Tuijotus.net foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Tuijotus.net foorumi

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Onko teillä matelijoita?

+3
Immoral
Wegrey
Caps_Lock
7 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Onko teillä matelijoita? Empty Onko teillä matelijoita? Su Kesä 22, 2008 3:59 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Onko kellään teistä liskoja tai käärmeitä tai muita sen tapasia otuksia? Itellä ei ole, mutta siskolla on Daisy niminen leopardigekko, jolle hankitaan ehkä lähitulevaisuudessa toinen leopardigekko kaveriks :--D

kuviakin löytyy taas, jos kiinnostaa ^^

minkälaisia teidän otukset on?

2Onko teillä matelijoita? Empty Vs: Onko teillä matelijoita? Su Kesä 22, 2008 4:08 am

Wegrey

Wegrey
karvalepakko
karvalepakko

Eips. <:

Joo turha. :-D

3Onko teillä matelijoita? Empty Vs: Onko teillä matelijoita? Su Kesä 22, 2008 10:22 am

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Aww. Mä niin haluisin jonku tollasen mönkiäisen :> Gekot on niin söpöjä, mut miks niittenki pitää maksaa mansikoita?

4Onko teillä matelijoita? Empty Vs: Onko teillä matelijoita? Su Kesä 22, 2008 2:29 pm

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Immoral kirjoitti:Aww. Mä niin haluisin jonku tollasen mönkiäisen :> Gekot on niin söpöjä, mut miks niittenki pitää maksaa mansikoita?

me saatiin halvalla, koska ostettiin se tutuilta :> satasella saatiin gekko, terraario+ kaikki terraarioon tarvittava ^^

5Onko teillä matelijoita? Empty Vs: Onko teillä matelijoita? Su Kesä 22, 2008 3:31 pm

Immoral

Immoral
jyrä
jyrä

Caps_Lock kirjoitti:
Immoral kirjoitti:Aww. Mä niin haluisin jonku tollasen mönkiäisen :> Gekot on niin söpöjä, mut miks niittenki pitää maksaa mansikoita?

me saatiin halvalla, koska ostettiin se tutuilta :> satasella saatiin gekko, terraario+ kaikki terraarioon tarvittava ^^


No joo! ei oo reiluu Sad

6Onko teillä matelijoita? Empty Vs: Onko teillä matelijoita? Su Kesä 22, 2008 3:49 pm

canis_lupus

canis_lupus
reikäleipä
reikäleipä

Daisyko on nimeltään geggosi Caps? Aika veijarin näköne. >8DD Tahtoo kans.

7Onko teillä matelijoita? Empty Vs: Onko teillä matelijoita? Su Kesä 22, 2008 3:54 pm

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

canis_lupus kirjoitti:Daisyko on nimeltään geggosi Caps? Aika veijarin näköne. >8DD Tahtoo kans.

Daisyhän se 8>

8Onko teillä matelijoita? Empty Vs: Onko teillä matelijoita? Su Kesä 22, 2008 7:45 pm

Aamu


hihhuli
hihhuli

Ihhiih, minulla on äärimmäisen suloisia nuijapäitä, pieniä sammakkovauvoja : ) Se on sellainen jokavuotinen pelastusoperaatio, sillä läheinen lampi kuivuu joka kesä kokonaan ennen kun pikkusammakot ehtivät maalle.

Tänä vuonna ehdin mukaan viime hetkellä. Luulin, etteivät sammakot olleetkaan kuteneet kyseiseen lampeen, kun keväällä kävin tilannetta tarkkailemassa. Reilu viikko sitten kävin muussa tarkoituksessa lammen lähellä ja poikkesin katsomaan, joko se oli kuivunut. Enää oli pari onnetonta lätäkköä, joissa kävi hirmuinen vilske. Samantein lähdin kotiin akvaarion rakennushommiin ja vielä samana iltana pelastin 24 (vain murto-osa) pikkuotusta : )

Eli kyllä, kyllä minulla on matelijoita : D

9Onko teillä matelijoita? Empty Vs: Onko teillä matelijoita? Ma Kesä 23, 2008 2:16 am

Caps_Lock

Caps_Lock
sieppopieppo
sieppopieppo

Aamu kirjoitti:Ihhiih, minulla on äärimmäisen suloisia nuijapäitä, pieniä sammakkovauvoja : ) Se on sellainen jokavuotinen pelastusoperaatio, sillä läheinen lampi kuivuu joka kesä kokonaan ennen kun pikkusammakot ehtivät maalle.

Tänä vuonna ehdin mukaan viime hetkellä. Luulin, etteivät sammakot olleetkaan kuteneet kyseiseen lampeen, kun keväällä kävin tilannetta tarkkailemassa. Reilu viikko sitten kävin muussa tarkoituksessa lammen lähellä ja poikkesin katsomaan, joko se oli kuivunut. Enää oli pari onnetonta lätäkköä, joissa kävi hirmuinen vilske. Samantein lähdin kotiin akvaarion rakennushommiin ja vielä samana iltana pelastin 24 (vain murto-osa) pikkuotusta : )

Eli kyllä, kyllä minulla on matelijoita : D

vähän söpöö : DD päästäksä ne sit luontoon ku ne on kasvanu? vai onks sulla kotona jättimäinen sammakkofarmi? 8''D

10Onko teillä matelijoita? Empty Vs: Onko teillä matelijoita? Ma Kesä 23, 2008 11:55 am

ShiraB



Minulta löytyy seuraavia ötöjä:
1.1 kuningaspyton
1.0 rottakäärme, lajia c.helenus
0.1 jättiläistuhatjalkainen

Käärmeitä olen harrastanut jo viisi vuotta :>

11Onko teillä matelijoita? Empty Vs: Onko teillä matelijoita? Ma Kesä 23, 2008 12:04 pm

Aamu


hihhuli
hihhuli

Caps_Lock kirjoitti:
Aamu kirjoitti:Ihhiih, minulla on äärimmäisen suloisia nuijapäitä, pieniä sammakkovauvoja : ) Se on sellainen jokavuotinen pelastusoperaatio, sillä läheinen lampi kuivuu joka kesä kokonaan ennen kun pikkusammakot ehtivät maalle.

Tänä vuonna ehdin mukaan viime hetkellä. Luulin, etteivät sammakot olleetkaan kuteneet kyseiseen lampeen, kun keväällä kävin tilannetta tarkkailemassa. Reilu viikko sitten kävin muussa tarkoituksessa lammen lähellä ja poikkesin katsomaan, joko se oli kuivunut. Enää oli pari onnetonta lätäkköä, joissa kävi hirmuinen vilske. Samantein lähdin kotiin akvaarion rakennushommiin ja vielä samana iltana pelastin 24 (vain murto-osa) pikkuotusta : )

Eli kyllä, kyllä minulla on matelijoita : D

vähän söpöö : DD päästäksä ne sit luontoon ku ne on kasvanu? vai onks sulla kotona jättimäinen sammakkofarmi? 8''D

Eheei, kyllä ne pääsee vapaalle jalalle heti, kun ovat siihen valmiita : ) Akvaario on ulkona ja olen yrittänyt tehdä siitä mahdollisimman luonnonmukaisen. Kun otukset alkavat muistuttaa tarpeeksi sammakkoa, siirrän niitä sitä mukaan toiseen akvaarioon, johon olen rakennellut sillan vapauteen. Saavat siis lähteä silloin, kun itse haluavat : )

12Onko teillä matelijoita? Empty Vs: Onko teillä matelijoita? Ti Helmi 24, 2009 4:23 pm

Netta2000

Netta2000

MUL ON VILJAKÄÄRME!SE ON NIIN SÖPÖ ET EI SÖPÖMPÄÄ VOI OLLA MUN MIELESTÄ!

http://nettala.juttelu.com

13Onko teillä matelijoita? Empty Vs: Onko teillä matelijoita? Ti Helmi 24, 2009 4:30 pm

Netta2000

Netta2000

Mun avatar on oikeesti mun kuva 7 vuotiaana, siin on myös mun käärme mun kaulalla!

http://nettala.juttelu.com

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Similar topics

-

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa