kesä 22, 2008 4:46 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Säkäkorkeus mukaan ! <:

Oma 41cm, neljääviittä, mut hyppää välil sen verran isosti et siitä katottun viittäviittä. [:

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

ei hajuakaa kui iso, mut se on sellane arkajalka, et se on vaikee saada ees viissenttisen yli 8D. Mut kyl seki on varmaa jotain neljääviittä hypänny. Mut säkäkärkeutta en tiä. vähän päälle 40 cm varmaan.

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Caps_Lock kirjoitti:ei hajuakaa kui iso, mut se on sellane arkajalka, et se on vaikee saada ees viissenttisen yli 8D. Mut kyl seki on varmaa jotain neljääviittä hypänny. Mut säkäkärkeutta en tiä. vähän päälle 40 cm varmaan.

Oke : D

zania


hihhuli
hihhuli

Turre on ehkä 34 cm korkia, muistaakseni 55 cm oon hypyyttäny mutta harvemmin teen korkeita esteitä.. Yleensä jotaki 30 cm.Smile Tuo tykkää selvästi, meijän pitäis kyllä olla jossaki agilitykurssilla.Wink Sillon tällön Turre saa semmosen ihme kohtauksen että alkaa täysillä hyppii estettä koko aja puolelta toiselle.:DD

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Meiän narttua oon hyppyyttänyt (= yrittänyt hyppyyttää) ja heti ko este on niin iso et siint suinki pääsee ali ni sen mielest on ihan turha hypätä Very Happy

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Immoral kirjoitti:Meiän narttua oon hyppyyttänyt (= yrittänyt hyppyyttää) ja heti ko este on niin iso et siint suinki pääsee ali ni sen mielest on ihan turha hypätä Very Happy

Sama juttu meil, mä vaa kiljun siin vieres '' HYPPÄÄ!!!! '' Kyl se joskus hyppää sit, mut meil toiminu sellane, et laitetaa toine keppi sen ekan kepin alle sinne jonnekki kohtaa, ni se ei pääsis nii hyvi, mut kyl se sielt läpi on tullu muutaman kerra. : - D

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Jep, meilläki toi läpi tuleminen tosi yleistä. Sitte luovutin ja totesin, et ei siint ehkä tehäkkää mitää agilitykoiraa Very Happy

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Immoral kirjoitti:Jep, meilläki toi läpi tuleminen tosi yleistä. Sitte luovutin ja totesin, et ei siint ehkä tehäkkää mitää agilitykoiraa Very Happy

Mä en luovuttanu, onneks. Nykyää koiruli sellane Agility koira( uskottavaa : D), sellane et hyppii niit esteit, vähä kiintosal tyylil vaa.

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

65cm hyppäs mun ylisuuri collieuros. (oma säkäkorkeus sillä 63, vaikka onkin ihan puhasrotunen)

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

canis_lupus kirjoitti:65cm hyppäs mun ylisuuri collieuros. (oma säkäkorkeus sillä 63, vaikka onkin ihan puhasrotunen)

minkä kokosia ne sit yleensä on? :>

Shelley

Shelley

Joskus nuorempana opetin tuon meiän sillon nuoren ja virkeän suomenpystisnartun hyppäämään, muistaakseni joskus kokeiltiin veljen kanssa miten korkealle hyppää. Pienen suostuttelun jälkeen hyppäsi noin 90cm, en meinannut itekään uskoa mut koira oli kyl hyvässä kunnossa sillon ja pari vuotta hypänny melkein joka päivä jos keli vaan salli. :D Kieltämättä Naava on vähän ylikorkea, mut vaan pari senttiä. Olihan se sille sillon melkosta pelottelua välillä kun raukka ei suostunu hyppäämään välillä, mut pien suostuttelu ja koira nautti kun sai pomppia. :)

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa