Mun juna lähtee kyläl 6.01 huomen aamulla, joka selko kielellä tarkottaa sitä et mun pitää ehtiäkseni herätä viimeistää 4.30
Must tuntuu et kuolen, ettekä nää mua enää.
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Immoral kirjoitti:Mun juna lähtee kyläl 6.01 huomen aamulla, joka selko kielellä tarkottaa sitä et mun pitää ehtiäkseni herätä viimeistää 4.30
Immoral kirjoitti:Mun juna lähtee kyläl 6.01 huomen aamulla, joka selko kielellä tarkottaa sitä et mun pitää ehtiäkseni herätä viimeistää 4.30
Mitää?! 4.30! Ei tuu kesää, mä en koskaan pystyis herää noin aikasii.Immoral kirjoitti:Mun juna lähtee kyläl 6.01 huomen aamulla, joka selko kielellä tarkottaa sitä et mun pitää ehtiäkseni herätä viimeistää 4.30
swii kirjoitti:Helouuu minäkin heräilin tähän maailmaan :DD
Muistakaapa liittyä galleriassa kaikki tuijotu.net yhteisöön
Mul alkaa seittemäs päivä heinäkuut. <:saneli. kirjoitti:Juhuu, mulla alkaa huomenna leiri <3
En oikeen osaa käyttää tätä vielä :')
Mut harjoitus tekee mestarin.
Wegrey kirjoitti:Mul alkaa seittemäs päivä heinäkuut. <:saneli. kirjoitti:Juhuu, mulla alkaa huomenna leiri <3
joo kiva se leiri alkaa aamul kaheksalt ja täält stadist kestää ajaa sinne vähintää 6h :s
saneli. kirjoitti:Wegrey kirjoitti:Mul alkaa seittemäs päivä heinäkuut. <:saneli. kirjoitti:Juhuu, mulla alkaa huomenna leiri <3
joo kiva se leiri alkaa aamul kaheksalt ja täält stadist kestää ajaa sinne vähintää 6h :s
;s No meiltä kestää ajaa 4 h ja leiri alkaa 9 aamul ;s siks pitää joskus viis-puol viis lähtee ajaa ja herätä joskus puol neljän aikaa ;ss
Immoral kirjoitti:Herran jestas näit kahta. Puol seittemältä menneet nukkumaan! Mä
heräsin sillon
Mulla riittää kokemus poniin, muttei aika, raha ja kiinnostus :>
On muuten hienoo, että saatiin tänne yhen illan aikana lähes 20 rekkaamaan, nyt on jo 31! Tuijotus on paras!
dark_sun kirjoitti:wegrey, mihin muute oot menos leirille?
Caps_Lock kirjoitti:Immoral kirjoitti:Herran jestas näit kahta. Puol seittemältä menneet nukkumaan! Mä
heräsin sillon
Mulla riittää kokemus poniin, muttei aika, raha ja kiinnostus :>
On muuten hienoo, että saatiin tänne yhen illan aikana lähes 20 rekkaamaan, nyt on jo 31! Tuijotus on paras!
mäki heräsin äsken, menin vähän yli seittemä nukkuu 8'>
Immoral kirjoitti:ARGH!
Mun piti lähtä mopolla tai pyörällä kauppaa ja nyt tuol ulkona sataa ja tuulee kauheesti ja UKKOSTAA!
Toivottavast ei kestä kauaa
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa